Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Ebonyschwarz avant :)


misiek95

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe czy te z allegro coś warte są :kwasny:

Poszukaj na forum ktoś je kiedyś kupił i później odsyłał bo była kicha ;)

Aktualnie taka sytuacja w garażu.

20150615_184134.jpg

Sprzęgło powoli sie kończyło a ja latam po Belgii ostatnio więc postanowiłem nie ryzykować i wymienić od razu

Autem ostatnio wale kilometry po belgijskich autostradach, po za uszkodzonym zaworkiem zwrotnym podciśnienia z autem nie było żadnych problemów więc oby tak dalej.

Zawieszenie przetestowane w ciężkich warunkach, dało rade :P po co Ci kombi- mówili :grin:

20150730_185214.jpg

20150730_143137.jpg

odświeżam :naughty:

20150923_100619.jpg

Edytowane przez misiek95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

awx, włoski garrett :)

do tego w silniku znalazłem pompki AR z awx/avf :P względem mocy i momentu nic to nie zmieni przy tym turbo, ale na przyszłość jest zapas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwumasz masz zdrowy ? bo jak nie to duży przyrost skróci znacznie jego żywot

ps. wsadź dobrze zawleczkę w redukcje ;P

Edytowane przez michu10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2mas w miare zdrowy, ale godze sie z tym że sie wystuka prędzej czy później :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz moze byc dwumas zdrow ale z czasem na bank pokaze pazury.

Szkoda ze jak.zmieniales sprzeglo nie pomyslales o sztywnym kole.

U mnie powoli dwumasa czuc nie ma tragedi ale winna temu tez jest tarcza z awx.

Jak misiek chcesz przejsciowke to dogadamy sie bo lezy mi w piewnicy.

Zawleczka tylko nowka z aso.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawleczka to koszt 5 zl w aso wiec to nie problem ale założyć ja nie jest wcale łatwo przynajmniej w moim przypadku tak było bo dopiero po założeniu turbo się męczyłem

Wysłane z mojego SM-N910C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie o tym pisze ze szkoda braf uzywke jak nowka kosztuje smieszna kase.

Skad Ci do glowy przyszlo zeby montowac zawleczke na aucie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Szkoda ze jak.zmieniales sprzeglo nie pomyslales o sztywnym kole.

W żadnym wypadku nie chce jednomasa :) rozważałem zakup nowego dwumasa ale odpuściłem bo ten naprawde nie wykazywał żadnych oznak zużycia. W razie czego pare godzinek, skrzynia na glebe i sie włoży coś innego... :wink:

Dzisiaj wrzuciłem turbo, zawleczka używana ale póki co trzyma jak zła.

Turbo nie przeładowuje, ciągnie troszku lepiej... w zasadzie to można by tak jeździć :naughty:


w poniedziałek odstawiam auto na strojenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Misiek strojenie masz już nagrane czy można się odwołać,bo mogę Ci kogoś polecić :naughty::naughty:

Tez podchodziłem do jednomasa tak jak Ty ale z czasem człowiek mądrzeje.

Jak wsadziłem sprzegło z awx do tego doszło nm to czuje na 3 biegu w okolicy 2 tys drżenie silnika tj na bank DM ale poczekam jeszcze z parę mcy dobije sprzegło i wstawiam sztywne koło z lekkim sprzegłem :wink:

Pomyśl o FMIC zeby do nast lata juz siedział na aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No podrzuc na pw konkrety, przemyśle sprawę. O fmic mysle intensywnie

mam na podwórku fmic z a6 c5 2.5tdi. kombinuje jak by go upchać do mnie ale jest naprawde potężny i nie wiem czy coś z tego będzie

20150929_094255.jpg

20150929_155518.jpg

20150929_155436.jpg

audi_a4_b5_ajm_va_ar_mod.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz górnej pokrywy silnika czy tylko zdjęta do modyfikacji?

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz górnej pokrywy silnika czy tylko zdjęta do modyfikacji?

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

A oprócz wyglądu daje ona coś jeszcze?

Bo mi też się rozpadła i śmigam bez :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oslona jak oslona mkze ale nje musi byc najwyzej bedzie ciut glosniej.

Misiek i jak zadkwolony, nie chodzi mi o wybor tylko o to jak teraz sie smiga???

Tuner Ci cos grzebal przy aucie ze zalozyl pokrowiec co jest rzadko spotykane w nie jednym warsztacie.

Dwie prosby tj wymierz mi ten fmic z 2.5 ostatnio znalazlem za 40 zl takze mozna cos pomyslec i podrzuc mi 011 na 3 i 4 biegu chce zobaczyc jak to sie ma do tego co mam teraz.

Jak DM przyjela nowe niuty, nie drzy???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz górnej pokrywy silnika czy tylko zdjęta do modyfikacji?

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

A oprócz wyglądu daje ona coś jeszcze?

Bo mi też się rozpadła i śmigam bez :D

No dodaje wyglądu pod maską i wycisza silnik.. ;-)

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez xBladex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz górnej pokrywy silnika czy tylko zdjęta do modyfikacji?

Wysłane z mojego D2403 przy użyciu Tapatalka

zdjęta bo grzebaliśmy troche :)

Oslona jak oslona mkze ale nje musi byc najwyzej bedzie ciut glosniej.

Misiek i jak zadkwolony, nie chodzi mi o wybor tylko o to jak teraz sie smiga???

Tuner Ci cos grzebal przy aucie ze zalozyl pokrowiec co jest rzadko spotykane w nie jednym warsztacie.

Dwie prosby tj wymierz mi ten fmic z 2.5 ostatnio znalazlem za 40 zl takze mozna cos pomyslec i podrzuc mi 011 na 3 i 4 biegu chce zobaczyc jak to sie ma do tego co mam teraz.

Jak DM przyjela nowe niuty, nie drzy???

No pokrowiec założony bo chłopaki na prawde profi do tego podchodzą- polecam :)

Jeździ świetnie, w końcu tak jak powinno no i po dopisaniu pompek spalanie spadło... o litr :grin: Dwumas jak na razie sie trzyma no ale tak jak widać na moją prośbe niuton na dole jest mocno zduszony- chociaż turbo wstawało niespotykanie wcześnie :)

Co do fmic, to gdzieś na necie widziałem zwymiarowaną całość... z zakupem sie wstrzymaj bo mam kolejne a6 i moge Ci bez problemu jedną sztuke odsprzedać

Dzisiaj stare wysłużone heble 288 zastąpił cały zestaw z a6c5 polift 2.5 312mm. Przełożyłem alu zwrotnice, jarzma, tarcze, klocki, przeguby, czujniki abs, wahacze dolne. Wszystko w świetnym stanie bo a6 miała malutki przebieg :wink:

20151003_173150.jpg

Przy okazji zmieniłem też pompe wspomagania na 120bar

20150929_120800.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No mlody jedziesz z koksem w koncu... a pamietam tak sie zarzekales ze Tobie km nie potrzebne

Btw ile taki progs by miec 168 habet w tedei? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...