VeilSide Opublikowano 29 Września 2013 Opublikowano 29 Września 2013 Witam, Jak możecie, zerknijcie na logi i powiedzcie czy widzicie coś wiecej ode mnie , czyli kąt wtrysku do poprawy ( w teorii, bo w praktyce dobrze odpala... więc warto ruszać ? ), turbo delikatnie przeładowuje, ale po skończeniu logów sie poprawiło ( dochodzi max do 2220 ) i najprawdopodobniej zawalony kolektor ssący... Dodam tylko,że filtry wszystkie nowe, a auto przygotowane pod remap softu... BS : 000BS - 003BS - 004BS - 011BS - statyczne : 000 statycznie - 001 statycznie - 003 statycznie - 004 statycznie - 005 statycznie - 010 statycznie - 013 statycznie - 014 statycznie - 015 statycznie - dynamiczne : 003 dynamicznie - 004 dynamicznie - 008 dynamicznie - 010 dynamicznie - 011 dynamicznie - dzięki, Pozdrawiam
przemik Opublikowano 30 Września 2013 Opublikowano 30 Września 2013 Statyczny kąt wtrysku jest całkowicie po drugiej stronie. Do regulacji. Niska dawka na pompie moze sugerowac problemy z wtryskiwaczami... ale skoro dynamika auta OK to specjalnie nie brałbym tego do glowy.
shut88 Opublikowano 1 Października 2013 Opublikowano 1 Października 2013 Kat wtrysku jest ok. -BTDC to ATDC, tylko vag to zmienia przy logach. W okienku jest ATDC.
przemik Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 Tak ? A patrzyles co widac w 000 Basic Settings ? Ale ok... poprosze zalozyciela wątku o zamieszczenie screen shota z okna VAGa z grupy 004 Basic Settings w momencie kiedy nastawnik ustawi sie na LATE...
VeilSide Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 ok jutro zamieszcze screena pozdrawiam ---------- Post dopisany 06-10-2013 at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2013 at 22:47 ---------- witam.zamieszczam screena BS 004. jednak jest kicha...powiedzcie panowie jaki najlepiej ustawić ?
shut88 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Nie wiem jak to wyglada w B5, ale wczoraj ustawialem u siebie w B6 i moze jest podobnie w B5. Zdejmujesz oslone rozrzadu, luzujesz 3 sruby walka rozrzadu. Zakladasz klucz na ta duza srube od kola pompy wtryskowej i w twoim wypadku minimalnie przekrecasz w lewo. Najlepiej stukac mlotkiem w klucz, bo jak bedziesz to robil rekami to przekrecisz za duzo Po kazdym przestawieniu pompy dokrecasz te 3 sruby walka rozrzadu i sprawdzasz vagiem znowu wartosc Late w BS004.
przemik Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Czyli jednak kąt do regulacji ???
VeilSide Opublikowano 7 Października 2013 Autor Opublikowano 7 Października 2013 ok ale jaka wartosc ustawic zeby bylo idealnie ?
kudalty66 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 late +/- 2 stopnie Atdc w zakresie jest od 0 do 4ATDC
shut88 Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Ustaw 2.0 ATDC. Mimo, ze dopuszczalne jest od 0 do 4, to u mnie wlasnie po przestawieniu z 4 na 2 jest duza roznica w zapalaniu na zimnym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się