Skocz do zawartości
IGNOROWANY

nie odpala i masa bledow. POMOCY !!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

'Witam!

Mam problem z autkiem, otóż jadę sobie dzisiaj na zakupy, wszystko okej śmiga, zamykam autko, ide do supermarketu... Nagle wracając słyszę wiatrak od klimy, chodzi cały czas, do tego z okolic pompy VP44 chyba (na środku silnika) cykanie, takie szybkie, myślę hmmm lipa:( Odłączyłem szybko aku, szwagier podjechał po moje zakupy, zabrałem się z nim, wziąłem lapka z vag'iem, wracam, podpinam klemę + chwila cykania, kręcę- odpalił. Pojechałem do domu. W garażu siedzę i myślę, co to mogło być? Kontrolki od ABS i ESP się palą, auto znów nie odpala, objawy identyczne jak pod supermarketem, odłączyłem aku, bo bałem się, że coś się stanie od cykania, podłączyłem z powrotem aku, szybko go "zvagowałem" i oto moje błędy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 8E - Audi A4 B6

Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 401 D

Component: 2.5L V6 TDI 0000SG 0014

Coding: 02015

Shop #: WSC 63251

00006059 130 106LC150_1.V79238417384

5 Faults Found:

01259 - Fuel Pump Relay (J17)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 35-00 - -

01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 517 A

Component: ABS/ESP allrad 3429

Coding: 04455

Shop #: WSC 79324

3 Faults Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-00 - -

18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU

P1850 - 35-10 - - - Intermittent

18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU

P1850 - 35-10 - - - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 AB

Component: A4 Klimaautomat 1119

Coding: 00000

Shop #: WSC 07777

2 Faults Found:

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 279 E

Component: int. Lastmodul RDW 0305

Coding: 00011

Shop #: WSC 00012

1 Fault Found:

01504 - Bulb for License-Plate Light (X)

57-00 - Electric Circuit Failure

Address 15 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 959 655 B

Component: Airbag 8.4EP 2000

Coding: 0010702

Shop #: WSC 63251

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 16 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 953 549 F

Component: Lenksáulenmodul 0308

Coding: 00012

Shop #: WSC 63251

No fault code found.

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 920 900 K

Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36

Coding: 01000

Shop #: WSC 00006

WAUZZZ8E93A372823 AUZ6Z0C0047148

2 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

01304 - Radio

49-00 - No Communications

Dodam, że w międzyczasie słyszałem jakąś pompkę w okolicach baku, na chwilkę zabulgotała. Po chwili "zabawy" z autem wszystko wyglądało na to, że jest okej, jednak chwilę po wyłączeniu silnika pompa zaczęła cykać samoistnie i po kilku sec włączył się wiatrak klimy. Według mnie coś robi mi zwarcie.

Proszęo pomoc, dziś jest sobotnia noc, a od wtorku mam wozić moją córcię do opiekunki i potrzebuję sprawne auto!

Pozdro

---------- Post dopisany at 11:47 ---------- Poprzedni post napisany at 02:46 ----------

Nikt nie pomoże? Dodam, że jak uda mi się odpalić auto w międzyczasie, pali na dotyk i nie ma żadnych dziwnych objawów

---------- Post dopisany at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany at 11:47 ----------

Kurde, Panowie teraz, jak tylko podłącze aku to pompa mi cyka i nie wiem co robić, gdzie jest ten przekaznik j17?

---------- Post dopisany at 16:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:47 ----------

Problem rozwiązany, okazało się, że pod komputerem są zalane 3 przekaźniki, do wymiany mam przekaźnik nr 219, podmieniłem na chwilę od kumpla z A6 i silniczek pyka :)

Opublikowano

a jaka była przyczyna tego zalania??? skąd tam woda,.

jak teraz auto chodzi sa jakieś błędy???

Opublikowano

Co do przyczyny nie jestem pewien ale... wydaje mi się, że to z mojej czystej głupoty, ostatnio zatarły mi się wycieraczki, wiec rozebrałem obudowę kompa, żeby dostać się do silniczka wycieraczek, psikałem WD 40 jednocześnie uruchamiając wycieraczki (pomagałem im ręcznie :P) no a żeby nie śmigały po suchej szybie to co jakiś czas włączałem spryskiwacze, no efekt jest jaki jest, poczyściłem wszystkie kostki i przekaźniki pod kompem, wymieniłem jeden i działa. Błędów nie ma żadnych, auto jeździ tak samo jak wcześniej.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...