Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.4 V6 165 km - dobor zestawu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko, chcialbym zebyscie mi pomogli przy wyborze zestawu, zeby mi zaden gazownik lipy nie wstawil.

Reduktor ac r01 i wtryski hana 2000? Co dalej? A moze inny reduktor, inne wtryski. Zasugeruje coś proszę. Przebieg auta 145 tkm

Moze stag 300?

Opublikowano

-reduktor KME Silver lub Gold ( Silver będzie na styk , ale słyszałem że w 2,4 da radę . Silver lepiej grzeje gaz .Reduktory KME są proste , sprawdzone i wiele wytrzymują. W AC R01 pływa ciśnienie )

-wtryski Barracuda / Hana

- Tech ,

Opublikowano
w czarnym R01 nie plywa cisnienie.

własnie one były najgorsze. Poprawiali to już kilka razy , zdarzają się pewne sztuki ale i dużo jest wadliwych.

Opublikowano

wlasnie kolego jestes w bledzie. plywajace cisnienie i zwiazane z nim zmiany konstrukcyjne tycza sie czerwonego ;)

czarny brzeczal np ale juz dawno zostalo to poprawione

Opublikowano

ja mam KME Gold i zero spadków i nie czuje żadnych spadków temp. do tego mam dołożone wtryski Barracuda i dyszę 2.0

Opublikowano

:hi: Kolegę mam taki sam silnik i instalacje STAG 300 od roku rewelka :decayed: napisze Ci co mam założone

1. Reduktor : ZAVOLI ZETA nr. 1201002082 ( jest do 260KM )

2. Elektrozawór/filtr gazu : VALTEK elektrozawór

3. Wielozawór : TOMASETTO toroidalny wys.250 kąt:30

4. Obudowa wielozaworu : GZWM GRODKÓW

5. Zawór tankowania : TOMASETTO ( tam gdzie wlew paliwa wszedł cały i nie potrzebuje redukcji )

6. Zbiornik : GZWM GRODKÓW wys.250 poj.59 nr. 00608 (W kole)

7. Przełącznik : Zintegrowany z ELEKT. JEDNOSTKĄ STERUJĄCĄ

8. Elektroniczna jednostka sterująca : AC BHZ STAG 300

9. Urządzenie wtrysku gazu : VALTEK LISTWA WTRYSKOWA

AC BHZ CZUJNIK CIŚNIENIA PS-02

Koszt takiej instalacji u mnie 3100 zł

Moje spalanie to 10L trasa / 12-13 Miasto i nie mowie tu o jeździe na emeryta z racji ze jestem młody i lubię przycisnąć .

Tak jak pisałem mam gaz od roku czasu jeżdżę na przeglądy i jest elegancko jeszcze nie miałem ani jednego problemu z ta instalacja . A trochę przeżyć mam bo jest to moje 3 auto zasilane instalacja LPG

Opublikowano

Nie bądź głupi i nie kupuj valteka bo i tak go zmienisz albo robisz to dobrze albo wcale. Ja miałem valteki i niestety gdy jeżdzę na barracudach niebo a ziemia. Szkoda silnika na takie tanie wtrysk. To ze chcemy jeździć tanio nie znaczy ze na tanich czesciach. Zavolak tez może byc, bo podobny do golda w mocy ale i tak polecam Golda bo długo siedziałem by złożyć to do kupy.

Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

Kolego, zrób raz a dobrze i skracaj wymianę filtrów (fazy lotnej i ciekłej) o połowę niż w książce serwisowej i będzie super i bezobsługowo :smiley: Najważniejsze są wtryski i reduktor, więc nie bierz żadnego Valteka, tylko Hana lub Barracuda. Poczytaj zresztą forum lpg-forum.pl

Opublikowano

Polecam reduktor KME GOLD wart swojej ceny

Opublikowano

Dla potwierdzenia kumpel ma 2x Gold w 2.7bit i obrabia bez problemu 330km. A będzie dłubanie na wiecej :)

Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...