GrubyRN 0 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Witam. Jestem posiadaczem Audi B5 2.8 quattro. Oto filmik z przyspieszeniem od 140 - 200 km/h. Czy nie powinno lepiej przyspieszać? Wiekszej predkosci niz te 210 km/h tez raczej nie osiagnie. Czy kierować sie na diagnostyke silnika, czy tak wlasnie leci te quattro i niczego wiecej nie mozna sie spodziewac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Trochę mulasto . Z drugiej strony ja mam 2,8 30v i bez quattro. Cały czas na piątym biegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Świetne miejsce sobie znalazłeś na takie testy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrubyRN 0 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Tak, caly czas na 5 biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Tak, caly czas na 5 biegu. pozostaje podłączyć Vag-a sprawdzic czy są jakieś błędy , zrobić logi dynamiczne przepływki oraz log pracy sond . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koles84 0 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 mam b4 2.8 99. i u mnie to wyglada troche zywiej. polecam porade kolegi z poprzedniego postu. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicker 0 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Dobrze że nikomu nic... podczas tego sprawdzania Moje byłe APR z Q żwawiej nabierało prędkości. Tak jak Daniel piszę, logi logi logi! zamiast pałowania 200km/h na drodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwalowy 1 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 o booooooziu ten samochod wogle nie jedzie!!!moje 1.8TQ(AJL) idzie o wiele lepiej pomijaac fakt ze na autostradzie jadac ze swoja pipą,dzieciakami,kumplem(bo wiezlim go na lotnisko) i pelnym bagazniku walizek+butla i zapas to doszedlem 240 i dalej szedl ale odpuscilem bo to juz bylo chore..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jihaad 1 Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 o booooooziu ten samochod wogle nie jedzie!!!moje 1.8TQ(AJL) [...] na autostradzie jadac ze swoja pipą,dzieciakami,kumplem(bo wiezlim go na lotnisko) i pelnym bagazniku walizek+butla i zapas to doszedlem 240 i dalej szedl ale odpuscilem bo to juz bylo chore..... Następny... Chore to juz było znacznie wczesniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomiN_KrK 0 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 Miałem taka samą,2.8 v6 30v q i przyspieszenie było dużo lepsze,prędkość max 245( tyle ja się rozpędzilem,nie trwało to wcale przez 10km) Bez diagnostyki komputerowej w pierwszej kolejności się nie obejdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d4widoV 1 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 moje 2.4 bez Q i Tiptronicu znacznie lepiej targa, a leci powyzej 210km/h, cos nie tak musisz miec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2014 może kolega GrubyRN wypowie się czy coś zrobił od tamtego czasu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Zdecydowanie coś jest nie tak z samochodem, Logi dynamiczne sondy, przeplywomierza dały by dużo do powiedzenia w temacie.Rownież może być problem ze zmienną geometrią dolotu , co jest dość częstą przypadłością 2.8 v6 i auto nie jedzie powyżej 4000rpm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil90 0 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Pany na pewno był taki licznik w A4 ? Według mnie jest to nakładka na anglika, bo na środku powinno być 100, a tam gdzie on ma 100 powinno być 70 ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargus8 0 Opublikowano 24 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2014 tak powinno przyspieszac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcus 1 Opublikowano 25 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2014 tak powinno przyspieszac Ale to jest 2.8 30v a nie 12v. No i start od zera a nie od 140km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrubyRN 0 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Wymienilem filtr paliwa, kable, swiece. Troszke pomoglo ale nie za wiele. Po podlaczenia VAGa sa jakies bledy mi. za bogata mieszanka. Jakie Logi porobic ? Pod jakimi grupami beda logi przeplywki i sond w v6 2.8 ? Wiem, ze w TDI np przeplywka jest pod 003 ale u mnie sa inne wartosci. ---------- Post dopisany at 21:58 ---------- Poprzedni post napisany at 12:28 ---------- Tu jakie błędy pokazał VAG : Wczśniej były też błędy o zbyt bogatej mieszanace, ale skasowałem i na razie się nie pojawiły. Logi dynamiczne z grupy 003 : Log statyczny grupy 010 : Które grupy w 2.8 V6 odpowiadają za przepływomierz ? Za sondy zdaje się, że te 010 ? ---------- Post dopisany 07-05-2014 at 23:01 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2014 at 21:58 ---------- Logi dynamiczne grupy 003 ; 010 ; 019 Ktoś pomoże w odczycie tych wszystkich logów i błędów ? Jeśli jakieś jeszcze są potrzebne to powiedzcie które i zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 5 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2014 przepływka do czyszczenia lub wymiany? pokazuje raczej za mało... sporo za mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrubyRN 0 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Powodem byl nieszczelny dolot. Do tego byl caly zabrudzony. Rozebralem caly wraz z kolektorem dolotowym wyczyscilem i zlozylem szczelnie. Efekt, czuje jak by przybylo z 70km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwalowy 1 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2014 nooo i teraz pewnie auto jedzie jak na V przystalo co?:Dile tam wogle jest?200 cos murzynow chyba nie? zanim kupilem swoja 1.8TQ 180 KM to myslalem wlasnie nad modelem 2.8Q ale ze wtedy nie bylo interesujacych propozycji tych aut to wybor padl na obecnego i powiem Ci ze to calkiem ladnie chodzi....od swiatel do swiatel w wiekszosci przypadkow jestem 1:D .......wiadomo Q robi swoje co pewnie juz wiesz od dawna:D:D:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się