Arkom Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Witam, mam jedno małe pytanie od niedawna posiadam kabel oraz program do swojego auta. Jak sprawdzić i skasować błędy to już opanowałem nie wiem tylko jak się robi te logi statyczne/dynamiczne. Jak byłby ktoś tak uprzejmy i mi napisał co i jak (ogólnie pod względem informatyki jestem słaby, dlatego jeszcze tego nie ogarnąłem, pod względem mechanicznym temat wygląda inaczej ) Posiadam VAG-a 409.1
Kowi87 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 W 1,6 to logów sie nie robi, przynajmniej nie jest to tak rozwojowe jak w TDI
Arkom Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 no ok ale jak chciałbym sprawdzić parametry pracy silnika podczas jazdy tzn sprawdzić poprawność poszczególnych czujników itp to jak???
kinky Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 A jakie logi zrobić w 2.0 ALT? Robić parami? logi statyczne: 002+031 001+004 032 logi dynamiczne: 002+020 002+031 115+118 Czy te bloki są poprawne?
Arkom Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 No właśnie o co chodzi z tymi blokami??? i czym różnią się logi dynamiczne od statycznych??
kinky Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Z tego co ja wiem, logi dynamiczne robisz jadąc tj. Jedziesz na 3 biegu lub 4, zaczynasz od 1500 obrotów, wciskasz w VCDS'ie LOG, gaz do dechy aż dojdzie do 4500 obrotów i stop log. A logi statyczne wykonujesz na rozgrzanym silniku na biegu jałowym. Tylko nie wiem jakie bloki mierzyć dla silnika 2.0 ALT.
Arkom Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2013 Aha wiele mi wyjaśniłeś, a jeszcze jedno o co chodzi z tymi blokami ??
kinky Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 BLOKI POMIAROWE SILNIKA Vag Com PL.doc - Audi A4 B5 - Instrukcje - iKwiatas - Chomikuj.pl
Arkom Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Skoro już drażę temat to wypytam dalej, jeżeli dobrze rozumiem to inne bloki odpowiadają za dany moduł w silnikach TDI i BP??? I teraz tak jak już znam te bloki pomiarowe, tzn wiem który za co odp, to jeżeli dobrze rozumiem przeprowadzając pomiar danego modułu (np przepływomierza ) to na podstawie takiego pomiaru można wywnioskować jego poprawne lub złe działanie??
Marc!n Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Opublikowano 25 Sierpnia 2013 Skoro już drażę temat to wypytam dalej, jeżeli dobrze rozumiem to inne bloki odpowiadają za dany moduł w silnikach TDI i BP??? zgadza się, są również niewielkie różnice w silnikach zasilanych tym samym paliwem a o różnej pojemności lub z różnym osprzętem (różnica w rocznikach) na podstawie takiego pomiaru można wywnioskować jego poprawne lub złe działanie?? Tak.
Arkom Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2013 To jeszcze coś czy jest jakiś spis jaki kod błędu za co odpowiada oraz jakiś spis jakie bloki za co odp w silniki ADP 1.6, aha i jeszcze coś jezeli to jest automat to robiąc logi dynamiczne ( nie mówię, że typowo w benzynie ale np w TDI ) to jak to przeprowadzić. Z tego co wyczytałem/dowiedziałem się to trzeba wrzucić 3 bieg jechać na 1500 obr/min i pedał w podłogę do momentu osiągnięcia 4500 obr/min, a jak wygląda sprawa na automacie????
przemik Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 tak samo... tylko musisz uwazac zeby nie wlaczyl sie kick-down
Marc!n Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 kody błędów do wszystkich aut z grupy VAG są te same Category:Fault Codes - Ross-Tech Wiki - na tej stronce są fajnie opisane zainstaluj vag 311.2 n lub vcds 1.2 (darmowy, bez rejestracji i bez kombinacji działa na systemach x64), w tych programach połapiesz się bez opisów bloków o które ciężko..
Sztomel Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 kody błędów do wszystkich aut z grupy VAG są te same Category:Fault Codes - Ross-Tech Wiki - na tej stronce są fajnie opisanezainstaluj vag 311.2 n lub vcds 1.2 (darmowy, bez rejestracji i bez kombinacji działa na systemach x64), w tych programach połapiesz się bez opisów bloków o które ciężko.. Ross-Tech akurat nie omawia wszystkich kodów błędów np. 17564 i wiele innych, które się dość często pojawiają więc polecam inną stronkę w wersji oryginalnej : VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics z pełnymi kodami błędów (można ją również przepuścić przez translatora ale efekt nie zawsze jest oczekiwany i nie wszystkie zakresy błędów będą przetłumaczone z uwagi na duży zasób danych). Przynajmniej jest również widoczny odpowiednik kodów w systemie P.... i innych.
Arkom Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Dzięki za takie zainteresowanie obie stronki na pewno się przydadzą. Co do samego VAG-a 311.2 lub VCDS to jak możecie podeślijcie jakiegoś linka. Zanim udało mi się ściągnąć tego VAG-a co ma 409.1 patrzyłem inne programy tzn inne wersje ale miałem problemy z połączeniem się interfejsu itp. Obecnie tego VAG-a co mam muszę uruchamiać na wirtualnym dysku z XP bo na win 7 program nie śmiga, trochę mi to wadzi więc jak VAG 311.2 by chodził na win 7 byłoby fajnie. Jeszcze jak jest on prostszy to byłoby bajka
Marc!n Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 VCDS lite 1.2 full version VCDS lite 1.2 full version [] - - It's Free! : Vag-Diag : VAG diagnostic tools U mnie hula na 7 aż miło:wink:
Arkom Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Dzięki za link, w wolnej chwili postaram się zainstalować i zobaczę czy działa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się