badman18 Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Prosilbym o analize logu gdyz podczas odpalania po dluzszym postoju(nawet po nocy) auto odpala za drugim lub trzecim razem i sie telepie. a czasami nie ma takiego problemu. Z rana jak odpale to potem juz nie ma problemu caly dzien. Wstawiony log na zimnym silniku podczas odpalania i krotkiej 1km przejazdzce. Grupy: 013,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Galetto Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 Sprawdź synchronizację wałka rozrządu w grupie 4 ostatnie okienko.
badman18 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Opublikowano 28 Września 2013 Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co o tym sadzicie? trochę późno odpisuje z przyczyn technicznych;p
spanky Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Napinacz do sprawdzenia / synchronizacja do korekty
badman18 Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Witam ponownie po dluzszej nieobecnosci porobilem komplet logow po korekcie synchronizacji walka. Ostatnio byla czyszczona geometria po notlauf'ie. Mam taki problem ze od strony turbo silnik z boku i spod jest w oleju. Po okolo 1500-2000tys z 3/4 miarki bagnetu spadl poziom do 1/2(niby miedzy min a max jest 1l??). Caly dolot rozebralem wyczyscilem z oleju. IC nie wyciagalem ani nie plukalem, co siegnalem to wytarlem w srodku. Odme odpieta, puszczona pod auto. Po ok. 120km przejechanych skroplony olej znowu przy IC oraz wydmuc**je go miedzy dolotem a EGR. Sam EGR czysty byc moze dlatego ze odpiety, wczesniej byl caly w oleju. Kupilem auto w sierpniu '13 od tego czasu slychac coraz glosniejszy swist turbo nawet z okolo 30 metrow od auta. Mialem trudnosci z odpalaniem po 8h na plusie, lapal za drugim razem i przerywal przez minute brak mocy, a czasem po 3-4 dniach palil od strzala- wymieniony zostal filtr paliwa i uszczelki na zaworku zwrotnym. Problem zniknal (brak mocy przerywanie)ale utrudnione odpalanie zostalo w porownaniu do wczesniejszego auta 1.9tdi 90KM 1Z B5, trzeba dluzej krecic. Zmienilem synchronizacje wczoraj (-2,2 skacze do 0 wczesniej do 4,4), dzis odpalil okej. Pytanie co z ta swiszczaca turbina i olejem?? Co zrobic? Kolejny problem to na biegu jalowym nawet na nagrzanym silniku 90*C czuc lekkie poszarpywanie jakby przerywal. Po przegazowaniu czuc bylo jeszcze bardziej. Zauwazylem ze na przegazowywaniu korekty na PD wzrastaja oraz Bip'y zwlaszcza na 2cyl na nagrzanym. Przy robieniu logow zainteresowala mnie grupa 015 tzn 2 i 4 kolumna? Jest bardzo mala dawka w porownaniu z zadana. Mam wrazenie ze jak na 130kucy to troche slaba niunia jest w porownaniu do mazdy 6 136KM(bo sie przesiadalem;p) Dodam ze na odpalonym korek wlewu oleju podskakuje az zrzuca. Turbo ogladalem w dolocie przed wirnikiem troszke oleju pare kropli. Luzu wzdluznego brak. Poprzeczny delikatny jest widac na filmiku. Statyczne Log (001) Log (003) Log (004) Log (005) Log (007,008,009) Log (013,018,020) Log (023,002) Dynamiczny Log (011,015) BS Log (003) Log (011) Mam zamiar po uporaniu sie tymi dolegliwosciami zawirusowac troche kompa:) Jezeli bedzie jeszcze co;p
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się