Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Parę pytań dot.zaślepienia EGR


daniel01

Rekomendowane odpowiedzi

20130609_144705.jpg

zaślep ten wężyk co ci na fotografii zaznaczyłem i wszystko,daj nowe uszczelki do egra i nie słuchaj że ci cieknie z klapy gaszenia, ludzie nie róbcie jaj :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I nie będzie cieć ? Bo to mi tak cieknie że raz na 1,5 mce musze olej dolować litr ..

A mogę ten wężyk zaslepić i ten egr ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile robisz kilometrów ale tak duży ubytek oleju w stosunkowo krótkim czasie nie będzie spowodowany przez cieknący egr.

Przyczyny ubywania oleju szukałbym gdzie indziej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://s24.postimg.org/uwk5demwx/20130609_144705.jpg

zaślep ten wężyk co ci na fotografii zaznaczyłem i wszystko,daj nowe uszczelki do egra i nie słuchaj że ci cieknie z klapy gaszenia, ludzie nie róbcie jaj :facepalm:

Już nie mów że nie widziałeś jak cieknie z ośki od klapy gaszącej. Co myslisz że jak zaślepisz wężyk to nie będzie ciekło, to się mylisz. Jak egier jest sporo wymęczony to cieknie spod 2 dziur odpowietrzajacych membranę EGR (grzybka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To za mały przebieg na takie ubytki oleju, nie ma opcji żeby egr tyle wypocił, przyczyny szukaj w silniku/turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszedłem w wyszukiwarkę aby dowiedzieć się trochę rzeczy na temat tego EGR bo mam z nim problem przedstawię parę następujących pytań i prosiłbym bardzo mocno o odpowiedź.

1.Mam klape gaszącą czy gdy zaślepię EGR będzie mi się gorzej gasił ?

2.Czy warto zaślepiać EGR ? na allegro znalazłem taki za 450 WAHLER ZAWÓR EGR AUDI A4 B6 A6 C5 GALAXY VW 1.9TDI (3461029366) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.. Kasy nie mam właśnie na nowy lecz jeżeli trzeba to się trza sprężyć.

3.Jeżeli chodzi o zaślepie to czym najlepiej go zaślepić ?

4.Mam audi 2003 rok czy można zrobić tak żeby ten błąd nie wyskakiwał ?

5.Czy przez to że się zaślepi EGR może autko dostać w turbinkę lub w zawory jak piszą ?

Proszę o pomoc z góry dziękuje :)

Jeśli masz auto młodsze niż 06.2003 to musisz EGR wyłączyć programowo (u tunera najlepiej)+ mechaniczne zaślepienie, jeśli starsze to nie musisz programowo wyłączać.

Wykręć EGR przeczyść sobie klapę gaszącą,ten grzybek metalowy co masz u góry rozbierz, wywal membranę, a dziurę zaspawaj lub nagwintuj i zakręć śrubą, wymień uszczelkę łączącą EGR z kolektorem dolotowym. Zaślep rurkę łączącą EGR z kolektorem wydechowym z dwóch stron dla pewności (nie mylić z dolotowym bo Ci samochód nie odpali !!!), zaślepić możesz np. puszką od piwa (ja tak zrobiłem) albo są blaszki na Allegro specjalnie do tego celu. Skręć wszystko do kupy i sprawdź czy Ci nadal leci z EGR- wydaje mi się że nie leci Ci z klapy gaszącej tylko z tego odpowietrzenia EGR (2 dziurki pod tym metalowym grzybkiem) i zacieka Ci tak że wygląda jakby z klapy gaszącej ciekło. Dodatkowo zaślep śrubą przewód podciśnienia idący do EGR (tego przewodu idącego do klapy gaszącej nie ruszaj !!!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaślepić możesz np. puszką od piwa (ja tak zrobiłem) albo są blaszki na Allegro specjalnie do tego celu.

Z puszki od piwa?? z puszki to bym nawet rurki od strony EGR nie zaślepił. Przecież ona ma około 0,1mm grubości. Blachy na allegro mają odpowiedno od strony EGR 1mm grubości a od kolektora wydechowego 3mm grubości. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na razie działa, podwójnie złożyłem :decayed:

---------- Post dopisany at 11:18 ---------- Poprzedni post napisany at 11:18 ----------

ale może kupię te blaszki z allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od strony kolektora też założyłeś z blaszki od piwa? Ciekawe czy tam jeszcze coś jest :P Radziłbym szybko wyjąć zanim resztki wpadną w wirnik turba :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od strony kolektora też założyłeś z blaszki od piwa? Ciekawe czy tam jeszcze coś jest :P Radziłbym szybko wyjąć zanim resztki wpadną w wirnik turba :facepalm:

:shock3::shock3::shock3::facepalm::facepalm::facepalm: Święta racja ściągaj to szybko przecież 18 zł to nie jest ogromny koszt żeby kombinować z puszkami , ja kupiłem 4mm na kolektor i 1,5 mm pod egr i jest git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co Wam te zdublowane blachy, wystarczy jedna , 1,5mm przy EGR-ze , a rurka łącząca zostaje na swoim miejscu :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zebys myslal to byś nie pytał. W tej rurce zbiera ci się nagar i sypie do turbiny życzę bezawaryjnej pracy VTG.

Sony Xperia Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory że dopiero teraz odświeżam ale dopiero teraz wróciłem z wypadu.

Tak czy siak egr to jego najmniejszy problem. Bo mu silnik pada.

Sony Xperia Tapatalk 4

Jak to mi silnik pada ? nawet mnie nie straszcie :/

Które z tych blach będzie mi pasować ?

Zaślepka EGR zestaw TDI VW AUDI SKODA SEAT FORD VO (3509324288) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Zaślepka EGR zestaw TDI VW AUDI SKODA SEAT FORD VO (3509324821) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

17. Zestaw zaślepek EGR TDI VW AUDI SKODA SEAT (3478157775) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

33 Zaślepka EGR zestaw TDI VW AUDI SKODA (3480704360) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Koledzy a co z tym wyciekiem zrobić ? bo już sie pogubiłem ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co Wam te zdublowane blachy, wystarczy jedna , 1,5mm przy EGR-ze , a rurka łącząca zostaje na swoim miejscu :whistling:

Ja wsadziłem blaszki z dwóch stron i rurka została na swoim miejscu.:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...