rogerwro Opublikowano 1 Września 2013 Opublikowano 1 Września 2013 'Witam! Mam problem z autkiem, otóż jadę sobie dzisiaj na zakupy, wszystko okej śmiga, zamykam autko, ide do supermarketu... Nagle wracając słyszę wiatrak od klimy, chodzi cały czas, do tego z okolic pompy VP44 chyba (na środku silnika) cykanie, takie szybkie, myślę hmmm lipa:( Odłączyłem szybko aku, szwagier podjechał po moje zakupy, zabrałem się z nim, wziąłem lapka z vag'iem, wracam, podpinam klemę + chwila cykania, kręcę- odpalił. Pojechałem do domu. W garażu siedzę i myślę, co to mogło być? Kontrolki od ABS i ESP się palą, auto znów nie odpala, objawy identyczne jak pod supermarketem, odłączyłem aku, bo bałem się, że coś się stanie od cykania, podłączyłem z powrotem aku, szybko go "zvagowałem" i oto moje błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 401 D Component: 2.5L V6 TDI 0000SG 0014 Coding: 02015 Shop #: WSC 63251 00006059 130 106LC150_1.V79238417384 5 Faults Found: 01259 - Fuel Pump Relay (J17) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-00 - - 01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 A Component: ABS/ESP allrad 3429 Coding: 04455 Shop #: WSC 79324 3 Faults Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AB Component: A4 Klimaautomat 1119 Coding: 00000 Shop #: WSC 07777 2 Faults Found: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 E Component: int. Lastmodul RDW 0305 Coding: 00011 Shop #: WSC 00012 1 Fault Found: 01504 - Bulb for License-Plate Light (X) 57-00 - Electric Circuit Failure Address 15 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 655 B Component: Airbag 8.4EP 2000 Coding: 0010702 Shop #: WSC 63251 No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 00012 Shop #: WSC 63251 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 K Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D36 Coding: 01000 Shop #: WSC 00006 WAUZZZ8E93A372823 AUZ6Z0C0047148 2 Faults Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01304 - Radio 49-00 - No Communications Dodam, że w międzyczasie słyszałem jakąś pompkę w okolicach baku, na chwilkę zabulgotała. Po chwili "zabawy" z autem wszystko wyglądało na to, że jest okej, jednak chwilę po wyłączeniu silnika pompa zaczęła cykać samoistnie i po kilku sec włączył się wiatrak klimy. Według mnie coś robi mi zwarcie. Proszęo pomoc, dziś jest sobotnia noc, a od wtorku mam wozić moją córcię do opiekunki i potrzebuję sprawne auto! Pozdro ---------- Post dopisany at 11:47 ---------- Poprzedni post napisany at 02:46 ---------- Nikt nie pomoże? Dodam, że jak uda mi się odpalić auto w międzyczasie, pali na dotyk i nie ma żadnych dziwnych objawów ---------- Post dopisany at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany at 11:47 ---------- Kurde, Panowie teraz, jak tylko podłącze aku to pompa mi cyka i nie wiem co robić, gdzie jest ten przekaznik j17? ---------- Post dopisany at 16:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:47 ---------- Problem rozwiązany, okazało się, że pod komputerem są zalane 3 przekaźniki, do wymiany mam przekaźnik nr 219, podmieniłem na chwilę od kumpla z A6 i silniczek pyka
kudalty66 Opublikowano 2 Września 2013 Opublikowano 2 Września 2013 a jaka była przyczyna tego zalania??? skąd tam woda,. jak teraz auto chodzi sa jakieś błędy???
rogerwro Opublikowano 3 Września 2013 Autor Opublikowano 3 Września 2013 Co do przyczyny nie jestem pewien ale... wydaje mi się, że to z mojej czystej głupoty, ostatnio zatarły mi się wycieraczki, wiec rozebrałem obudowę kompa, żeby dostać się do silniczka wycieraczek, psikałem WD 40 jednocześnie uruchamiając wycieraczki (pomagałem im ręcznie ) no a żeby nie śmigały po suchej szybie to co jakiś czas włączałem spryskiwacze, no efekt jest jaki jest, poczyściłem wszystkie kostki i przekaźniki pod kompem, wymieniłem jeden i działa. Błędów nie ma żadnych, auto jeździ tak samo jak wcześniej.
Rekomendowane odpowiedzi