Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dlugo kreci jak zimniej


firmalucky

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM

jezeli temperatura spadniej ponizej 0, autko dosc dlugo mi kreci, ale po chwili odpala juz dobrze, ten piewrwszy raz jest najgorszy. mieszkam w niemczech bylem w salonie , powiedzieli mi ze ta glowna przepustnica szwankuje, i ze to moj problem, tyle co ja wiem to nie powinno byc nic wspolnego miedzy przepustnica a odpalaniem na zimno. swiece mam nowe akumulator dobry, doradzcie cos prosze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce palnąć ale wygląda na to że skoro świece nowe, wtryski ok to zanim zacząłbym grzebać przy przepustnicy, sprawdziłbym dawkę paliwa. Czy czasem nie masz bąbelków powietrza w przewodzie paliwowym (przewód widać od góry, obok filtra oleju). Chodzi o to że zdarza sie przypowietrzyć po wymianie filtra paliwa i wtedy ciężko pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest to samo rano jak jest chłodniej to pierwszy raz nie ciężko ale dłużej kręci i powiedzieli że może to być wina czujnika temperatury paliwa. Tak jak u kolegi świece nowe beru wtryski ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ja mam podobnie. Jak niższa temperatura to kręci dłużej zanim odpali. Wymieniłem przepustnice bo padła oraz wymieniłem wtryski. Ktoś uporał sie juz z ciężkim paleniem w zimnym silniku? Nie jest to straszne kręcenie ale dwa lub trzy obory zanim załapie

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

---------- Post dopisany 12-12-2013 at 13:32 ---------- Poprzedni post napisany 08-12-2013 at 09:56 ----------

własnie jestem po logach wtryskiwacz, czujnik temperatury wymieniony. oto logi:

Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)

16:35:44 Grupa 072

0.0 ms Korekcja czasu

2.0 ms Korekcja czasu

0.0 ms Korekcja czasu

16:35:44 Grupa 073

2.0 ms Korekcja czasu

0.0 ms Korekcja czasu

-26.0 ms Korekcja czasu

16:35:44 Grupa 074

0.0 ms Korekcja czasu

2.0 ms Korekcja czasu

-4.0 ms Korekcja czasu

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)

16:36:35 Grupa 075

0.0 ms Korekcja czasu

2.0 ms Korekcja czasu

0.0 ms Korekcja czasu

16:36:35 Grupa 076

0.0 ms Korekcja czasu

4.0 ms Korekcja czasu

0.0 ms Korekcja czasu

16:36:35 Grupa 077

0.0 ms Korekcja czasu

2.0 ms Korekcja czasu

-2.0 ms Korekcja czasu

Środa,11,Grudzień,2013,16:36:39:54893

Wersja VCDS: AKP 11.11.6

Wersja danych: 20130904

16:34:29 Grupa 012

11111111 Bity binarnie

0.00 s Czas

13.83 V Napięcie

53.1*C Temperatura

16:34:29 Grupa 013

-0.09 mg/suw Dawka paliwa

-0.38 mg/suw Dawka paliwa

0.14 mg/suw Dawka paliwa

16:34:29 Grupa 014

0.19 mg/suw Dawka paliwa

0.47 mg/suw Dawka paliwa

-0.28 mg/suw Dawka paliwa

Środa,11,Grudzień,2013,16:35:45:54893

Wersja VCDS: AKP 11.11.6

Wersja danych: 20130904

czy możliwe ze głowna przeptnica powinna zostac zaadaptowana? bo ja tylko wymieniłem i skasowałem check???

---------- Post dopisany at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany at 13:32 ----------

Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)

09:23:28 Grupa 001

0 /min Obroty silnika

0.0 mg/suw Dawka paliwa

28.4 bar Ciśnienie

18.9*C Temperatura

09:23:28 Grupa 002

0 /min Obroty silnika

1.0 % Cykl pracy

0 01 Bity binarnie

18.9*C Temperatura

09:23:28 Grupa 003

0 /min Obroty silnika

1198.5 mg/suw Ilość powietrza/Obr.

0.0 mg/suw Ilość powietrza/Obr.

94.6 % Cykl pracy

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)

09:23:50 Grupa 004

0 /min Obroty silnika

0.0*KW Stab.b.jałowego

0.00 ms Czas

28.4 bar Ciśnienie

09:23:50 Grupa 005

0 /min Obroty silnika

25.5 mg/suw Dawka paliwa

2.0 (bez jednostek)

18.9*C Temperatura

09:23:50 Grupa 006

0.0 km/h Prędkość

00101100 Bity binarnie

0.0 km/h Prędkość

10000001 Bity binarnie

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Adres 01: Silnik (4F0 910 401 A)

09:23:54 Grupa 004

0 /min Obroty silnika

0.0*KW Stab.b.jałowego

0.00 ms Czas

28.4 bar Ciśnienie

09:23:54 Grupa 005

0 /min Obroty silnika

25.5 mg/suw Dawka paliwa

2.0 (bez jednostek)

18.9*C Temperatura

09:23:54 Grupa 006

0.0 km/h Prędkość

00101100 Bity binarnie

0.0 km/h Prędkość

10000001 Bity binarnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego w silniku BMK nie ma takiego czegoś jak adaptacja przepustnicy. dostepna jest adaptacja Turbo, klap kolektorów kickdowna oraz EGR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy diesel będzie gorzej palił jak zimno słaby aku też powoduje dłuższy czas odpalania

Nie każdy ja trzymam auto w garażu co prawda nie grzanym i tez jest wszystko sprawne a np. mój teść trzyma auto tak samo też disla i pali mu na dotyk

jak to wytłumaczyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ma zdrowszy silnik, świece wymieniałeś ostatnio?

Oczywiście że wymieniałem silnik zdrowszy czy silnik który prawie nie jeździ może byc zdrowszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ma zdrowszy silnik, świece wymieniałeś ostatnio?

Oczywiście że wymieniałem silnik zdrowszy czy silnik który prawie nie jeździ może byc zdrowszy

Jeśli ma dużo mniejszy przebieg to będzie zdrowszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może ma zdrowszy silnik, świece wymieniałeś ostatnio?

Oczywiście że wymieniałem silnik zdrowszy czy silnik który prawie nie jeździ może byc zdrowszy

Jeśli ma dużo mniejszy przebieg to będzie zdrowszy

no może i tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwieksz dawke rozruchowa paliwa i bedzie palił od strzała.

Przerabiałem to u siebie:)

jaką instrukcje podrzucisz bo zieleń w tym temacie mnie ogarnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko kolega ma 2.0TDI gdzie palą ciężko na ciepłym i wtedy pomaga zmiana dawki startu. To jest badajże 1 grupa w adaptacjach, dzisiaj podepne swoją to sprawdze czy da się to zmienić w 3.0TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...