kaju Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Jeżeli każdego poza tobą uważasz za skończonego idiotę który kręci diesla na każdym biegu do czerwonego pola to nie trzeba było zabierać głosu w temacie. Po pierwsze. Nigdzie nie napisałem, że uważam kogoś za skończonego idiotę. Po drugie, odnośnie kręcenia diesla do czerwonego pola, to proszę bardzo, moja wypowiedź w jednym z wcześniejszych postów: dojdziesz do 4krpm? Tylko błagam nie kręć tego do odcinki W szkole nie uczyli czytać? Po trzecie - zabrałem głos w temacie po to, by Ci pomóc - od tego jest to forum, od tego tutaj są użytkownicy i osoby między innymi takie jak ja, które znają te silniki użytkowali/użytkują i znają jego mocne i słabe strony. Powracając na ziemie autko przy depnięciu puści delikatnie bączka siwego dymu ale po dojechaniu na miejsce wjechaniu na parking na wolnych obrotach potrafi dość mocno kopcić. Dodam iż z rury wydechowej lekko pryska olejem widzę to po tylnej klapie jest trochę kropek z oleju a rura w środku mokra. Za pewne są to problemy z turbiną chodź mogę się mylić Nie robisz sobie nic z moich wskazówek odnośnie sprawdzenia szczelności wężyków podciśnień - nawiązuje tutaj do kopcenia. Przerabiałem to i wiem o czym mówię. Uwierz mi, że z Twoim podejściem ten silnik zakończy swój żywot szybciej niż się spodziewasz. Wrzuć logi, to Ci powiemy co tam rzeczywiście siedzi, bo przyczyn jak widzę może być wiele: zapchany kat, odma, lejące wtryski, przestawiony kąt wtrysku i wiele wiele innych. liczę na pomoc ludzi którym się to zdarzyło lub wiedzą o co chodzi ale nie wchodzą w temat żeby tylko pokazać swoją wyższość. Zdarzyło mi się to, przerobiłem wiele takich silników i tylko taki użytkuję. Nie pokazuję swojej wyższości, to Ty teraz na siłę próbujesz zagrać kowboja, który wie wszystko, a tak na prawdę nie masz zielonego pojęcia, o tym, co piszesz i co chcesz robić z tym silnikiem. A co do logów to jak je wykonać. Szukanie nie boli. Na prawdę: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/ Mam nadzieję, że odrobinę Ci pomogłem, jeśli masz do mnie jakiś problem - zapraszam na PW, ale patrząc na treść obrazka w Twoim podpisie, to wątpię, by chciało mi się z Tobą rozmawiać o użytkowaniu tego silnika, bo jesteś dla mnie zwyczajnym mordercą i katem dla tego silnika, a nie użytkownikiem, który chce, by mu pojeździł jak najdłużej. Ciekaw jestem, kiedy zaczniesz wypisywać po forach bzdury, że 2,5 taki zły, bo zatarte wałki, bo nie jedzie, bla bla bla. Z mojej strony koniec OT.
KrzysiekA4 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Mam podobny "problem" może nie podwójne depnięcie w pedał ale wystarczy delikatne odpuszczenie gazu i stopniowe ale w miarę dynamiczne dodanie i czuć "kopa".Jeśli mogę się podpiąć pod temat jutro(dziś później heh) wrzucę aktualne logi może to coś pomoże w temacie. Dla mnie już jest wszystko jasne. wszystkie podciśnieniowe wężyki do sprawdzenia i gruszka. Zdejmij z gruszki wężyk na zimnym silniku, pociągnij powietrza i spróbuj zatkać językiem. Jak Ci przytrzyma język, to gruszka OK i szukasz po wężykach, któryś jest gdzieś pęknięty. Pewnie jak wkręcasz na obroty, to w lewym lusterku widać delikatną czarną chmurkę? Logi możesz wrzucić, ale dla mnie sprawa jest raczej wyjaśniona, 575 Ci wyrzuci z przeładowaniem. Kaju182.Gruszka pracuje dobrze,błędu nie mam ustawiałem ostatnio kąt wtrysku obstawiam przepływkę lub przewody podciśnienia muszę sprawdzić dokładnie z grubsza nie widać żadnych pęknięć ale widze że trzeba się temu przyjrzeć dokładniej na forum jest rozpiska przewodów więc dziś coś pogrzebie dam znać co i jak.
kaju Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Wystarczy małe pęknięcie zupełnie niewidoczne i już mogą się dziać cyrki. Zrób logi i mi je podrzuć. Coś poradzimy Napaćkane z japca kaja
Gruby1991 Opublikowano 15 Września 2013 Autor Opublikowano 15 Września 2013 Ok ja nie chce żadnych kłótni to jest forum na którym pragnę zaczerpnąć wiedzy biorę pod uwagę że znasz się na v6 TDI ale powiedz mi szczerze czy sparciałe (nieszczelne) węże miały by coś w kwestii smarkania olejem z wydechu ? Jutro postaram się zrobić logi i ci je tutaj wrzucę może coś z nich wywnioskujesz. Dzisiaj miałem chrzciny dziecka jechałem kawałek do kościoła po rozgrzaniu motoru troszkę mu przycisnąłem i nic niepokojącego się nie działo. Jutro sprawdzę to na dłuższej trasie i zaserwuje Logi. Pozdrawiam Serdecznie.
kudalty66 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 dodam tylko od siebie, że KAju ju,z wszystko powiedział co i gdzie sprawdzić,,. logi zrobić wtedy bedziemy pewni,. tak nawisem zdrowe 2.5 jedzie na kazdym biegu jak turbo wstanie, jezeli u kogoś tak nie jest to każdy powinien auto zlogować, choćby pod katem sprawdzenia stanu przepływki, EGra i VTG w turbinie,. ja mam auto po programie, nadal ciągnie po przekroczniu 4 tys obr,.
KrzysiekA4 Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Wystarczy małe pęknięcie zupełnie niewidoczne i już mogą się dziać cyrki. Zrób logi i mi je podrzuć. Coś poradzimy Napaćkane z japca kaja Witam sorki że tak długo bez odp. ale praca mnie ostatnio dojeżdża i nie mam czasu.Sprawdziłem te całe wężyki dzisiaj jeszcze raz,dogrzać silnika nie moge nawet jak przejade 200km studzi mi się co chwile jak mu odpuszcze a szkoda mi go gonić :/ na "zimnym" więc logi nie moge zrobić powyżej 80C to max.Dziś jechałem do domu audi i jak zrobiłem przepinke z 6 do 5 i full na gaz "redukcja" to aż auta uciekały z tyłu ale nie od prędkości ale od dymu,była szarówka wiec nie mogę ocenić koloru ale oleju i wody nie bierze więc spalanie złe.Przesyłam wam historie logów 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM jak coś to wybaczcie ale moja kobieta robiła logi i nie wiem do końca jak wyglądają bo mam urwanie głowy jak pisałem wcześniej.Czekam na opinie... cholerka logi do poprawki ale jakie konkretnie interesują 0 1 3 i bs 4 i bs 8 11 13 14 ??
kudalty66 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 jeżeli nie możesz dogrzać auta, to sprawdz stan czujnika temp, rano na zimnym w blokach pomiarowych silnika i licznika, a jeżeli jest ok to termostat do wymiany, dodam że jest pod rozrządem,. jak bedziesz jeździł na zimnym to wałki i inne rzeczy zajedziesz dośc szybko, tym bardziej ze pewnie masz stary typ odmy, na zimnym bedzie sie szybciej zapychać, nie wspomne o większym spalaniu,.
KrzysiekA4 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 jeżeli nie możesz dogrzać auta, to sprawdz stan czujnika temp, rano na zimnym w blokach pomiarowych silnika i licznika, a jeżeli jest ok to termostat do wymiany, dodam że jest pod rozrządem,. jak bedziesz jeździł na zimnym to wałki i inne rzeczy zajedziesz dośc szybko, tym bardziej ze pewnie masz stary typ odmy, na zimnym bedzie sie szybciej zapychać, nie wspomne o większym spalaniu,. Witaj Robercie,odme wymieniłem z Twoją i innych kolegów pomocą samodzielnie http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/zapchana-odma-cos-wiecej-254884/ . Co do problemu dogrzania auta to czekam na wymiane rozrządu i hydrauliki za razem,wtedy będe miał okazje zobaczyć stan wałków i wymienić nieszczęsny termostat bo dostęp jest prawie nie możliwy ale to dopiero na wiosnę niestety urlop i finanse nie pozwalają(czyt.krzyk kobiety ile w to auto będziesz ładował itp)troche wody musi w wiśle upłynąć żebym nie miał w domu piekła.sorry za małe OT. Co do spalania wychodzi mi na trasie 5,8l w trybie miejski 6,5l na zimnym nie katuje to 2tyś obr. max, wiem że skutki mogą być fatalne dla kieszeni.Wężyki dziś sprawdze jeszcze raz lub wymienie je wszystkie może coś się zmieni(tylko jakie będą najlepsze)
Arturek7544 Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 nie wiem czy to jest z tym pokrewne ale ja mialem cos w podobie na kazdym biegu obroty dochodzily do pewnej granicy i musialem kolejny bieg wrzucic .......PRZYCZYNAodpiał mi sie wezyk od podcisninia turbiny znajdujacy sie nad turbina .podpiolem i jezdzi jak talala
KrzysiekA4 Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Wie ktoś ile metrów bieżących potrzeba do podciśnienia??w 2.5 tdi,chcę wymienić na silikony i nie wiem ile metrów zakupić wiem że rozmiar to 3mm tylko ile metrów
bajowsado Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 ja wymieniłem wszystkie jakie się dało, bo są też te grubsze, ale ich stan był okej. Mi wystarczyło 1.5 metra a i się coś zostało jak pamiętam.
KrzysiekA4 Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 ja wymieniłem wszystkie jakie się dało, bo są też te grubsze, ale ich stan był okej. Mi wystarczyło 1.5 metra a i się coś zostało jak pamiętam. Jakiej grubości użyłeś??właśnie widziałem że są grubsze
pastaldo Opublikowano 24 Listopada 2013 Opublikowano 24 Listopada 2013 Ale te grube chyba wewnętrzną średnice mają taką sama tylko ścianki sa wiele grubsze. Tzn tak mi si wydaje bo nie mierzyłem tylko na oko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się