Adrian2.4 0 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Witam. Od jakiegoś czasu przy dodaniu gazu (najbardziej w okolicach 3tyś obrotów) strasznie trzepie mi budą. Cewka sprawdzona, ok, kable WN zmienione, świece też. Trzepie i na gazie i na benzynie. W VAGu wyskakuje awaria czujnika położenia wałka rozrządu. Na zgaszonym silniku da się wywalić błąd, na zapalonym od razu wraca. Wewnętrzny przegub miał luzy, ale został wymieniony. Co z tym zrobić? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 2 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 Sprawdż mocowanie silnika , może to coś pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek1985 0 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 a dwumas caly?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oca69 2 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 a dwumas caly?? Jeżeli dwumas by siadł to na luzie by trzęsło buda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 4 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Witam.W VAGu wyskakuje awaria czujnika położenia wałka rozrządu. no a co zamierzasz z czujnikiem? CHyba normalne , ze trzeba wymienić albo sprawdzić kable. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 6 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2013 sprawdz czy dziala na wszystkie garki albo moze tlumik gdzie sie oberwal i trzesie oraz jak kolega pisal mocowanie poduszki itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian2.4 0 Opublikowano 9 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2013 Wymieniony został czujnik (grzał się) i wewnętrzna półoś. Wreszcie znowu ładnie przyspiesza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kam2 2 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2014 Wczoraj wjechałem autem na najazdy więc przodem do góry dość stromo dolewałem olej a przy okazji popsikałem trochę dużo takim czyścikiem na trójnik z odpowietrzenia skrzyń korbowych bo trochę był olejem zapaćkany odparowało przykręciłem osłonę klapa w dół zjechałem na kostkę i od tej pory do dziś rano autoprzestało noc pochylone w dół przodem...odpalam a tu zonk trzęsie motorem coś jakby na 1 czy dwa baniaki nie chodził po około 30 sec uspokoiło sięi potem już było ok. Wcześniej przeczytane posty z wydechem u mnie w porządku.Ktoś może cokolwiek z tego wywnioskować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieras1988 3 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 sprawdź czy kompresja jest taka sama na każym garczku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się