Fido Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Mam te z nietypowym mocowaniem,na klipsa wciskanego. Miałem brać Boscha lub Valeo za 124 zł ale udało się stare wyciszyć. Nawet nie wiem co to za firma,ważne że się udało. Już nie walą tylko normalnie pracują. Ciut delikatnie gumki słychać ale wiadomo,to nie ori. Przełożyłem je ze zwykłych piór za 8 zł szt.
Mateusz91 Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 Ja mam wycieraczki z Boscha juz rok. Strasznie halasuja:/ poprzednie tez stukaly. Sent from my GT-I8750 using Tapatalk ---------- Post dopisany at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany at 21:33 ---------- Ja mam wycieraczki z Boscha juz rok. Strasznie halasuja:/ poprzednie tez stukaly. Sent from my GT-I8750 using Tapatalk
Fido Opublikowano 6 Listopada 2013 Opublikowano 6 Listopada 2013 No i ..... ??? Co niby ma wnieść do tematu ten post ?
chester121 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 i co rozwiazal ktos ten irytujacy problem??? u mnie jest to samo ale sprawdzie u was czy jeśli chwycicie za wycieraczke to wam się rusza (chodzi mi o caly mechanizm z ramieniem) bo mi to się zaczelo robic jak rozebralem mechaniz zeby go wyczyscic (mial już lekkie objawy zacierania) i po tym zabiegu sworzen na ktry montuje się ramie wycieraczki ma lekkie luzy w tej tulejce w ktorej się obraca (nie wiem czy dobrze to opisalem) może podczas czyszczenia za mocno przeszlifowalem ten sworzen??? i teraz jak chwyce za wycieraczki to czuje te luzy na tej tulejce sprawdzie u siebie jak jest jeszcze dla zobrazowania dzisiaj postaram się nagrac filmik i go wrzuce (w mojej a3 ramie sztywno siedzi )
Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Panowie też mam problem z wycieraczkami w mojej b6 tyle że jest on trochę inny, ale nie chciałem zakładać osobnego tematu, więc pisze tu. Mianowicie w lecie zmieniałem wycieraczki (ramiona + pióra) na aero (komplet oryginalny z aso), zrobiłem to tylko dla tego by coś zrobić przy aucie, stare wycieraczki zbierały dobrze. Po wymianie nowe wycieraczki (aero) coś źle zbierały środkiem (po zewnętrznych stronach pióro wyciera dobrze), ale chłopy w ASO mówili, że się dotrą (trochę to głupie, ale niech im będzie), więc olałem sprawę, ale teraz w zimie kiedy wycieraczek używa się prawie codziennie jest dramat. Wyczytałem gdzieś na elektrodzie, że pewnie podczas montażu ramion nie usiadły one dokładnie na swoim miejscu (zamontowałem je za płytko), czy mógł by ktoś zerknąć u siebie ile wystaje mu gwintu z trzpienia na którym siedzi ramie wycieraczki, bo u mnie po wkręceniu nakrętki gwintu nie wystaje prawie nic.
chester121 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Mam nadzieje ze na filmiku widac o jaki luz mi chodzilo Sprawdzie czy u was tez jest To wydaje mi sie ze to jest prZyczyna stuku
Lukasz_mk2 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 kolego u mnie ten luz jest podobny, ale zawsze taki był i ze zwykłymi ramionami i wycieraczkami (nie aero) wszystko było dobrze, a teraz nie jest
chester121 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 myślę ze to ten element z tego powodu ze w mojej a3 ramiona nie maja tych luzów i tam wycieraczki chodzą dobrze, a4 przed czyszczeniem z racji początkowej fazy zatarcia tez ich nie miała i wycieraczki tez nie stukały, ale otwarty jestem na inne propozycje najważniejsze żeby to usunąć !!!!!! dobrze jeśli by sprawdzili ci co maja aero i im nie stuka, jeśli tez maja ten luz to już nie wiem co to może być (zaznaczam LUZ nie bezwładność silnika) tak jak w syrenie na kierownicy
Lukasz_mk2 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Dołączam się do prośby kolegi, czy może to ktoś sprawdzić?
shakal Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ja tez mam taki problem (wycieraczki BOSCH Aerotwin) i czasami sie zastanawiam czy nie ma na to wpływu wosk podczas mycia auta na myjni bezdotykowej. czasami podczas trasy gdy cały czas pada to stukanie występuje przy pierwszych 200km. później stukanie ustaje. I pojawia się dopiero przy następnych opadach deszczu.
Lukasz_mk2 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 A wiec u mnie sprawa się rozwiązała, zmieniłem pióra miejscami i wychodzi na to ze to one są winne. Znalazłem firmę, która sprzedaje zamienniki aero i je wypróbuję - firma jest z Gdyni a ja wierzę w to co polskie opinie mają nieźle a kosztują połowę z tego co pióra z ASO, które się u mnie nie sprawdziły 1
Biszczan Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 U mnie pióra ori sprawują się bardzo dobrze. Ważne jest ustawienie ramion. Specjalnie ustawialem je źle i tragicznie chodzily. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Lukasz_mk2 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 A jak można źle ustawić ramiona? Ps. Link do zamienników http://e-wycieraczki.pl/audi-a4-2003-2008-plaskie-wycieraczki-audi-a4-2003-2008-aero/p,227334
Biszczan Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Gdy zmiemialem zwykłe ramiona na aero nie zwrócilem uwagi na to, że zbyt płytko osadzilem ramiona wycieraczek na wieloklinach i nie dolegały do szyby i druga sprawa to odstępy piór wycieraczek od atrapy podszybia przy dolnej krawędzi szyby : lewa od kierowcy ma mieć 44mm, a od pasażera 24mm. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Lukasz_mk2 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 A możesz zrobić zdjęcie w taki sposób żebym mógł zobaczyć ile gwintu powinno wystawać po nakręcenia nakrętki po trzpień - był bym wdzięczny
Biszczan Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 A możesz zrobić zdjęcie w taki sposób żebym mógł zobaczyć ile gwintu powinno wystawać po nakręcenia nakrętki po trzpień - był bym wdzięczny Jasne. Jutro zrobię i dodam fotkę Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Lukasz_mk2 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 A możesz zrobić zdjęcie w taki sposób żebym mógł zobaczyć ile gwintu powinno wystawać po nakręcenia nakrętki po trzpień - był bym wdzięczny Jasne. Jutro zrobię i dodam fotkę Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Lukasz_mk2 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 dzięki kolego za zdjęcia, jak tylko odbiorę auto od mechanika to sprawdzę jak ta sprawa wygląda u mnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się