Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Widoczna kołyska silnika na jałowym.


MemberA4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.:hi:

Koledzy zrobił się u mnie mały problem lecz bardzo drażniący:angry: gdy się siedzi w autku, mianowicie gdy auto stoi na luzie to buja silnikiem lewo i prawo nie mocno ale to widać oraz czuć w środku na siedzeniu. Zwiększyłem troche obroty w gr 002 w Adaptacji na 903rpm bo na niższych tj 860 - 900 jest jeszcze gorzej bo silnik chce porozpychać mi przednie błotniki:doh:. Na zimnym gdy odpalam autko rano ta sytuacja od razu nie występuje lecz po jakichś 15 sek po odpaleniu, gdy się silnik nagrzeje jest tak samo po zatrzymaniu się, chwilkę jest ok a po tym znowu się zaczyna bujanie.Z odpalaniem nie mam żadnych problemów. Zaglądałem wczoraj pod dekiel zaworów i podoginałem konektorki na wtyczkach od pompek- nic nie pomogło, wymieniłem prawą poduchę bo się rozlała -nic nie pomogło, to raczej nie łącznik elastyczny bo miałem już wymieniony na zamiennik więc wiem jaki jest objaw zużycia tego. Została mi tylko poducha pod skrzynią ale nie jest jeszcze aż tak wybita zresztą to zaczeło się dziać tak od 5 dni więc to też nie od owej poduszki.Dwumas też raczej odpada bo od razu po odpaleniu auta by zaczęło bujać a nie za jakichś czas. Logi robiłem niedawno są tu- http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosba-ocene-analize-logow-284968/ lecz w gr 023 zauważyłem że BIP na pierwszym cylindrze wskoczył na 40 ,41 a korekcja na drugi w gr 013 jest powyżej 1mg a tak reszta jest w podobie do tego co było przy logowaniu.W tamtym roku wymieniałem zestaw na pompkach tj oringi i i śruby regulacyjne więc to raczej chyba odpada bo nie posypały by się oringi tak szybko, zresztą wtedy przed naprawą takiego bujania nie miałem a oringi miałem już wyjechane.Popychacze są jeszcze ok ale przy następnej wymianie rozrządu polecą i one. Dopiero w poniedziałek mogę znowu zalogować autko więc do tej pory mogę tylko poczytać waszych sugestii i podpowiedzi :whistling:za które macie od razu :beer: a może mnie na coś nakierują...Dodam że błędów na VAGu brak

Dzięki i Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kąt synchronizacji jaki TERAZ masz i jakie spalanie na wolnych obrotach na ciepłym ? Pompki raczej nie są winne jak masz mniej jak 2mg a Bipy to w ogóle odpuść sobie :decayed:. Odepnij czujnik temperatury z tyłu głowicy i odpal zobacz czy będzie lepiej :wink: Jeszcze zobacz czy dalej będzie trząść silnikiem jak zdejmiesz przewód podciśnieniowy z tego EGR co masz dostępny z góry.

Kąt sprawdzisz engine=>004 (ostatnia pozycja)

a spalanie chwilowe sam znajdziesz nawet napisane będzie coś z L / godzine :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kąt synchronizacji jaki TERAZ masz i jakie spalanie na wolnych obrotach na ciepłym ? Pompki raczej nie są winne jak masz mniej jak 2mg a Bipy to w ogóle odpuść sobie :decayed:. Odepnij czujnik temperatury z tyłu głowicy i odpal zobacz czy będzie lepiej :wink: Jeszcze zobacz czy dalej będzie trząść silnikiem jak zdejmiesz przewód podciśnieniowy z tego EGR co masz dostępny z góry.

Kąt sprawdzisz engine=>004 (ostatnia pozycja)

a spalanie chwilowe sam znajdziesz nawet napisane będzie coś z L / godzine :)

Spalanie chwilowe trzyma się na poziomie 0,4l/H a synchronizacja jest bez zmian 0,6 - sprawdzane w piątek ale spróbuje go jeszcze zredukować na 0,0. EGR odłączyłem bo myślałem że to jego wina ale chyba podepne go spowrotem bo nic się nie zmieniło:eusathink:. Wypróbuje jeszcze ten czujnik tylko nie wiem czy to coś zmieni bo również go wymieniałem jak miałem go niesprawnego i takich objawów kołysania nie było. Poczekam do jutra żeby go zlogować.

---------- Post dopisany at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany at 19:21 ----------

Panowie a jeszcze takie pytanko :jaka wartość powinna być w Adaptacji kanału 002 według fabryki? chodzi o obroty silnika. Bo ja się tak bawiłem + i - że teraz nie wiem czy to coś zmieni jeśli się ustawi byle jaką wartość jak obroty się ustawią na ok 900 rpm czy to ma jakichś wpływ na inne ustawienia no bo wkońcu są tam 4 bloki a nie tylko ten z obrotami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik mi mówił bo mam to samo, że albo uszczelniacze padają albo dwumas który tłumi drżgania. Tyle, że u mnie jest to ledwo wyczuwalne i doradził żeby to zostawić.

Przypadkiem nie jest tak że AWX na jałowym ma 960 rpm? Gdzieś to czytałem ale nie potrafię znaleźć na chwilę obecną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

816 albo 832 rpm mam na jałowym tak ustawiłem i nie ma drgań i silnik pracuje ciszej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z początku jak go kupiłem to miałem 945 rpm ale to według mnie za dużo bo inni mają po 860 albo niecałe 900.

A co do bujania to chyba jednak dwumas ponieważ bujanie ustaje gdy delikatnie puszczam sprzęgło na biegu tak żęby tylko łożysko oporowe się załączyło gdy wcisnę do podłogi pedał, bujanie wraca, albo gdy szybko robię redukcję z 3 na 2 to potrafi zaj.:kox:bać coś głośno tak jakby skrzynia o budę. A wczoraj wymieniłem poduche pod szkrzynią, więc zawieszenie napędu mam całe sprawne to tylko zostaje dwumas jeśli nie układ zasilania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam problem tego typu iż rano jak odpalę (trochę ciężko pali jakby paliwa nie dostawał) to trochę trzęsie budą przez ok 5-10 sekund a potem normalnie najwyżej co 10 sek 1 drganie silnika no i kopci przy odpaleniu ok 10 sekund potem ok i ciężko wyjechać po górę na zimnym trzeba powyżej 2000tys obrotów,jak bedzie mniej to pełny gaz nic nie da zdechnie o koniec.

Macie jakieś sugestie proszę o odpowiedź.

PS. sprzegło kompletne nowe LUK-a więc to odpada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...