shut88 Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 Ale przy takim zakresie temperatura spalin nie bedzie na tyle wysoka zeby to wypalic.
Piotrek98igo Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 ja bym skrecil sztange 5min roboty,a pamietam u kolegi po reg turbo bylo podobnie jak u ciebie i ustawialismy sztange bo byla zle skrecona.
shut88 Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 To jest nieregenerowane turbo. Moge sprobowac, ale nie wydaje mi sie zeby takie wachania w jedna i w druga strone byly spowodowane dlugoscia sztangi.
dieselchip_ Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 tej sadzy nie spalisz nie ma opcji ,mogą sie tylko troche łopatki rozruszać ,zresztą rozbierzesz to zobaczysz pewnie ze mozna spróbowąć poregulować cięgłem:) ,tylko niech sobie zaznaczy wyjściowe ustawienie sztangi ,bo potem bedzie problem zeby wrócić do ustawien nominalnych
Piotrek98igo Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 skad wiesz czy ktos wczesniej nie grzebal przy sztandze,wiec nie masz pewnosci mowie ci ze robilem to w 2.5tdi u syska,troche paliwa zeszlo zanim wyszlo zadowalajaco i wahania byly 0,4b
przemek4net Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 kat wtrysku nie zostal nawet ruszony ... to raczej malo oblatany ktos robil
rakud29 Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 ak sprawdzic prawidlowo ustawiona sztange
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się