Gość Murzyn Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 hmm ...mamy problem jakies 15min temu wysrala mi sie pistacja...bialy dym leci a auto nie jedzie, turbiny brak powyzej 2k/obr tez sie nie wkreca-> jest zonk...pistacji na spocie na bank nie zobaczycie, natomiast ja postram sie byc...wszystko w rekach cubera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bratpit 3 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 hmm ...mamy problem jakies 15min temu wysrala mi sie pistacja...bialy dym leci a auto nie jedzie, turbiny brak powyzej 2k/obr tez sie nie wkreca-> jest zonk...pistacji na spocie na bank nie zobaczycie, natomiast ja postram sie byc...wszystko w rekach cubera Czyżby program zrobił swoje :?: Za mocną ją może ładował. Jak turbina umiera to dym jest raczej niebieskawy a jak biały dym to może raczej uszczelke wypchnęło pod głowicą albo sie przegrzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 hmm ...mamy problem jakies 15min temu wysrala mi sie pistacja...bialy dym leci a auto nie jedzie, turbiny brak powyzej 2k/obr tez sie nie wkreca-> jest zonk...pistacji na spocie na bank nie zobaczycie, natomiast ja postram sie byc...wszystko w rekach cubera turbulum sie wysrało ..... (czyżby efekt złego "cipowanka" :?: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Podzielilem temat, bo nie bedziemy w spocikach dyskutowac o turbulum... Zaczne od tego ze auto sie wysralo praktycznie pod domem, jechalem bez zadnego obciazenia, na prostej ok 60km/h (3 lub 4 bieg) powiem tak: Jezeli turbulum padlo z powodu programu, to przeciez mam 24-mce gwarancji i jestem przekonany ze v-tech stanie na wysokosci zadania...ale nie o tym w tym temacie. Rano zauwazylem plamy oleju (prawa str silnika, tzn od pasazera), w silniku zdecydowanie za malo oleju Za mocną ją może ładował. Jak turbina umiera to dym jest raczej niebieskawy no wlasnie...wiec zanim nie rozbiore chociaz pokryw to HGW co sie stalo...doladowanie bylo zwiekszone minimalnie (0,1 bara z tego co pamietam) wiec chyba nie...ale kto wie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter 0 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 powiem tak: Jezeli turbulum padlo z powodu programu, to przeciez mam 24-mce gwarancji i jestem przekonany ze v-tech stanie na wysokosci zadania...ale nie o tym w tym temacie. 24 miesiace gwarancji jest na program jezeli sie posypie, a nie na pozostale podzespoly :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 hmm ...mamy problem jakies 15min temu wysrala mi sie pistacja...bialy dym leci a auto nie jedzie, turbiny brak powyzej 2k/obr tez sie nie wkreca-> jest zonk...pistacji na spocie na bank nie zobaczycie, natomiast ja postram sie byc...wszystko w rekach cubera Woda w cylindrach i pewnie pogiete korby ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Woda w cylindrach i pewnie pogiete korby ... a co mogloby byc tego przyczyna ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Woda w cylindrach i pewnie pogiete korby ... a co mogloby byc tego przyczyna ?? Pęknięta uszczelka pod głowicą ... Niemniej - musisz to sprawdzić razem ze swoim mechanikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl 8 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 ooo, te plamy z prawej strony (tam gdzie turbo) to niepokojące... :/ rura do IC pewno cała w oleju będzie też ? no i ten biały dym ... A czy to program, zależy ile turbo ładowało w peaku. Ale podobno miałeś łagodny programik :> jeszcze taki obrazek : Może do czegoś dojdziesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joseph 0 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Nie wyciągajmy zbyt pochopnych wniosków Sprawdź poziom i stan płynu chłodniczego, rurkę pod IC, luz na wirniku turbo - będzie wstępnie wiadomo co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Sprawdź poziom i stan płynu chłodniczego jest ok rurkę pod IC, wlasnie autko jest rozbierane, za chwile powinienem miec jakies info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Trzymam kciuki ... obym się mylił ... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Trzymam kciuki wielkie dzieki sytuacja na ta chwile wyglada tak: wydech caly w oleju, gumowe rury dolotowe tez sa nadmiernie zapackane turbo wyglada na ok, lopatki cale, kreca sie luzow chyba niema. Wyglada na to ze mogl pasc jakis pierscien olejowy/uszczelniajacy...cos w tym klimacie. Jak dla mnie to jest wrozenie z reki przez telefon,trzeba zaczac rozbierac silnik ale za kazde sugestie (co moglo sie zepsuc i jak to sprawdzic)jestem i bede wdzieczny. Zawsze skroci to czas naprawy niuni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 no szkoda ze tak na koniec roku koszty ci sie zrobily ale czuje ze pewnie powiedziales sobie i po co mi byl ten program a teraz kupa.....oby nic powaznego.... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 czuje ze pewnie powiedziales sobie i po co mi byl ten program a teraz kupa jak bedzie wiadomo co sie wysralo, to bedziemy analizowac jaki wplyw mogl miec na to program, czy on byl przyczyna (nie ma ludzi nieomylnych wiec mogly byc jakies bledy), czy przyspieszyl pojawienie sie awarii :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiki 2 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 też trzymam kciuki brachu oby nic poważnego i kosztownego ale doła musisz mieć bo zobaczyć swoją niunie w takim stanie to nic przyjemnego :/ eeehhh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Trzymam kciuki wielkie dzieki sytuacja na ta chwile wyglada tak: wydech caly w oleju, gumowe rury dolotowe tez sa nadmiernie zapackane turbo wyglada na ok, lopatki cale, kreca sie luzow chyba niema. Wyglada na to ze mogl pasc jakis pierscien olejowy/uszczelniajacy...cos w tym klimacie. Jak dla mnie to jest wrozenie z reki przez telefon,trzeba zaczac rozbierac silnik ale za kazde sugestie (co moglo sie zepsuc i jak to sprawdzic)jestem i bede wdzieczny. Zawsze skroci to czas naprawy niuni Czekaj ... może dym nie był biały tylko niebieski ? Olej w wydechu i niebieski (który w lusterku przypomina biały) dym wróżą uszkodzenie łożyska w turbinie ... Czy poziom oleju w silniku jest bardzo niski ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Czy poziom oleju w silniku jest bardzo niski ? tak, strasznie niski może dym nie był biały tylko niebieski ? to jest normalnie mglawica :galy: wg mnie to on jest bardziej bialy (wydaje mi sie ze wlasnie w wydechu sie podgrzewa i dlatego na bialo dymi (ale moze gdzies w tym gaszczu mozna dostrzec niebieski) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Murzyn: teraz jestem bardziej niż pewien że winowajcą jest łozysko turbinki. Miałeś szczęście że nie pękło całkowicie - wtedy z silnika nic by nie zostało ... Regeneruj turbo i będzie ok :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Murzyn Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 to mowisz szczescie masz jakies namiary i orientacyjne ceny?? moze lepiej ta wywalic i kupic juz od MB 270CDI?? [ Dodano: 27-12-2006, 17:04 ] jakie beda tego objawy po rozkreceniu turbawki?? Lozysko sie zatarlo czy nie trzyma osi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi