Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jak powinna pracować prawidłowo sonda lambda


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no mi własnie jak wcześniej sprawdzałem przepływomierz zaniżał o wiele przy maksymalnych obrotach miałem około 50 g/s

---------- Post dopisany 21-09-2013 at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany 16-09-2013 at 22:50 ----------

znaczy siękiedy odpiąłem przepływomierz miałem dużą różnicę w przyspieszaniu , auto lepiej się zbiera i chyba więcej pali , ale różnica w tzw kopycie na starcie jest znacząca

No to masz potwierdzenie że przepływomierz trzeba nowy, lub używany sprawny np ten:

Przepływomierz 0280218013 Audi VW Oryginał (3557663313) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie , pozwolicie że podłączę się pod temat.

Mam małe pytanko , w swojej A4 1,8 125KM ADR wymieniłem sonde na nową BOSCHA , starą żeby odkręcić kluczem oczkowym musiałem uciąć wtyczkę , wiem że stara sonda jest na 100% dobra . I teraz pytanie czy jak polutuję kabelki to będzie dobra ta sonda czy nie wpłynie to na jej pracę ? Z góry dzięki.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Trzeba było przeciąć klucz oczkowy - tańszy od sondy:wink:

Sondę możesz polutować.Czasem cyna nie chce trzymać bo przewody są jakby stalowe.

Takie kable łączy się np przy pomocy tulejek metalowych

Tulejka do łączenia przewodów sond lambda 218005049

Opublikowano

Dzięki za podpowiedz , chyba zamówie te tulejki , a jeszcze jedno pytanko : jest siwy przewód , czarny i dwa białe , tylko nie wiem który biały do którego , czy to ma znaczenie ?

Opublikowano

Nie ma znaczenia to jest grzałka

Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...