loco87 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Klima przechodzila serwis. Dobite czynnik jest trzyma cisnienie nie ucieka itp. JEdnak po kupnie wcale nie bylo czynnika i: - jak sie wlaczylo klime to szum byl tak duzo jak w zadnym innym aucie... lozysko tak szumialo jakby pracowalo na sucho i bylo zatarte. - Po dobiciu z biegeim czasu szum byl nie odczuwalny w trakcie pracy klimy ale po wylaczeniu slychac char. psssssssssssssssssss czyli lozysko dalej halasuje. Jestem przekonany ze mam nieco przytarte to lozysko w spreżarce... Mam nadzieje ze sie przejadzi olejem i bedzie dobrze. Klima byla nabijan peirwszy raz. Z wygladu jak nowka. Ciekawi mnie tez czy jakbym sciagnol pasek i zakrecil sprezarka to ten szum tez byl bym slyszalny i czy krecila by delikatnie. W diselku to inna baja jest z klima Wogule nie odczuwam kiedy ja wlanczam kiedy wylanczam ani po obrotach ani nic nie drzy itp. Silnik 2.5tdi akn
kepasa Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 to wszystko normalne... w dieslach mnie jest to odczuwalne, ale zapewne dlatego że moment obrotowy jest zupełnie inny niż w benzynce... a problem wolniejszego auta jak jest ciepło... tez normalka... masz 1.8T więc turbinka nie dostaje chłodnego powietrza i autko jest wolniejsze.. zmień IC na wiekszy... będzie tak jakby zawsze było chłodno na zewnątrz... stały przyrost mocy.. na forch tematów FMIC
marioog1 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 u mnie te jest spadek mocy przy ruszania ale puzniej jest ok no i nieraz przy wyprzedzaniu musze ja wyłaczyc bo słabo sie zbiera ale to zadko
hm-soft Opublikowano 2 Września 2008 Opublikowano 2 Września 2008 Tak jest im wyższa temperatura tym większy spadek mocy tak jak 1 do 2 osób dodatkowych. Jeżeli nie włącza się wiatrak od klimy zaraz po starcie to w klimie wytwarza się duże ciśnienie i opory są wtedy duże.
Lewy01 Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 Mialem problem z wentylatorem( nie dzilal+przepustnicaz krokiem do czyszczenia) powstajace opry byly tak duze ze auto gaslo. Sprawny wentylator i czyszczenie spowodowaly ze klima smiga az milo a obroty przestaly spadac-po wlaczniu klimy mninimalnie rosna.
Suli Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 Ciekawe.. czemu ja, mimo że mam benzynę - w zasadzie żadnej różnicy po włączeniu klimy mnie czuję :gwizdanie:
ajax Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 Ciekawe.. czemu ja, mimo że mam benzynę - w zasadzie żadnej różnicy po włączeniu klimy mnie czuję :gwizdanie: Moze masz zepsuta klime? bedzie OT- AGB lyknie 3.0 TDI ASB w A6?
Suli Opublikowano 5 Września 2008 Opublikowano 5 Września 2008 Ciekawe.. czemu ja, mimo że mam benzynę - w zasadzie żadnej różnicy po włączeniu klimy mnie czuję :gwizdanie: Moze masz zepsuta klime? bedzie OT- AGB lyknie 3.0 TDI ASB w A6? Seria serię? Na papierze powinien z palcem w , zwłaszcza wersję z automatem. eSa jest lżejsza, ma więcej kucy, nawet jeśli ma mniejszy moment, to i tak daje się krecić do 7,5k obr/min. czyli zdecydowanie rzadziej musisz mieszać drążkiem. Tak na prawdę jednak finalnie wszystko zależy od kierowcy. Przekonałem się o tym w Ulęży na jazdach - najlepszy czas wykręcił Tomaszust ośką z LPG :gwizdanie: Dobra, koniec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się