Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Za duże obroty 1100obr/min, co zrobić ? 1.8T BFB


Dejmien

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

Hej wszystkim mam nadzieje,że coś mi doradzicie,niedawno zaczęły skakać obroty z 800obr/min do 1200obr/min po podpieciu u mechanika pod komputer wyskoczył błąd biegu jałowego,wymieniłem pierwszą sondę i dalej nic się nie zmieniło,kilka dni temu wymieniłem przepustnicę po wymianie obroty już nie skaczą , ale są za wysokie cały czas pokazują 1100obr/min nie ma żadnych błędów silnika a przepustnica jest po adaptacji,miał ktoś podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

podczas postoju w miejscu wchodzi na obroty ok 1100 gdy lekko wcisne gaz obroty spadaja ponizej 1000 i za chwile znowu rosna ok 1100. dodam ze podczas postoju na zapalonym silniki samochod lekko drga. czy ktos z was mial moze cos takiego albo wie co to moze byc??

dzieki za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej jakbyś zrobił logi, może nieszczelność

auto nie jest przymulone?

Może potencjometr przy pedale gazu, trzeba sprawdzić vagiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i zapomnielem pokazuje sie czeck engine kontrolka ponoc jakas nieszczelnosc tylko nie wiem czego;/ciezko powiedziec czy przymulone wydaje mi sie ze nie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obroty miałem wysokie jak mi padł zaworek w trujniku co idzie z kolektora jesli dobrze pamietam :) i telepanie bylo mocne . Koszt 30 zeta :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie to samo

tylko że u mnie zapalał sie chceck i czasami mi sie obroty wieszały a potem to już kulał po prostu cały czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie to samo

tylko że u mnie zapalał sie chceck i czasami mi sie obroty wieszały a potem to już kulał po prostu cały czas.

możecie podać nr tego zaworka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://content.foto.mail.ru/mail/glok.82/auto/i-6.jpg

tu masz zdjecie wraz z lokalizacją zaworka (nr6) jakie w moim temacie zamieśćił jeden z naszych forumowiczów

nr prawdopodobnie 035 103 245a. Jeśli się myle proszę o poprawkę. pzd!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walczyłem z tym ostatnio.

Miałem nieszczeloność w układnie dolotowym, jak masz placka do czyszczenia deski rozdzielczej to popsikaj nim w okolicy dolotu.

gdzie się dai zobacz czy Ci wtedy obroty nie rosną.

Plack działa tak samo jak samostart popsikaj dobrze po kolektorze oraz pod nim tam są takie plastikowe kolanka czy coś takiego u mnie jedno z nich pękło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...