dawidt Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 Witam! Mam następujący problem : W swojej A4 posiadałem silnik 1Z który sprawował sie dobrze az do dnia w którym obrobił sie klin na wale . Uszkodzenie było na tyle duze ze postanowiłem wymienić silnik .Kupiłem cały słupek silnika AHU i wrzuciłem do niego cały osprzęt z mojego 1Z . Została tylko pompa i wtryski z AHU. Po przekładce pojawił sie problem z mocą ,mianowicie auto ciągnie dobrze do 130-140 i nagle łapie muła i nie przyspiesza wogule, Stwierdziłem więc ze to pewnie typowy notlauf przeczyściłem N75 wymieniłem wszsytkie przewody podcisnieniowe na nowe i NIC. Podmieniłem zawór N75 na inny i to samo . Zrobiłem Bypass wezyka czerwonego z niebieskim i zero poprawy. Auto przyspiesza idealnie do 130 i koniec. Dodam ze w starym silniku 1Z nie mialem nigdy tego problemu. Czy wina moze lezec po strony pompy ? Czy moze sterownik z 1Z nie wysterowywuje poprawnie pompy AHU .Z gory dziekuje za pomoc
Sherlock Opublikowano 28 Września 2013 Opublikowano 28 Września 2013 turbo wchodziło w tryb awaryjny . Zrób logi statyczne i dynamiczne . i wrzuć tutaj ---> Diagnostyka VAG
mat994 Opublikowano 12 Października 2013 Opublikowano 12 Października 2013 w 1z masz 8 bitowy komputer a w ahu 16 bitowy .Podmien
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się