Magicbattle Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 w aeb jest jedna sonda przez katem. pewnie ktos zalozyl od ajl bo tam chyba dwie sondy byly i zamiast sroby wkrecili sonde
Dev Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 AJL i AEB to jest to samo Sonda tez jest jedna
demonkyo1 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Opublikowano 15 Października 2013 to niewiem co tam jest założone i z jakiego silnika jak wymiana nieda skutku to będziemy myśleć dalej ---------- Post dopisany at 18:05 ---------- Poprzedni post napisany at 11:31 ---------- Witam , auto po wymianie turba i modułu zapłonowego.... idzie jak szatan ! równiutko działa na wszystkie cylindry ,dzięki panowie za pomoc
zwalowy Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 mam AJL potwierdzam ---------- Post dopisany at 21:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:01 ---------- i mialem racje:)ciesze sie ze ejst gites:)
demonkyo1 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Opublikowano 15 Października 2013 No Temat do zamknięcia
postal1 Opublikowano 17 Października 2013 Opublikowano 17 Października 2013 Pamowie podlacze sie pod temat. Sytuacja: leje wczoraj na shell gaz do pelna i shell v power nitro+ racing do baku. Do tej pory tylko orlen i verva. Dzisiaj rano: pomodpaleniu dziala na 3 cylindry i za nic sekwencja nie moze sie przelaczyc na gaz. Kilka prob i ciagle jedynie piski z modulu kontroli lpg. Jakos dojechalem do pracy (ok 15km). Po drodze slysze przy otwartej szybie dosyc glosne cykanie. Na parkingu pod praca zatrzymuje, nie gasze, maska w gore i ide sluchac co to cyka. Po 10s od otwarcia maski cykanie ustaje i samochod pracuje normalnie, przelaczyl sie rowniez na gaz bez problemu. Rundka po parkingu - jest dobrze. Po 8h pracy odpalam auto, pracuje na 3 cylindry ale nie slysze juz tego cykania. Po przjechaniu moze 3km i nagrzaniu - normalna praca silnika i przelaczenie na lpg (automatycznie, do tego momentu sekwencja tylko mrygala). Dojezdzam pod dom, ide po narzedzia zeby sprawdzic cewki (jedna juz raz mi padla) ale dopoki jest cieply kazda cewka po wyjeciu na wlaczonym silniku cyka identycznie. Swiece czyste. Auto cieple i odpala ok. Czekam teraz az ostygnie zeby sprawdzic znowu cewki. Wtryski spieprzone przez tego shella? co to moze byc? Sent from my iPad using Tapatalk ---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 19:15 ---------- Blad wtrysku na drugim cylindrze. Polecam tankowanie tego gowna.... Sent from my iPad using Tapatalk
demonkyo1 Opublikowano 17 Października 2013 Autor Opublikowano 17 Października 2013 podmień wtryski miejscami i zobacz na którym cylindrze teraz nie hula, jak sie okaże że tam gdzie przełożyłeś ten niby wadliwy wtrysk to masz odpowiedź
postal1 Opublikowano 24 Października 2013 Opublikowano 24 Października 2013 Zalana verva 98 plus STP do czyszczenia wtryskow. Pzrzejechane 100km na takim mixie. Przeszlo. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się