asterix24 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Mam pytanie dlaczego silnik kopci czarnym dymem przy gwałtownym dodawaniu gazu, na wolnych obrotach jest OK, jeżeli się rozpędzi i ustabilizują się obroty to też nic się nie dzieje tylko przy nagłym dodaniu gazu jest chmura dymu za autem. Ostatnio czyściłem zawór EGR ale nic to nie dało.
Virus1984 Opublikowano 15 Września 2013 Opublikowano 15 Września 2013 Jak kopci na czarno to pol biedy panie Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free ---------- Post dopisany at 19:51 ---------- Poprzedni post napisany at 19:48 ---------- Przeplywomierz , ktorys zaworek , turbina mozna dlugo strzelac a nie masz opoznienia na gazie to znaczy jak dodajesz gazu wchodzi na obroty odrazu ? Pytam bo ja mialem cos takiego przy tym kopcil jak smok i znalazlem calkiem przypadkem ze byla to wina zaworka tego co za przednia lampa jest N80 sie nazywa ale tylko strzelam Panie kolego Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Tobike Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Zrób logi i umieśćw dziale diagnostyka. Jak kopci na czarno to dostaje za dużo paliwa i nie może go spalić.
PRZEMEKC Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 Miałem tak kiedys w swojej b5 jak przycinala mi sie turbina ,poganialem autko z obrotami ,wymieniłem prewencyjnie zaworek sterowania ,nauczyłem sie dolewac specyfikow do ON do czysxczenia wtryskow,i z czasem przestal kopcic,ale latal jak wściekły,ale to u mnie a u Ciebie ?ale moze podobnie,
asterix24 Opublikowano 25 Września 2013 Autor Opublikowano 25 Września 2013 Miałem tak kiedys w swojej b5 jak przycinala mi sie turbina ,poganialem autko z obrotami ,wymieniłem prewencyjnie zaworek sterowania ,nauczyłem sie dolewac specyfikow do ON do czysxczenia wtryskow,i z czasem przestal kopcic,ale latal jak wściekły,ale to u mnie a u Ciebie ?ale moze podobnie, Właśnie ostatnio też tak zrobiłem, dolałem do paliwa uszlachetniacza do Diesla i porządnie go przegoniłem:)) Kopci teraz trochę mniej, być może jest coś z turbiną, kiedyś mi się zacięła nie było w ogóle w nim mocy. A gdzie jest ten zaworek sterowania?
ciahciah Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 któryś z elementów pomiarowych zawyża co jest następstwem większej dawki lub wtryski na skutek zużycia podają więcej paliwa niż powinny, może zawyżać przepływka, może za duża dawka jałowa ustawiona, może nastawnik w pierwszej chwili depnięcia za dużo dawkuje(nie precyzyjnie dawkuje), może wtryski dają więcej paliwa i pod niższym ciśnieniem przez co proces spalanie następuje mniej dokładnie, może kompresja silnika jest niska, jeszcze drożność dolotu i wydechu ma znaczenie, tyle możliwych powodów jest, jak nie wypalałeś kolektora ssącego i nie czyściłeś wlotów w głowicy to możesz zrobić
gacekmen1 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 mój AWX przy dodaniu gazu kopcił na czarno, okazało się że była mała dziurka w dolocie węża od turbo, wymieniłem było ok , po 2tygodniach znowu zobaczyłem czarny dym przy dociskaniu gazu , okazało się że drugi pękł z prawej strony silnika , odpal auto podnieś maske i posluchaj czy nie ma syczenia powietrza, niech ktoś doda lekko gazu małe szanse ale każda wskazówka może okazać się przydatna
PRZEMEKC Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 tu jest ten zaworek , n75 , oczywiscie nie trzeba rozbierac przodu aby go wyuskać można zmierzyć opór między stykami zaworu (wartość wymagana: 14 do 20 Ω) i można zmierzyć napięcie zasilania zaworu na styku 1 wtyczki i na masie silnika. Wartość wymagana: zbliżona do napięcia akumulatora. ---------- Post dopisany at 18:43 ---------- Poprzedni post napisany at 18:31 ---------- ---------- Post dopisany at 18:44 ---------- Poprzedni post napisany at 18:43 ---------- sa tacy co rozbieraja zaworek i czyszcza go.ale czy to cos pomoze ? ---------- Post dopisany at 18:48 ---------- Poprzedni post napisany at 18:44 ---------- nowsze zaworki maj gniazdo na wtyk okrągły a nie jak te fabryczne kwadratowy ale spokijnie mozna go kupic i dorobic przejsciówke u elektryka,lub samemu. ---------- Post dopisany at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany at 18:48 ---------- ale nowy zaworek odrazu nie uleczy jak turbo brudne,u mnie obeszło sie jednak bez czyszczenia turbo, w trasie sie rozchodziło.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się