mycha1236 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Przejechałem 300 km na owym środku od Czesława i smiało moge stwierdzić ze jest różnica samochód lepiej sie zbiera szczególnie w zakresie 3 tyś obr. w góre no i nie trzęsie cyklicznie buda , pod względem drań silnik pracuje na wolnych jak benzynowy nic nie trzęsie na pewno wróce po srodek za 15 tyś km . Polecam Ps. Osoby które hejtuja tego typu środki są święcie przekonani ze to nie może działac , a nigdy tego nie stosowali ... nie rozumiem po co zabieraja głos
machina Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Spoko że jesteś zadowolony:wink: Ale nie rozumiem jak 1.9 TDI PD na wolnych może pracować jak benzynowy:decayed:
POWER-KRIS Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Wlej 250 2T od piły łańcuchowej i efekt taki sam. Czyli silnik bardziej miękko pracuje ale do PB to mu daleko. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4.
machina Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 2T zmniejsza ilość cetanową ON co spowoduje twardszą pracę silnika więc raczej efekt nie będzie taki sam jak to cudownie powyżej opisali.
POWER-KRIS Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Najpierw wlej potem opisz wrażenia bo logika czasem gubi. ;-) Zresztą grunt to coś lać bo nasze paliwa suche i szkoda PD. Sony Xperia Tapatalk 4.
mycha1236 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 nie chodzi o dzwiek... chodzi o komfort ze buda wcale nie telepie nie czuc pracy silnika w samochodzie , że klekocze to normalne przecież to diesel
czeslaw555 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2013 Wlej 250 2T od piły łańcuchowej i efekt taki sam. Czyli silnik bardziej miękko pracuje ale do PB to mu daleko. ;-) Sony Xperia Tapatalk 4. temat o 2T jest "piłowany" na wielu forach Mixol + ON - dlaczego dolewamy oleje 2T do ropy? - w pigułce. Forum Peugot link : Zaloguj się
dasiu Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Witam znalazłem ten środek na allegro, ale jak go zastosować?, czy tak jak pisze poniżej, najpierw czyszczenie? bałbym się to wlać przy rezerwie, podobne specyfiki leje się na pełny bak. JAK STOSOWAĆ? PROFILAKTYCZNIE Jedno opakowanie Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner 400ml należy dolać do pełnego zbiornika paliwa (45-79 litrów) Dla zachowania czystości układu zalecamy stosować Forte co 15 000km. CZYSZCZENIE: 2x Forté Advanced Diesel Fuel Conditioner 400ml należy dolać do małej ilości paliwa (rezerwa) i wyjeździć.
czeslaw555 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2013 Profilaktycznie Forté Advanced ...1 but. na zbiornika paliwa (55 -60 L)wystarcza w zupełności.
dasiu Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 No wlasnie nie kupilem bo zdziwil mnie schemat zastosowania na allegro ( chdzi mi o to czyszczenie na pierwszy raz ) na moj silnik nie narzekam ale mam juz nalatane260000 tys. wiec chyba takie czszczenie nie zaszkodzi
czeslaw555 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2013 nie zaszkodzi Po zastosowaniu Forte, opis udokumentowany pomiarami przez p.Rafała: http://sprowadzanieaut-cz...itioner_24.html Artykuły które warto przeczytać : Właściwości smarne paliwa http://suw.biblos.pk.edu....iaSmarnosci.pdf Czy wiesz co "żyje" w paliwie ? Poczytaj http://www.petrolnet.pl/C...4,maj,2013.aspx
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się