witek1234 Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 witam mam gwintowane zawieszenie w a4b6, ale tył jest strasznie nisko wiec rozkręciłem koło potem nadkole ale z tego co zobaczyłem sruba jest rozkręcona na maxa do góry wiec juz nie podniose . Teraz pytanie co moge zrobić zeby został gwint a auto sie podniosło 4 cm : zastosować inną spręzyne np. 1BE moze to być zwykłą spręzyna seryjnie montowana w s-line ? czy musi być to spręzyna pod gwint ? prosze o pomoc bo nie miałem nigdy gwintu i jestem zielony
krzysiekml Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 kombinuj ze sprężynami u mnie było tak samo,jaki gwint?
witek1234 Opublikowano 29 Września 2013 Autor Opublikowano 29 Września 2013 nie wiem jeszcze po jutrze bede miał springi wtedy zobacze. ale spręzyny takie seryjne też do gwintu podejdą ?
grzes283 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Miałem ten sam problem, kupiłem gumowe podkładki z allegro za małą kasę i wsadziłem pod tuleje redukcyjną. Początkowo było super, nawet musiałem o cm obniżyć tył. Przejechałem trase gdansk-zakopane-gdansk i auto siadło znowu i zaś uratowany cm. znowu góry....nie ogarniam tego gwintu. Nie wiem, czy to sprężyny jakieś do bani, czy z racji słabej jakości gwintu taki problem. W borze miałem tą samą markę i dwa lata śmigałem. Zero problemu z regulacją itp. A tu żeby ruszyć nakrętki trzeba się mega napracować. Regulacja samego tyłu zajmuje mi ok 1.5h - koszmar Wracam do 1BV, nie jest może tak nisko, ale ile problemów mniej:facepalm:
krzysiekml Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 na tył zapodałem eibacha-35 i utrapienie minęło
chomiczesq Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 chciałbym mieć taki problem jak ty przed zrolowaniem nadkola było tak i został mi tylko centymetr nigdy nie jest za nisko pierscień od regulacji masz na górze gwintu czy gwint masz nad pierścieniem? bo może skręcasz nie w tą strone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się