Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zrobione logi 1,9 tdi AFN prośba o analizę.


macix85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam autko 1,9 tdi AFN 1998r. ostatnio na trasie zauważyłem ze autko cos nie ciągnie jak kiedyś ale problem zaczyna sie dziać dopiero okolo 3tys obrotów . nie jest to tragedia ale delikatna niemoc . dziś zrobiłem logi i z tego co udało mi sie wyczytać to turbo ładuje ok cos dziwnego zaczyna sie dziac ze wskazaniami przepływki powyżej 3 tys obr. do 3 tys mierzy ok a powyżej gwałtowny spadek . i teraz czytałem i czytałem w tym temacie i mam pytanie spadek odczytu przepływki spowodowany jest przez przepływke czy przez ograniczenie dymienia co mozna odcyztac z logów 008 ?? pomóżcie bo moja wiedza w tym temacie jest niewystarczająca . mam wrazenie ze autko pali około 0.5l na kazda setke wiecej aha i dodam ze jakies 2 miesiace temu sam wymieniałem rozrząd . Zapala spoko nic złego sie nie dzieje i nie zauważyłem zeby kopcił. Pozdrawiam

poniżej logi dynamiczne 001,003,004,008 i 011 robione na 3 biegu miedzy 1,5 a 4 tys obr gaz w podłodze. dodam ze brak błędów. i ponad rok temu raz słownie raz na trasie zdarzył sie notlauf.

dynamiczne

001 dynamiczny.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

003 dynamiczny.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

004 dynamiczny.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

008 dynamiczny.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

011 dynamiczny.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

statyczne :

000- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

001- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

007- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

011- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

013- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

BS

000- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

003- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

004- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

011- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jeszcze katalizator? Turbo trochę słabo wstaje i przepływka zaniża. Spróbuj ja przeczyścić delikatnie w jakimś odtłuszczaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeplywka minimalnie zaniża, turbo wolno wstaje, sprawdz krociec od pompy vacum, i czy gruszka nie przegnita, tak samo wezyki od i do n75. do kata mozna tez zajrzeć lub wyciac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływkę spróbuj przeczyścić, ale nie wygląda bardzo źle. Zrób logi statyczne 000, 001, 003, 004. Wygląda, że turbo trochę niedomaga i późno wstaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyjrzyj się temp. silnika bo jeżeli więcej jak 80-85C nie osiąga to termostat albo płyn chłodzenia jest do wymiany. termostat+oring kupuj w aso jak coś

filtr paliwa i powietrza kiedy lub ile km temu był wymieniany?

obejrzyj wężyki paliwa bo możliwe że układ zasysa powietrze

podobnie ma się sprawa z wężykami podciśnienia, tylko nie kupuj sylikonowych, im sztywniejsze tym lepiej

w sumie wszystko jest napisane już co zrobić i nie zaszkodzi zrobić wszystko no i logi statyczne i bs też

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka no na blacie pojawia sie 90 i tak stoi ewentualnie jak teraz w tej temp stoje na biegu jałowym to temp spada troszke a filt powietrz i paliwa wymieniane w w tym roku razem z rozrządem i przejechane nie więcej jak jakieś 7tys. logi statyczne i BS zrobione zaraz wrzucam

---------- Post dopisany at 14:56 ---------- Poprzedni post napisany at 13:57 ----------

UP dołączyłem logi statyczne i BS prosze o wypowiedzi , interpretacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o temp w logu 001 lub 007 a nie na desce rozdzielczej. deska rozdzielcza jest nie dokładna, jak po zrobieniu nim 15km nie wskoczy min 85C termostat kwalifikuje się do wymiany, bardzo stary płyn zaniży o kilka stopni pomiar i można blednie wymienić wtedy termostat

statyczny kat wtrysku w normie ale na zimę okolice ~55 poprawią zapalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no bez dotykowo tym preparatem w formie spray spryskac drut w przepływce chwile poczekac niech rozpuści te syfy i potem spryskac dokladnie jeszcze raz drut poczekac az wyschnie i zakladac tylko pozostaje pytanie czy jak sie za duzo nie zmieni znacyz zostanie tak jak jest to zostawic ta przepływke czy ładowac sie w nowa ??? czy az tak zle nie jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...