Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Metaliczny odgłos i podwyższone obroty podczas odpalania na zimnym


colak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

tak cos takiego mam jak jest bardziej zimno (duże mrozy) ale tu bardziej interesują mnie podwyższone obroty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie taki diabeł straszny mam to samo zwlaszcza teraz kiedy jest zimno się nasiliło, wczesniej byłem w aso w nl i diagnoza napinacz tylko że tu chcieli 500 eur :kox:

myślałem że to wina oleju ponieważ mam castrol 5w-40 c3 i zwykły filter oleju , wymienione 2 miesiace temu nie spełna , i założona osłona od spodu silnika i teraz zaczeło słychac przy odpalaniu jakby silnik chciał dokonac zywota,zwłaszcza z rana gdy zimno albo po dluzszym postoju, znika zaraz po odpaleniu po 2 sekundach,czasami slychać gdy odrazu sie ruszy to przez jakies 100 metrów

stwierdzili że to normalne że przy 170 tys przewaznie sie zaczyna odzywac a u mnie dopiero przy 23333333333:naughty: co leprze stwierdzili że można dalej tak użytkować ze spokojem auto :facepalm: w extremalnych przypadkach sie wymienia kiedy już słychać dzwiek diesla w czasie jazdy i coś tam coś tam ..tlumaczyli oraz objasniali co i jak itd z tego co pamiętam między innymi to falowanie obrotów( moze byc równiez spowodowane innymi czynnikami oraz spadek mocy ale to już w extremum )

a więc

olej nie miał nic do rzeczy(dodatkowo powiedzieli ze castrol 5w40 c3 magnatec jest dopuszczalny do silnika avj) i zmiana na inny moze a nie musi pomóc i jest to tzw pudrowanie pryszcza

wiec nie szukajcie tutaj poprawy w zmianie marki oleju raczej klopot nie zniknie i z czasem będzie sie nasilal, moj silnik cały czas na castrolu lata:decayed:

założenie pokrywy silnika nasiliło hałas bo dzwiek sie nie rozchodzi teraz ( mam na mysli zamknięta komorę silnika)

lekarstwo na turkot diesla kosztuje nie takie krocie a jedyne 500 pln i cisza jak makiem zasiał

proszę oto link NAPINACZ ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU AUDI A3 A4 B5 B6 1.8T (3802204704) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

dodatkowo dodam

turkot powstał sobie ot tak z dnia na dzięn bynajmniej nasiłił sie az do takiego stopnia ze go zauwazyłem

nie wietrzyłem katalizatora na autobanie :grin:

zawsze mam pełen stan oleju(max)

nigdy nie zapaliła się kontrolka oleju

nigdy silnik nie był przegrzany

najlepsze było to że za zdiagnozowanie usterki i porade nie zapłaciłem ani euro centa :polew:

więc dla tych co chca ciszę to zmieniać a dla tych co jeszcze trochę chca poczekać i nie maja jeszcze kuźni pod maska w czasie jazdy to nie martwić sie i śmigać

dla jasności sa to moje spostrzezeznia poparte słowami kilku holenderskich mechanikow nikt nie musi się z tym zgadzać ani tez negować

niech turbo będzie z WAMI:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie też jestem tego zdania kolego 6662 tylko ja wytm czasie mam podwyższone obroty podczas odpalania i to jest głównym moim problemem bo dzeiek jest spowodowany brakiem oleju a zuzycie czesci mechanicznych przy 1200obr a 2000obr napewno jest wyzsze i o to mi chodzi co może być przyczyna podwyższonych obrotów podczas ospalania ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem podepnij się kablem i spróbuj coś dopatrzeć , a tak na marginesie ktoś na forum pisał kiedyś o resetowaniu ustawień , położenia przepustnicy, może to pomoże , nie wiem , a może przepustnica zabrudzona nie domknięta ... może pedał gazu gdzieś sie blokuje i przy odpaleniu wchodzi na wysokie obroty a ecu zaraz robi korekte i obroty spadają , spróbuj jeszcze raz podpiąć silnik pod kabel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie też jestem tego zdania kolego 6662 tylko ja wytm czasie mam podwyższone obroty podczas odpalania i to jest głównym moim problemem bo dzeiek jest spowodowany brakiem oleju a zuzycie czesci mechanicznych przy 1200obr a 2000obr napewno jest wyzsze i o to mi chodzi co może być przyczyna podwyższonych obrotów podczas ospalania ???

Kolego falowanie na obrotach może być spowodowane zużyciem koła dwumasowego. Nie szarpie Ci przy ruszania, albo jak podjeżdżasz na jakieś wzniesienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

falowanie na postoju spowodowane zuzyciem dwumasu :shock3: a jak to sprawdzić przy ruszaniu nic sie nie dzieje :slina:.... podejrzewam że poprostu kwalifikuje sie do wymiany napinacz niestety w poczatkowej fazie tylko hałasuje , w fazie zaawansowanej halasuje i faluja obroty faza koncowa diesel i brak mocy,, spróbuj przeprowadzić adaptację przepustnicy:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie panowie nie dwumas tu wszysko jest ok to jest benzynka nie faluje tylko podczas odpalania zaczyna sjie ok ok15000-2000 i od razu spadaja !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...