boro80 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Witam, Mam problem jak w temacie. Jakiś czas temu wymieniłem tarcze przód + tył na Ferodo Premier. Niestety podobnie jak przed wymianą czuję bicie przy hamowaniu choć mniejsze niż poprzednio. Na diagnostyce powiedziano mi, że są luzy na tulejach przednich dolnych wahaczy (tych z przodu, bo z tego co mi powiedziano z przodu są po dwa dolne wahacze na koło). W związku z tym mam pytanie czy mogą one powodować takie drgania na kierownicy przy hamowaniu z wyższych prędkości? Pytam, bo nie chciałbym wyrzucać pieniędzy w błoto, a na moje oko laika luz na tych tulejach był niewielki. Pozdrawiam
Kamila0106 Opublikowano 7 Września 2013 Opublikowano 7 Września 2013 hej, w mężowej maździe jest podobny problem, przy hamowaniu bicie na kierownicy -tarcze były wymieniane z przodu i z tyłu (przy przetaczaniu przednie okazały się leciutko zwichrowane), dodatkowo przy prędkości między 120 a 140km/h też telepie kierownicą. przy przeglądzie diagnosta stwierdził ze do wymiany przednie tuleje przednich wahaczy i łączniki stabilizatorów. jeszcze nie wymieniane więc nie powiem czy to rozwiązuje problem.
lucabianco Opublikowano 8 Września 2013 Opublikowano 8 Września 2013 Miałem tak w B5, podczas hamowania telepało autem, okazało się że łączniki stabilizatora się wyrobiły. Są dosyć tanie więc zaryzykowałbym
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się