Piotrek98igo Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 a podmieniales map sensor?wyjmij przeczysc,moze jest w oleju.
boberek Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 To mam zamiar jeszcze zrobić
juby_p Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 trochę nie rozumiem co ma map do to rzeczy, jakby np zaniżał ciśnienie to turbo ładowało by więcej i by je mogło nawet rozwalić a ty byś widział i tak za niskie ciśnienie.
boberek Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 no dobra panowie nie mam na drugie turbo ani nie mam od kogo pożyczyć na wymianę jeśli wykluczymy turbo to przyczyny moga byc dwie N75 alno mapsensor w IC nic wiecej na to nie wpływa no chyba ze naprawde grucha jest j**nięta zobaczcie jak wyglada mój log z przed 2 lat na starym turbo jest dokładnie to samo !!!!!!! VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tylko ten log jest robiony na 3 biegu raczej wiec troche inne obciążenie ten z 2013 jest na 4 i dużo lepiej widać ten porblem
juby_p Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 coś mi się zdaje ze twój silnik ma seryjnego overboosta a jak do tego zaślepiłeś EGR to on tylko się powiększy
boberek Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 EGR zaślepiony i wyłaczony programowo ale co jest przyczyna takiego overboosta to zjawisko nie pozwala bezpiecznie zrobić programu !!! i czemu zawory tego nie sterują tak jak powinny myślisz ze fabrycznie by tak było !! i czemu nie da się tego programowo ustawić !!!
juby_p Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 w nowych 1.9 np BXE jest seryjnie overboost i tam idzie to poprawić programowo, po zaślepieniu EGR jest inny obieg w dolocie i wydechu nie krzyżują się to ma wpływ na wstawanie sprężarki takie moje obserwacje i doświadczenia. Szczerze powiem tak moim zdaniem teoretycznie da się to poprawić praktycznie nie wiem bo nigdy tego nie robiłem, chcesz możemy próbować ale za tydzień gdzieś będę miał mniej roboty. Z Pomiechówka 40min jazdy:) Dodam jeszcze ze mówię o przeładowaniu w dolnych partiach obrotów. co do góry poprosił bym jeszcze logi 4 i 8.
boberek Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 no ok nie ma żadnego ciśnienia bardziej chodzi mi o zagadkę dlaczego bo nbie usmiecha mi sie jezdzić ze 140 koniami jak dwa lata jezdziłem z programem co do przeładowań w dolnym zakresie to jest raczej normalne prawie w każdym TDI mi chodzi o przeładowania te powyżej 3500 tys obr bo to w tym leży problem VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu masz 8 z przed 2 lat VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu masz 3 z przed 2 lat nowe zrobie moze dziś albo jutro
juby_p Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 na dole też da się zrobić żeby tyle nie przewalało z górą muszę pomyśleć.... po pracy coś rozkminie
boberek Opublikowano 30 Września 2013 Autor Opublikowano 30 Września 2013 dół mnie nie interesuje bo to nie porblem chodzi mi o góre tylko i wyłaczenie
juby_p Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 czemu nie problem? poco ci taki skok niutona? i turbo dostaje po d*pie
boberek Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 najpierw muszę rozwiązać problem z górna granicą a potem będę się martwił o dół ---------- Post dopisany 03-10-2013 at 13:12 ---------- Poprzedni post napisany 30-09-2013 at 11:22 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM to jest log po naprawie gruchy znaczy ona wcale nie działałą nie wiem czemu teraz od podstawki podnosi sie jakies 4 do 5 mm brak dołu i OB ciut mniejsze
Piotrek98igo Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 szczerze to juz wolalbym ten ob niz to co teraz jest w nowej turbinie gruszka uszkodzona i w starej tez?
boberek Opublikowano 3 Października 2013 Autor Opublikowano 3 Października 2013 nie uszkodzona ale źle była ustawiona VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu test jeszcze jeden log po jeszcze delikatnej regulacji gruchy reszte juz program ogarnie
juby_p Opublikowano 3 Października 2013 Opublikowano 3 Października 2013 nie uszkodzona ale źle była ustawiona VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM tu test jeszcze jeden log po jeszcze delikatnej regulacji gruchy reszte juz program ogarnie A tak nie wierzyłeś w to:)
boberek Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 szok wykluczyłem gruche ponieważ zamontowana fabrycznie zalakierowane śruby odkrecam wczoraj a ona leży luz maxymalny zrobiłem napiecie gruchy na około 5 do 6 mm potem na 2-3 mm i ostatni log jest włąsnie z takiego ustawienia nie wiem czy jeszcze nie skrecic na granice max 2 mm moze dół się poprawi a to ze przeładowywuje troche powyżej 4 to juz bez znaczenia to auto az takich obrotów nie osiąga
juby_p Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 szok wykluczyłem gruche ponieważ zamontowana fabrycznie zalakierowane śruby odkrecam wczoraj a ona leży luz maxymalny zrobiłem napiecie gruchy na około 5 do 6 mm potem na 2-3 mm i ostatni log jest włąsnie z takiego ustawienia nie wiem czy jeszcze nie skrecic na granice max 2 mm moze dół się poprawi a to ze przeładowywuje troche powyżej 4 to juz bez znaczenia to auto az takich obrotów nie osiąga Może nowa grucha się ułożyła i zmiękła? ja bym zostawił jak nie przeładowuje i ważne żeby po odpaleniu na jałowym dociągało do ogranicznika jak tak jest to reszta do ogarnięcia w sofcie.
boberek Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 no teraz tak jest Reszta w rękach softu
juby_p Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 no no ale i tak zmień tunera
boberek Opublikowano 4 Października 2013 Autor Opublikowano 4 Października 2013 no nie tego niestety nie zrobie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się