Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9 AJM] Bialy dym, brak turbo i mocy (???)


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

hmm ...mamy problem jakies 15min temu wysrala mi sie pistacja...bialy dym leci a auto nie jedzie, turbiny brak :( powyzej 2k/obr tez sie nie wkreca-> jest zonk...pistacji na spocie na bank nie zobaczycie, natomiast ja postram sie byc...wszystko w rekach cubera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ...mamy problem jakies 15min temu wysrala mi sie pistacja...bialy dym leci a auto nie jedzie, turbiny brak :( powyzej 2k/obr tez sie nie wkreca-> jest zonk...pistacji na spocie na bank nie zobaczycie, natomiast ja postram sie byc...wszystko w rekach cubera

Czyżby program zrobił swoje :?: Za mocną ją może ładował. Jak turbina umiera to dym jest raczej niebieskawy a jak biały dym to może raczej uszczelke wypchnęło pod głowicą albo sie przegrzał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ...mamy problem jakies 15min temu wysrala mi sie pistacja...bialy dym leci a auto nie jedzie, turbiny brak :( powyzej 2k/obr tez sie nie wkreca-> jest zonk...pistacji na spocie na bank nie zobaczycie, natomiast ja postram sie byc...wszystko w rekach cubera

turbulum sie wysrało ..... (czyżby efekt złego "cipowanka" :?: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podzielilem temat, bo nie bedziemy w spocikach dyskutowac o turbulum...

Zaczne od tego ze auto sie wysralo praktycznie pod domem, jechalem bez zadnego obciazenia, na prostej ok 60km/h (3 lub 4 bieg)

powiem tak: Jezeli turbulum padlo z powodu programu, to przeciez mam 24-mce gwarancji i jestem przekonany ze v-tech stanie na wysokosci zadania...ale nie o tym w tym temacie.

Rano zauwazylem plamy oleju (prawa str silnika, tzn od pasazera), w silniku zdecydowanie za malo oleju

Za mocną ją może ładował. Jak turbina umiera to dym jest raczej niebieskawy

no wlasnie...wiec zanim nie rozbiore chociaz pokryw to HGW co sie stalo...doladowanie bylo zwiekszone minimalnie (0,1 bara z tego co pamietam) wiec chyba nie...ale kto wie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak: Jezeli turbulum padlo z powodu programu, to przeciez mam 24-mce gwarancji i jestem przekonany ze v-tech stanie na wysokosci zadania...ale nie o tym w tym temacie.

24 miesiace gwarancji jest na program jezeli sie posypie, a nie na pozostale podzespoly :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm ...mamy problem jakies 15min temu wysrala mi sie pistacja...bialy dym leci a auto nie jedzie, turbiny brak :( powyzej 2k/obr tez sie nie wkreca-> jest zonk...pistacji na spocie na bank nie zobaczycie, natomiast ja postram sie byc...wszystko w rekach cubera

Woda w cylindrach i pewnie pogiete korby ... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo, te plamy z prawej strony (tam gdzie turbo) to niepokojące... :/

rura do IC pewno cała w oleju będzie też ? no i ten biały dym ...

A czy to program, zależy ile turbo ładowało w peaku. Ale podobno miałeś łagodny programik :>

jeszcze taki obrazek :

turbold4.th.jpg

Może do czegoś dojdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki

wielkie dzieki :)

sytuacja na ta chwile wyglada tak:

wydech caly w oleju,

gumowe rury dolotowe tez sa nadmiernie zapackane

turbo wyglada na ok, lopatki cale, kreca sie luzow chyba niema.

Wyglada na to ze mogl pasc jakis pierscien olejowy/uszczelniajacy...cos w tym klimacie.

Jak dla mnie to jest wrozenie z reki przez telefon,trzeba zaczac rozbierac silnik :( ale za kazde sugestie (co moglo sie zepsuc i jak to sprawdzic)jestem i bede wdzieczny. Zawsze skroci to czas naprawy niuni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no szkoda ze tak na koniec roku koszty ci sie zrobily ale czuje ze pewnie powiedziales

sobie i po co mi byl ten program a teraz kupa.....oby nic powaznego.... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czuje ze pewnie powiedziales

sobie i po co mi byl ten program a teraz kupa

jak bedzie wiadomo co sie wysralo, to bedziemy analizowac jaki wplyw mogl miec na to program, czy on byl przyczyna (nie ma ludzi nieomylnych wiec mogly byc jakies bledy), czy przyspieszyl pojawienie sie awarii :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też trzymam kciuki brachu oby nic poważnego i kosztownego ale doła musisz mieć bo zobaczyć swoją niunie w takim stanie to nic przyjemnego :/ eeehhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymam kciuki

wielkie dzieki :)

sytuacja na ta chwile wyglada tak:

wydech caly w oleju,

gumowe rury dolotowe tez sa nadmiernie zapackane

turbo wyglada na ok, lopatki cale, kreca sie luzow chyba niema.

Wyglada na to ze mogl pasc jakis pierscien olejowy/uszczelniajacy...cos w tym klimacie.

Jak dla mnie to jest wrozenie z reki przez telefon,trzeba zaczac rozbierac silnik :( ale za kazde sugestie (co moglo sie zepsuc i jak to sprawdzic)jestem i bede wdzieczny. Zawsze skroci to czas naprawy niuni

Czekaj ... może dym nie był biały tylko niebieski ? Olej w wydechu i niebieski (który w lusterku przypomina biały) dym wróżą uszkodzenie łożyska w turbinie ...

Czy poziom oleju w silniku jest bardzo niski ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy poziom oleju w silniku jest bardzo niski ?

tak, strasznie niski

może dym nie był biały tylko niebieski ?

to jest normalnie mglawica :galy: wg mnie to on jest bardziej bialy (wydaje mi sie ze wlasnie w wydechu sie podgrzewa i dlatego na bialo dymi (ale moze gdzies w tym gaszczu mozna dostrzec niebieski)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mowisz szczescie :D masz jakies namiary i orientacyjne ceny?? moze lepiej ta wywalic i kupic juz od MB 270CDI??

[ Dodano: 27-12-2006, 17:04 ]

jakie beda tego objawy po rozkreceniu turbawki??

Lozysko sie zatarlo czy nie trzyma osi??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...