Lutek90 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Chciałbym zaprezentować swoją perełkę , którą obecnie jeżdzę w anglii ale nei długo idzie na sprzedaż po to by zacząć zabawę z audi a4 b7 :] Mazda 323F BA KL-ZE 96' Madzia przyjechała do Polski w Czerwcu 2009 roku i od tego czasu jestem jej pierwszy właścicielem w kraju. Rok produkcji: 1996 Przebieg w dniu zakupu: 123 000 Kraj pochodzenia: Austria Motor: 1.5 z5 Na przełomie 2011/2012 roku Swap Silnika 2.0 KF v6 - ( 06-07.2012 Kapitalny Remont jednostki) W lutym 2013 roku Mazda przechodzi kolejny Swap silnika tym razem już na najmocniejsza jednostkę 2.5 KL-Ze v6 w renomowanym warsztacie Pana Wiesława w Dębicy i tym sposobem prawdopodobnie jako jedyna w Kraju miała okazję w swojej budzie gościć trzy jednostki napędowe. Wyposażenie seryjne: – 2x Poduszka powietrzna – 4x Elektryczne szyby - Elektryczne Lusterka – Wspomaganie kierownicy – Centralny zamek – Regulacja wysokości fotela – Regulacja wysokości kierownicy – Elektryczna antena – System Car Audio - ABS Modyfikacje: SILNIK - 2,5 V6 DOHC KL-ZE J-Spec - Zalany Olejem Mobil 1 5w50 Rally Sport - Moc nie zmierzona (hamownia wkrótce) UKŁAD DOLOTOWY – kolektor curved neck – Przepustnica KL-ZE - Airbox Simota - Filtr Odmy Simota - Kolanka 3 splotowe Turbo Works - Łączniki 3 splotowe Turbo Works UKŁAD WYDECHOWY - Kolektory Sportowe 6-2-1 - Brak Kata - Tłumik końcowy Dual Wm Sport UKŁAD NAPĘDOWY - Skrzynia biegów 1.8 v6 mx3 - Sprzęgło Kompletne Exedy 2.5 KL - Short shifter UKŁAD HAMULCOWY Przód - Zaciski Mazda M6 GH 10' (Kolor RAL 5005) - Tarcze Textar M6 GH - 300mm - Klocki Textar M6 GH Tył - Zaciski 323f v6 po pełnej regeneracji (Kolor RAL 5005) - Tarcze Mikoda 323f KF v6 - 255mm - Klocki Ferodo 323f Kf v6 ZAWIESZENIE - Zawieszenie Gwintowane FK Automotive Silverline - Rozpórka Przednich Kielichów (Biała perła) - Rozpórka Tylnych Kielichów (Biała perła) FELGI & OPONY Lato: - Alufelga 17 " PDW FUZION et 35 szer. 8" - Opony: Radial Sport 205/40/17 - Kute Nakrętki D1 Spec Blue Zima: - Alufelga 16" Enkei Ori BA (Niebieska Perła) - Opony Michelin Alpine A3 195/55/16 NADWOZIE - Pakiet Touring Kit a Spec (progi + dokładka) - Przedni zderzak (wnęka w czarny połysk) - Tylny zderzak (wnęka w czarny połysk) - Tylna Blenda (czarny mat) - Przyciemnione szyby - Lampy tylne Typu Black Leks WNĘTRZE - Fotele szyte Czarna Eko skóra + niebieska Alcantara - Boczki drzwi niebieska Alcantara - Obszywana kierownica skórą przeplatana niebieską nicią - Podświetlana gałka zmiany biegów - Oświetlenie wnętrza niebieskie ledy - Oświetlenie Tarcz niebieskie Diody SMD CAR AUDIO - Głośniki 6x 16 Blaupunkt - Wzmacniacz Blaupunt 400 wat - Skrzynia Blaupunkt 1000 wat - Radio Naviheaven 4,2" PLANY - Hamownia (MAHA) – Zakup Ecu Master DET3 Map sensor - JEST – strojenie i przejście na map sensor - Renowacja Lakieru - Lotka od GT - JEST - Przelot 2,25" z Nierzewki - Sportowy Srodkowy Tłumik Rm Motors - Ambery - Turbo (Holset) ew. Kompresor (Eaton) 2009-2011 - 1.5 z5 2012 - 2.0 v6 KF 2013 - 2.5 v6 KL-Ze W tle po prawej stronie leży mój Klze gotowy do przekładki Historia Modyfikacji - Montaż Cb-radia09.2009 - Nagłośnienie 6x Blaupunkt + radio JVC 05.2010 - Przyciemnienie szyb 07.2010 - Montaż Układu Dolotu firmy Simota 08.2010 - Montaż filtra Stożkowego + filtra odmy 10.2010 - Montaż Podwójnego Wydechu Sportowego 04.2011 - Montaż Tylnych Leksów 05.2011 - Zakup Nowych Alusów 16 + oponki Bridgestona (205/45/16) 05.2011 - Profesjonalne obszycie Foteli (eko-skóra + alcantra) 06.2011 - Wymiana Kierunków na Dymione 07.2011 - Zmiana wewnętrznego Oświetlenia 08.2011 - Polerowanie i Malowanie Pokrywy zaworów 08.2011 - Polerka + Malowanie Blendy 08.2011 - Malowanie Elementów komory silnika 08.2011 - Malowanie bębenków 09.2011 - Malowanie wnęk 09.2011 - Wymiana światła Przeciwmgłowego 10.2011 - Wymiana aparatu zapłonowego 10.2011 - Wymiana kabli WN na NGK 11.2011 - Wymiana świec na NGK 11.2011 - Montaż Elektrycznej anteny 12.2011 - SWAP SILNIKA na v6 KF 12.2011 - 01.2012 - Montaż nowej Tylnej Wycieraczki 01.2012 - Zakup Emblematu Mazdaspeed 01.2012 - Montaż Sprężyn sportowych apex -40/-40mm 04.2012 - Generalny Remont silnika v6 06.2012-07.2012 - Montaż sportowego kolektora wydechowego 6-2-1 07.2012 - Montaż przelotu z kwasówki 2"07.2012 - Szkiełkowanie kolektora ssącego 07.2012 - Malowanie Proszkowe elementów silnika 07.2012 - Wymiana Przednich przegubów 08.2012 - Montaż radja Naviheaven TV 09.2012 - Profesjonalne czyszczenie komory silnika 09.2012 - Montaż Ksenów 6000k 09.2012 - Montaż Podświetlanej skórzanej gałki biegów 09.2012 - Zakup pakietu Touring Kit A-Spec 10.2012 - Rekonstrukcja przedniego zderzaka + malowanie pakietu MS'a 10.2012 - Wymiana przednich łożysk koła SKF 10.2012 - Montaż Tylnej Rozpórki 10.2012 - Zakup Alu 17" + kpl. Opon 205/40/17 11.2012 - Zakup Kabli WN NGK blue 11.2012 - Montaż silikonowego kolanka 45st i Łącznika Dolotu Turbo Works 12.2012 - Montaż filtra odmy Simota 12.2012 - Zakup Sportowego Regulatora Ciśnienia Paliwa FPR04 SILVER 12.2012 - Zakup kompletnego Sprzęgła 2.5 KL 01.2013 - Zakup Tarcz Przód Textar M6 GH - 300mm 01.2013 - Zakup Zacisków Przód M6 GH 01.2013 -SWAP SILNIKA 2.0 -> 2.5 KL-ZE 02.2013 -SWAP Zawieszenia 1.5 -> 2.0 + Montaż gwintu (FK Silverline)02.2013 -SWAP Hebli Przód 1.5 -> M6 GH (300mm) 02.2013 OSIĄGNIĘCIA - 1 miejsce w konkursie Moja Mazda 2013 organizowanym przez klub Mazdaspeed.pl
Zemis Opublikowano 12 Września 2013 Opublikowano 12 Września 2013 Widzę że pasja jest:) mi osobiście ta Mazdziocha bardzo się podoba...no i tez pewnie jeżdzi...może masz jakiś filmik aby to oblookać?? Powodzenia w dalszym modzeniu...
Lutek90 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 Madzia już sprzedana tak jak pisałem wcześniej , poszła w ręce kolegi z klubu Długo nie trzeba było czekać 2 dni po wystawieniu ogłoszenia na forum :] Mam nadzieję że będzie chociażby dbał o nią tak jak ja :] A ja w między czasie poszukiwałem swojej nowej Zabawki którą miała być a4 i po dłuższych poszukiwaniach znalazłem taką perełkę , oczywiście na dniach pojawi się jej temat na forum , tylko muszę zapoznać się z jej wnętrzem :] Tak jak wspominałem jest to Audi a4 2005 rok(2 połowa) w wersji s-line z silniczkiem 2.0T FSI , cieszę się ze zmiany bo jednak trzeba iść z postępem czasu a widać różnicę w komforcie , przestronności i klasie , co prawda nie ma takiego jebn... jak madzia ale myślę że po chipie spokojnie da się to ogarnąć :]
fafnasty Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 jesli tyle samo kasy, pracy i serca włozysz w A4 to juz czekam na efekt :-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się