daniel01 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Witam, ostatnio zaślepiłem Egr można powiedzieć autko chodzi ciut lepiej ale dalej tryb awaryjny wywala co to teraz może być przyczyna
Biszczan Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Zrób auto-scan; błąd na pewno będzie zapisany w sterowniku, oraz logi statyczne, dynamiczne i BS.
daniel01 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 Ale może to być sam w sobie bład który trzeba tylko skasować czy oznacza to że coś jest padnięte
piotrsob1 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Najczęstszą przyczyną trybu awaryjnego jest przeładowywanie turbiny, miała się prawo zasyfić jak był problem z EGR-em. Sprawdź błędy w sterowniku silnika. Jeżeli będzie błąd przeładowania turba, to wyskocz na jakąś drogę , gdzie się można rozpędzić, i go przegoń solidnie , może pomoże Żeby nie łapał notlaufa, to gaz w podłogę i co 2-3 sek. odpuszczaj na chwilę
daniel01 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Opublikowano 5 Października 2013 Ok to pierw sprawdze tak jak kolego mówisz komputer a potem będe myślał dalej
POWER-KRIS Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Kierownice turbo do czyszczenia lub przeplywka kuleje wiec nic tylko LOGI. Wysłane Pocztą Polską przy pomocy listonosza.
daniel01 Opublikowano 6 Października 2013 Autor Opublikowano 6 Października 2013 Wtedy wiemy wszystko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się