barrowiec1 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 Dobra panowie - pół roku minęło i troszkę się działo... ale od początku... Po tym jak napisaliście, że wszystko jest ok, było ok. Aczkolwiek problem z zapalaniem pozostał. Winiłem jednak reduktor od gazu, który był nieszczelny. Po jakimś czasie zaczął puszczać niebieski dymek. Z czasem dymu było więcej, szczególnie gdy stałem w korku i pomału ruszałem. Do tego dochodził swąd palonego oleju. Oczywiście oleju ubywało jak i wody. Wyrok: remont silnika.... I tak do wymiany poszły pierścienie tłokowe, uszczelniacze zaworów i wszystkie uszczelki jakie tam są. Po odebraniu samochodu przejechałem jakieś 200km i... znowu pojawił się dymek, tylko już nie czuć spalonego oleju, pojawia się biały i czuć normalną spaloną benzynę, ale ciut za dużo tego dymu... I co teraz może być?? Dodam, że były błedy: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded Myślałem, że to od nieustawionego gazu, ale teraz tylko na Pb zasuwam... Po skasowaniu ich dzisiaj wyskoczył jeszcze raz 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded Do tego oczywiście problemy z zapalaniem ( czasami zaklekoce jak stare poczciwe tdi ) ... Jakieś pomysły?? ---------- Post dopisany 12-11-2013 at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany 04-09-2013 at 00:29 ---------- reduktor i wtryskiwacze wymienione - i d*pa dalej ciężko zapala... a ten dym to jest tylko jak powiedzmy w korku stoję. dzisiaj chyba z 20 min stałem i nieźle kopcił... jak później zaczął normalnie jechać to już go nie było... (uwalony kat może tu mieć coś wspólnego?? - przez 2 sondę lambda??)
elmo814 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 mi kopcił jak pusciło uszczelnienie w turbinie , olej byl tez w wydechu i zanim sie wypalił to był niezły dym
barrowiec1 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 i w kabinie czuć było spalony olej? czyli turbo do regeneracji??
elmo814 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 w kabinie troszke , a turbo do regeneracji olesnica oskar ---------- Post dopisany at 21:18 ---------- Poprzedni post napisany at 21:15 ---------- sprawdz tez czy nie masz zapchanej odmy pod kolektorem ssacym w okolicach termostatu jest takie plastikowe kolanko moze byc pekniete i wywala tamtedy olej na blok i sie wypala i wali a wyglada to tak ODMA WĄŻ ODMY AUDI A4 A6 VW PASSAT B5 1.8T 1.8T (3683472470) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. tyle ze skierowane jest w odwrotna strone jak na zdjeciu, nie telepie ci buda ? moc jest? ---------- Post dopisany at 21:19 ---------- Poprzedni post napisany at 21:18 ---------- sprawdz błedy katalizatora jak wyswietla sie same 111 badz 000 to do d*py jest, ale nie pamietam ktora grupa
barrowiec1 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 nic nie telepie, moc też jest, jedyne co zatelepie to przy zapalaniu... i ubytków oleju od remontu nie mam.. ---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ---------- kat też do wyje...ia. chcę emulator dać na sonde...
Dev Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 kata masz juz zajezdzonego, żadne emu tylko usuniecie z ECU do tego virusek i bedzie dobrze
elmo814 Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 ja tak mam zrobione , emulator w kszałcie kolanka pusty kat , bo jak jest metalowy w srodku to wartosc jest 80zł, to lepiej wybic srodek i dac emulator na druga sonde EMULATOR REDUKTOR SONDY LAMBDA KĄTOWY REDUKCJA WAW (3684932996) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
barrowiec1 Opublikowano 12 Listopada 2013 Autor Opublikowano 12 Listopada 2013 to przez kata mi tak kopci??
Dev Opublikowano 12 Listopada 2013 Opublikowano 12 Listopada 2013 tak, bo juz jest na złom, przez niego druga sonda podaje złe wartosci do ECU i dlatego jest smród z d...y
gregor10 Opublikowano 13 Listopada 2013 Opublikowano 13 Listopada 2013 Nalezy wyciąć kata z softu przy okazji programik i 2 sprawy za jednym zamachem załatwić można Albo jeszcze downpipe dorzucić i już będzie przyjemnie
predki74 Opublikowano 14 Listopada 2013 Opublikowano 14 Listopada 2013 Tak jak kolega napisał a druga sonda tylko sprawdza czy jest kat sprawny kolanko i inne bajery nie pomogą ja zrobiłem wyciece programowe sondy i mam spokój
barrowiec1 Opublikowano 15 Listopada 2013 Autor Opublikowano 15 Listopada 2013 to jeszcze napiszcie jak się ma ziebany kat do przeglądu? Chodzi mi o to, czy jest jakaś różnica między ziebanym katem a downpipem... a inna sprawa, jak przy zapalaniu słychać takie stuknięcie, jakby wahacz na na wyboju to poduszka? wahacz? czy amorek?? przy jeździe też napiernicza na wybojach...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się