Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9 AJM] Bialy dym, brak turbo i mocy (???)


Gość Murzyn

Rekomendowane odpowiedzi

Jak płyn chłodniczy jest na miejscu to uszczelka raczej jest cała to obstawiam że turbina puściła bąka i tyle całe szczęście że do wydechu , a nie do cylindrów bo to już niebyła by taka wesoła naprawa. Ale wtedy dostał byś gigantycznych obrotów i jedyne co by go ratowało to natychmiastowy ręczny , bieg piąty i wyłaczenie silnika. w takim przypadku korby mogą iść bokiem. Powodzenia i zdawaj relacje na bieżąco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze lepiej ta wywalic i kupic juz od MB 270CDI??

HA !

Dlatego Ci pisałem, że może wyjść to na dobre :)

Człowiek od razu myśli o modach.

Nie wsadzisz ot tak turbiny od 270CDI, nie będzie chyba pasować plug&play.

Z tego co pamietam, to jest GT22 ? (moc około 280PS, w Polsce jeżdza na nich na około 220-250PS).

W Katowicach Wojtek Gołąbek (Ali) już takie zakładał, jak jesteś zainteresowany to zadzwoń.

Kolega wsadził coś takiego ostatnio do AFN (Cordoba), dał temat na forum mastersa i sr.pl

Tylko, że tam u niego to już nawet silnik jest hybrydą :diabel2:

Ma już też wyniki z hamowni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam,że się podłączam ale....

mam też 115 konnego AJM 1,9 i zaobserwowałem,że jak jest zimny to też z rur leci biały dym.Dzieje się to przez jakieś 10 min ,później jest ok tzn nie widać dymu.Auto kupiłem 3 tygodnie temu i według komputera na tym oleju zrobione jest około 8000km,dlatego na wymianę umówiłem się po nowym roku,jednak dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka poziomu min.oleju.Co może być tego przyczyną?iCo powinienem sprawdzić.Czy dlewać oleju(nie wiem jaki był wlany)

Pozdrawiam prosząc o odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam też 115 konnego AJM 1,9 i zaobserwowałem,że jak jest zimny to też z rur leci biały dym.Dzieje się to przez jakieś 10 min ,później jest ok tzn nie widać dymu.

to może być para, powąchaj ten dym

,jednak dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka poziomu min.oleju.Co może być tego przyczyną?iCo powinienem sprawdzić.Czy dlewać oleju

może tylko zbieg okoliczności ? oby... Może umów się po prostu szybciej na wymianę, to nie trwa długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regeneracja przedłuży jej żywot, ale nie na długo, za rok coś wylezie ;)

Kupuj nówkę coś konkretniejszego i wyjdzie lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to mowisz szczescie :D masz jakies namiary i orientacyjne ceny?? moze lepiej ta wywalic i kupic juz od MB 270CDI??

[ Dodano: 27-12-2006, 17:04 ]

jakie beda tego objawy po rozkreceniu turbawki??

Lozysko sie zatarlo czy nie trzyma osi??

Daj to szpecowi od turbawek - niech oblooka. Wtedy niech postawi diagnozę. Łożysko uszkadzając się puszcza oleum do dolotu ... jeśli pękłoby na amen poleciełby cały olej i pogięłoby wszystko w silniku.

Jeśli nie chcesz naprawiać starej turbawy - pakuj turbawę od AWX`a i rób soft na 150 KM ... widziałem takiego AFN`a quattro i wymiatało to nieziemsko. Soft robił Master`s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie chcesz naprawiać starej turbawy - pakuj turbawę od AWX`a

pasuje plug&play .... :diabelek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może być para, powąchaj ten dym

para pojawia sie nie od razu na poczatku nie ma zadnego dymka dopiero jak sie troszke zagrzeje :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baskecior masz 1 licencje wrozki :D jest diagnoza -> lozysko turbawki

i teraz jest kilka mozliwosci rozwiazania tego prolemu

1.regeneracja (ale chyba nie)

2.ARL/AWX (takie same byly??)

3.MB 270CDI....tylko czy zlozenie tego do kupy jest jakism wielkim wyczynem??

Narazie rozeznaje ceny, jak macie jakies info to prosze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Murzyn daj mi namiary na twoją turbine bo jakis tam znajomy znajomego ma taka nówke VW audi ale sam chlopina nie wie do czego :053: To sa jego numery numer z obudowy : 530310150 numer z tabliczki :028 145 701 R K03-003FL5059281 ,moze wytargamy to turbo za pare groszy tylko ,zeby pasiło :053:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

028 145 701 R K03-003FL5059281

a to nie jest K03 z Audi 80 ?

silnik AAZ ?

Murzyn, zapodaj AWXa i pompki z AWXa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ Dodano: 28-12-2006, 12:02 ]

a to nie jest K03 z Audi 80 ?

silnik AAZ ?

nie mam pojęcia,dzwonie po ludziach i szukam

[ Dodano: 28-12-2006, 12:04 ]

Z tego co pamiętam był to Castro Edge.

Nawet nie żartuj Murzyn,bo sie obraże jak jezdziłeś na Castrolu.Myśle ze to gówno to tez sie w pewnym stopniu przyczynilo do tej awarii .Masz liscia ode mnie na spocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano taki olej byl :( wczesniej castrol gtd magnatec....myslicie ze on dal w dupe?? Co chwilke jedszcze slysze sugestie ze to przez program....jak myslicie jaka byla przyczyna? Wlasnie zdejmuje turbulum, to bedzie dokladniej widac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

baskecior masz 1 licencje wrozki :D jest diagnoza -> lozysko turbawki

i teraz jest kilka mozliwosci rozwiazania tego prolemu

1.regeneracja (ale chyba nie)

2.ARL/AWX (takie same byly??)

3.MB 270CDI....tylko czy zlozenie tego do kupy jest jakism wielkim wyczynem??

Narazie rozeznaje ceny, jak macie jakies info to prosze :)

Kupuj nową jeśli Cię na to stać, albo od razu pakuj od AWX`a. Za Castrola masz u mnie kopa w zadek :029:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...