Jump to content
0
Guest belmond

prosba o pomoc i wsluchanie sie

Recommended Posts

Za ładnie to on nie pracuje.Ten skaczący korek świadczy o przedmuchach.Nie wiem czy to jest na zimnym czy na ciepłym,je zeli na ciepłym to już totalna kaplica.


:audi::quattro: i wszystko jasne.                       

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie wszystko ok. A korek w tym silniku ma podskakiwać

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest belmond

Sluchajcie to nie wszystkie objawy tego tdi gorny waz jest goracy od chlodzenia natomiast dolny zimny jakis czas temu nie mialem twardy pedal chamulca a w upaly +35 wcale nie chcial jechac :(

---------- Post dopisany at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany at 21:54 ----------

Goracy i twardy gorny przewod chlodnicy

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:56 ----------

Juz sam nie wiem co z tym robic pomocy rece opadaja wszystkich mechanikow zjezdzilem i nic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie silnik klekocze normalnie, a przy tych silnikach dmuchanie spod korka jest normalne.

No ale są jakieś problemy z temperaturą albo ubywa płynu? Może musisz dłużej przejechać żeby się termostat otworzył. Chyba że masz zawaloną chłodnicę jeśli cała nie grzeje. Twardy pedał hamulca to najpewniej przelotka w grodzi pomiędzy komorą silnika a podszybiem gdzie jest aku.

A że nie chciał jechać to pewnie złapał notlaufa, tryb awaryjny trzeba VAGiem odczytać błędy z jakiego powodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Za ładnie to on nie pracuje.Ten skaczący korek świadczy o przedmuchach.Nie wiem czy to jest na zimnym czy na ciepłym,je zeli na ciepłym to już totalna kaplica.

Skaczący, odkręcony korek, leżący luzem na silniku TDI świadczy o przedmuchach, przepalonej, lewej żarówce stopu i o tym że radio źle odbiera RMF FM :facepalm::facepalm::facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie po opinii mojego "ZAUFANEGO" mechanika że skaczący korek to kaplica i zaleca remont silnika zrezygnowałem z jego usług i pomykam sobie dalej.

Na razie to ja bym proponował ochłonąć. Posłuchaj kolegów sprawdź na spokojnie, wymień płyn chłodniczy bo to małe koszta, a przy okazji przepłucz układ. Im więcej cierpliwości tym lepiej. Do tego diagnoza VAG :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwięk jest ok. Jak masz chwilę czasu to wyciągnij filtr powietrza i sprawdź jakie dźwięki dochodzą. Jeżeli będzie głośne pukanie to wałek rozrządu może być wytarty. W upałach to normalne ze diesel gorzej jedzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest belmond

Witam dziekuję za zainteresowanie tematem!!!! pierwszy diesel auto w końcu u mechanika , wstępnie wiadomo 4 świece spalone turbo ok to co powiedział mi dzisiaj .(auto zaprowadzone wczoraj wieczorem)

Dość wielki ubytek oleju ze stanu 3/4 do minimum w oka mgnieniu wyciek oleju zauwarzalny na boku pod g62 :facepalm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to raczej drobnostki. I było się denerwować? :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...