wieczor15 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Witam. Chce wymienić cały komplet (sprzęgło, dwumas, docisk i łozysko), teraz pytanie czy jest różnica miedzy zestawem do awx i avf - czy obydwa beda pasowały do awx-a i które lepiej wybrac? aha i czy lepiej luk czy sasch bo z jednej strony gdzies czytałem opinie u nas na forum ze z luk-iem jest problem, a sprzedawcy mówią, że to bujda,(niekórzy twierdza,że opakowaniu sasch jest luk i na odwrót zależy jak sie trafi) więc nie wiem co mam robić. Ma ktoś może namiary na solidnego i taniego sprzedawce z forum?
feniks Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 z AVFa nie podejdzie, bierz Luk'a
wieczor15 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 nawet jeśli wymienie w komplecie? tu jest np do awx i avf Kolo Dwumasowe Sprzeglo PASSAT 1.9 130KM AVF AWX (3570769695) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
feniks Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 w komplecie to razem ze skrzynią byś musiał zmienić, by sprzęgło od avf'a pasowało awx ma średnicę 230mm avf 240mm możesz sobie tu sprawdzić bądź w katalogu luk'a Sklep Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online
wieczor15 Opublikowano 15 Października 2013 Autor Opublikowano 15 Października 2013 Przed chwilą rozmawiałem ze sprzedawcą auto czesci z siemianowic śl i twierdzi ze nie założyłby luk-a bo często wracają na reklamacje- juz sam nie wiem co załozyć, wszędzie piszą co innego-doradźcie coś
bogus096 Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Zerknij tutaj u kolegi z klubu... http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/sprzedam-dwumasy-sprzegla-245198/
lucabianco Opublikowano 15 Października 2013 Opublikowano 15 Października 2013 Również obiło mi się o uszy że jakość LUK'a spadła.
wieczor15 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 Panowie, cały zestaw sprzegła i dwumasu wymieniony plus poduszka skrzyni.Wcześniej na mocno rozgrzanym silniku bardzo szarpało przy ruszaniu i ogólnie silnik troche buczał. Teraz jest troche lepiej choć okazało się, że docisk wygląda idealnie i dwumas nie ma aż takich dużych luzów;/ jedynie tarcza cienka i lekko przypalona.Mało tego teraz auto poszarpuje na półsprzęgle przy ruszaniu na 1 lub na wstecznym biegu. Mechanik powiedział, że musi sie dotrzeć, zrobiłem jakieś 20 km i dalej to samo, co wy na to? aha, może ktos wie jakie luzy dopuszczalne może mieć dwumas?
mycha1236 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Z tego co wiem to w sprzegle nic sie nie dociera zaklada sie nowy komplet i ma byc wszystko dobrze
wieczor15 Opublikowano 21 Października 2013 Autor Opublikowano 21 Października 2013 nikt więcej nie miał takiego przypadku? co myślicie o wysprzegliku? może to jego wina? w prawdzie nie był odłączany, może spróbować go odpowietrzyć? Jeszcze zauważylem, że przy zmianie biegów gdy wcisne pedał do oporu i obroty są wyższe czuć na sprzęgle drgania silnika, czego przed wymiana nie było.
jactom90 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Witam chciałbym się dołączyć do tematu gdyż na mój post nikt nie odpowiada. Kilka dni temu zrobiłem w moim 2.0 TDI BRE 140KM generalke silnika, po wyjechaniu z warsztatu stwierdziłem ze drgania na biegu jałowym nie ustały co utwierdza mnie w przekonaniu że dwumas do wymiany. I to pojawia się moje pytanie, czy moge załorzyć komplet z silnika 170 KM bo słyszałem że jest mocniejszy. Dodam że zachipowałem silnik na 170 KM, wzrósł też moment więc niechce żeby nowe koło padło po paru miesiącach. Jeśli nie ma takiej możliwości to czy jest sens regeneracji obecnego sprzęgła i dwumasu czy tylko nowe? Dodam że mam przejechane 241000km. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się