ernius Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Trzy lata temu na przeglądzie wszyło, że amortyzatory z tyło mają 30% sprawności a z przodu 40%. Nic z tym nie robiłem. Przy kolejnym przeglądzie po roku miało ponad 60% sprawności. Po około 6 miesiącach było na ustawieniu geometrii i również sprawdzali amortyzatory i było, że do wymiany. Tydzień temu było znowu przegląd i mają ponad 60%. Przeglądy robione na tej samej stacji diagnostycznej. Ustawienie zbieżności w innej. Auto z 2002roku, 250 tyś przejechane. Mam wrażenie, że auto jest jakby strasznie twarde bo minimalne łączenie na drodze to wszystko mocno czuć. Zawieszenie standardowe. Jak sprawdzić amortyzatory czy faktycznie są do wymiany?
matyss___ Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 jedź na inna stacje..... albo kup nowe amorki ..chociaz wydaje mi sie , ze po wizycie w innej stacji pojedziesz i kupisz nowe
jacek70 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Stacja diagnostyczna załatwi sprawę.Dostaniesz wykres i będziesz miał czarno na białym co i jak.
gies0 Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 a nie czujesz bujania, pływania na zakrętach podczas jazdy? jeśli masz amorki do wymiany to da się to wyczuć podczas jazdy
POWER-KRIS Opublikowano 9 Października 2013 Opublikowano 9 Października 2013 Wystarczy postawić parę skrzynek narzędziowych do bagażnika i na przeglądzie wynik wyjdzie odwrotny do pustego kufra. Sony Xperia Dual Sim Tapatalk 4.
mastapi Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Ile kosztuje sprawdzenie stanu amorów na stacji diagnostycznej ?
hidden22 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 ja placilem za 4 kola 20zl. ja tez mialem taka sytuacje bylem dobry rok temu to tyl poakzalo mi 44 i 38 bylem mieisac temu sprawdzic to tyl mial 53 i 51 wiec nie wiem te badania chyba sa do niczego...
machina Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 Wynik badania jest również uzależniony od cisnienia w ogumieniu, koniecznie przed badaniem należy sprawdzić wartości ciśnień i ewentualnie skorygować.
Kuker Opublikowano 17 Listopada 2013 Opublikowano 17 Listopada 2013 a jeżeli masz trochę czasu, ściągnij kolumny, zdemontuj sprężyny i sprawdź jak zachowuje się amortyzator... Jeździłem na sprawdzenie amorów, niby miały po 50%, po zdjęciu okazało się że już się lały i nie odbijały
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się