minios 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Panowie na vagu wyskoczył mi taki błąd , ostatnio wymieniałem uszczelniacze pompowtrysków przez jakis czas auto pracowało ok teraz zaczyna na jałowym bujać jakby nie palił na jeden cylinder, czasami załapuje i chodzi ok i za chwile znowu się trzęsie co to może być???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 sprawdz konektory na PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
minios 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 a tak prostszym językiem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Sprawdź pewność połączeń wsuwek elektrycznych przewodów, dostarczających impulsy sterujące do pompowtrysków. Jakie błędy pokazał VAG ? ( wrzóć screena, lub przepisz dokładnie ) Najbardziej podejżany jest konektor PD-ka na pierwszym cylindrze, z racji wibracji końcówki listwy sterującej, WAG powinien podać numer cylindra, na którym jest problem z ciągłością obwodu cewki PD-ka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek8319 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2013 Dwie opcje- albo konektor albo zwyczajnie jeden wtryskiwacz niedomaga- ostatnio miałem taką przypadłość w Octavii II -niestety dopiero wymiana wtryskiwacza załatwiła sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się