szwistak Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Cześć Kończy mi się sprzęgło na jedynce szarpie przy zmianie biegów szarpie 150k ma przejechane. Stad moje pytanie czytałem, pytałem się znachorów okolicznych jak to jest z ta dwumasa zamieniana na jednomase i kilku mówiło ze nie ma problemu i kilku ze rozsypie się skrzynia etc. Czy nie pierdzielić się w koszty i brać jednomase czy dołożyć do dwumasy. Oraz drugie moje pytanie planuje wrzucic wirusa na 170KM i jako ze sprzęgło już jest na ukończeniu myślałem aby wrzucić sprzęgło od 170KM. Dobrze myślę i czy będzie to sprzęgło plug and play? (obydwa maja taką samą średnice 240) i czy Sachs'a czy innego producenta? dzieki za pomoc, Rafal
macisz12 Opublikowano 26 Września 2013 Opublikowano 26 Września 2013 Bierz dwumase i sprzęgło od brd , takie moje zdanie. Nie jest to przecież taki duzy wydadek, w dziale sprzedam czesci jest kolega który ma pewne komplety w dobrej kasie.
MAT1000 Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Tylko uważaj na LUKi, z tego filmu wynika że mają "trochę" luzu dwumasy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się