rawablus Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Witam. Porobiłem koledze logi i prosze o pomoc w ich analizie. Jest to oktavia z 2001 roku silnik 90 KM (niestety niewiem jaki jest kod silnika). Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 015,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 022,002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Sztomel Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Silnik ma oznaczenie AGR czyli siedzi w nim zwykła turbosprężarka z zaworem upustowym (bez zmiennej geometrii). Wartości w logach są poprawne za wyjątkiem kąta wtrysku (podejrzewam, że drugi log grupy 000 był robiony w trybie Basic Settings a ten jest poza zakresem regulacji czyli wskazanie "000" w drugiej kolumnie od lewej. Kąt trzeba ustawić ruszając kołem pasowym pompy wtryskowej tak by uzyskać wartość w zakresie 46-51 jednostek. Poza tym w tym silniku nie loguje się grupy 011 w trybie BS bo tam nie ma zmiennej geometrii i nie będzie następowała cyklicznie zmiana wartości rzeczywistego ciśnienia doładowania. Jeśli jednak są jakieś problemy z dynamiką tej Skody to należało zrobić przede wszystkim logi dynamiczne 003 z 011, 001 z 004 oraz 008 z 010. Przy obecnym kącie wtrysku będą z pewnością problemy z rozruchem zimnego silnika zwłaszcza jeśli spadnie temperatura otoczenia.
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Przy obecnym kącie wtrysku będą z pewnością problemy z rozruchem zimnego silnika zwłaszcza jeśli spadnie temperatura otoczenia. I sie sprawa wyjasniła... podregulujesz kat wtrysku i powinno byc OK.
anderllh Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Opublikowano 23 Sierpnia 2013 do sprawdzenia czujnik temperatury silnika wraz z wiązką.
rawablus Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Kolego przemik widze że wysledziłes mój problemik z poprzedniego wątku . anderllh ma racje co do czujnika temp. bo raz działa raz nie a i wskazania są z kosmosu. A co do posta kolegi sztomela to jakis kosmos co mi napisał bo az tak nie kumam , ale racje ma z tym ze nie pali jak spadnie temperatura. Od jakis 5 stopni w dół jest lipa. Dzieki wielkie za podpowiedzi , teraz trzeba cos podziałac. Jak ustawic kąt wtrysku w tej skodzinie ?? )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się