SHITERS Opublikowano 16 Września 2013 Opublikowano 16 Września 2013 Siemanko, chcialbym zebyscie mi pomogli przy wyborze zestawu, zeby mi zaden gazownik lipy nie wstawil. Reduktor ac r01 i wtryski hana 2000? Co dalej? A moze inny reduktor, inne wtryski. Zasugeruje coś proszę. Przebieg auta 145 tkm Moze stag 300?
bawół1 Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 -reduktor KME Silver lub Gold ( Silver będzie na styk , ale słyszałem że w 2,4 da radę . Silver lepiej grzeje gaz .Reduktory KME są proste , sprawdzone i wiele wytrzymują. W AC R01 pływa ciśnienie ) -wtryski Barracuda / Hana - Tech ,
Śliwek Opublikowano 23 Września 2013 Opublikowano 23 Września 2013 w czarnym R01 nie plywa cisnienie.
bawół1 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 w czarnym R01 nie plywa cisnienie. własnie one były najgorsze. Poprawiali to już kilka razy , zdarzają się pewne sztuki ale i dużo jest wadliwych.
Śliwek Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 wlasnie kolego jestes w bledzie. plywajace cisnienie i zwiazane z nim zmiany konstrukcyjne tycza sie czerwonego czarny brzeczal np ale juz dawno zostalo to poprawione
darek995 Opublikowano 24 Września 2013 Opublikowano 24 Września 2013 ja mam KME Gold i zero spadków i nie czuje żadnych spadków temp. do tego mam dołożone wtryski Barracuda i dyszę 2.0
oca69 Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Kolegę mam taki sam silnik i instalacje STAG 300 od roku rewelka napisze Ci co mam założone 1. Reduktor : ZAVOLI ZETA nr. 1201002082 ( jest do 260KM ) 2. Elektrozawór/filtr gazu : VALTEK elektrozawór 3. Wielozawór : TOMASETTO toroidalny wys.250 kąt:30 4. Obudowa wielozaworu : GZWM GRODKÓW 5. Zawór tankowania : TOMASETTO ( tam gdzie wlew paliwa wszedł cały i nie potrzebuje redukcji ) 6. Zbiornik : GZWM GRODKÓW wys.250 poj.59 nr. 00608 (W kole) 7. Przełącznik : Zintegrowany z ELEKT. JEDNOSTKĄ STERUJĄCĄ 8. Elektroniczna jednostka sterująca : AC BHZ STAG 300 9. Urządzenie wtrysku gazu : VALTEK LISTWA WTRYSKOWA AC BHZ CZUJNIK CIŚNIENIA PS-02 Koszt takiej instalacji u mnie 3100 zł Moje spalanie to 10L trasa / 12-13 Miasto i nie mowie tu o jeździe na emeryta z racji ze jestem młody i lubię przycisnąć . Tak jak pisałem mam gaz od roku czasu jeżdżę na przeglądy i jest elegancko jeszcze nie miałem ani jednego problemu z ta instalacja . A trochę przeżyć mam bo jest to moje 3 auto zasilane instalacja LPG
darek995 Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Nie bądź głupi i nie kupuj valteka bo i tak go zmienisz albo robisz to dobrze albo wcale. Ja miałem valteki i niestety gdy jeżdzę na barracudach niebo a ziemia. Szkoda silnika na takie tanie wtrysk. To ze chcemy jeździć tanio nie znaczy ze na tanich czesciach. Zavolak tez może byc, bo podobny do golda w mocy ale i tak polecam Golda bo długo siedziałem by złożyć to do kupy. Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2
Śliwek Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 jw nie pchaj się w valteka. mogą być AC W01 jeśli chcesz taniej. niestety te wtryski tylko w listwach, nie ma osobno.
pablosan Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Kolego, zrób raz a dobrze i skracaj wymianę filtrów (fazy lotnej i ciekłej) o połowę niż w książce serwisowej i będzie super i bezobsługowo Najważniejsze są wtryski i reduktor, więc nie bierz żadnego Valteka, tylko Hana lub Barracuda. Poczytaj zresztą forum lpg-forum.pl
tkuczera Opublikowano 27 Września 2013 Opublikowano 27 Września 2013 Polecam reduktor KME GOLD wart swojej ceny
darek995 Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Dla potwierdzenia kumpel ma 2x Gold w 2.7bit i obrabia bez problemu 330km. A będzie dłubanie na wiecej Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się