cherry24 0 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Dzień dobry. Mam problem a w zasadzie mój szwagier ma problem. VW Passat B5 110km AFN praktycznie to samo co A4 B5. Podczas hamowania z około 20-10km/h włącza się ABS kiedy nie powinien bo nawierzchnia nie jest śliska a koła nie tracą przyczepności. Takie zachowanie ABS znacznie wydłuża drogę hamowanie i jeśli nie weźmie się tego pod uwagę można najechać na poprzedzający pojazd. Podłączyłem auto pod VAG żadnych błędów, kontrolka ABS zapala się i normalnie gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Wyczyść wieńce ABSu i czujniki, wyreguluj ich odległość. Może któryś się wysunął. Miałem tak w poprzedniej B5. Po tym zabiegu jak ręką odjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceglaj 0 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 tez ostatnio przerabiam problem zbyt czułego ABS a właściwie jeszcze przerabiam . Stalo sie tak po wymianie tarcz . Wie ktos jak głęboko powinny siedzieć czujniki abs ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cherry24 0 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Dziwi mnie brak błędów w ECU. Czy w przypadku zsunięcia się pierścienia nie powinien wyskoczyć błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Tobie nie zsunął sie pierscien. Podepnij VAGa i sprawdz predkosci kół. Tam gdzie sa odstepstwa tam sa ustawione zle czujniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceglaj 0 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 po niedzieli zabiore sie za czyszczenie wszystkich czujnikow i pierscieni mam nadzieje ze pomoze . przydaloby sie tez sprawdzic dzialanie czujnikow podczas jazdy niestety bateria w laptopie tego nie wytrzyma ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 przydaloby sie tez sprawdzic dzialanie czujnikow podczas jazdy niestety bateria w laptopie tego nie wytrzyma ;/ To kub sobie zasilacz samochodowy do laptopa i po problemie ... Ja w swoim nie mam baterii bo się nie opłaca kupować a logi robię bez problemu na ładowarce i hula wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cherry24 0 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Koledzy gdzie w VAG COM można sprawdzić prędkość kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 w ABS, w blokach pomiarowych szukaj w kanałach tam gdzie bedzą cztery jedynki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cherry24 0 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Czy te wartości będą się zmieniać w miarę wzrostu prędkości czy jak to wygląda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 A jak inaczej ma być ? Pamiętaj ze działa to tylko do 25 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cherry24 0 Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Dzięki. ---------- Post dopisany at 22:42 ---------- Poprzedni post napisany at 22:38 ---------- Jeszcze małe pytanie rozumiem że w czterech tabelach będą prędkości czterech kół tylko w której tabeli jakie koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tkuczera 2 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Jak trafisz na odpowiedni kanał to na pewno się zorientujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 cherry24 Czy w przypadku zsunięcia się pierścienia nie powinien wyskoczyć błąd. Przeczytaj uważnie co napisałem. Wyczyść wieńce ABSu i czujniki, wyreguluj ich odległość.Może któryś się wysunął. W tej wypowiedzi chodzi o możliwość wysunięcia się czujnika ABS a nie zsunięcia wieńca. Jeśli czujnik się wysunie to zwiększy się jego odległość od wieńca i ABS będzie świrował. Pedał hamulca będzie walił po stopie jak wibrator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 A skąd wiesz jak działa wibrator ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Wiem bo mi w byłej B5 mało stopy nie urwało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceglaj 0 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 czyli jaka powinna byc prawidlowa odleglosc czujnikow abs? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLIVER 29 Opublikowano 30 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 czyli jaka powinna byc prawidlowa odleglosc czujnikow abs? Było już tyle razy podawane .......06-08mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cherry24 0 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Dziękuję za pomoc. Czujniki się wysunęły oraz były zabrudzone. Wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ssebastian21 0 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Dorzucę się do postu, mam to samo że wali w sandał przy chamowaniu z małej prędkości, a dodatkowo jak jadę dłuższą chwilę powyżej 100kmh to włancza sie dioda asr/abs/hamulca ręcznego. Zapika 3 razy i asr i abs nie ma. VAG nic nie wykazał. Można bez podnośnika samemu ustawić czujnik abs? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się