bates23 Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Otóż mój problem wygląda tak że po włączeniu zapłonu zapalają mi się na zegarach tylko 3 kontrolki (tam gdzie mam błędy) i nic więcej się nie dzieję, odpalać nie odpala bo vcds nie ma łączności z zegarami i z immo więc immo zablokowało zapłon, ale do rzeczy - w skodzie octavii 2 zegary są na takich samych kostkach jak w b6, czy zegary z b6 mogę podłączyć do octavii bez ryzyka przeprogramowania lub zablokowania czy coś w tym stylu? czy jest jakiś inny sposób na sprawdzenie zegarów? A o to jak wyglądają zegary po włączonym zapłonie:
Gość cwiara Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Nie podłączaj ich do skody bo całkowicie je uszkodzisz. W jakich okoliczniściach przestały działac? Napisz coś wiecej. Było coś robione przy liczniku, jakims chińskim kablem czy czymś podobnym? Który rocznik tej B6? Jak coś to mam taki licznik.
bates23 Opublikowano 14 Października 2013 Autor Opublikowano 14 Października 2013 Ogólnie samochód powypadkowy ale historia była taka że jak go kupiłem to wszystko było ładnie pięknie i nawet go odpalałem, później odstawiłem na podwórko na około tydzień ale aku było tak styrane że po tygodniu po przekręceniu kluczyka nie zaświeciło się nic a nawet na voltomierzu aku nie pokazało nic bo to stare totalnie było, samochód był na podwórku bez drzwi ale zakryty, wody w środku nie było (komfort suchy). Bezpieczniki wyciągałem i wkładałem wszystkie więc śniedzi też nie ma na nich. A Audi z roku 2004 B6 1.9 130 AVF Jedyny kabel jaki był podłączany (po tym jak zegary przestały działać) to vcds 12.12.0 tzn kabelek nie wiem jaki ale od vcds-a 12
Gość cwiara Opublikowano 14 Października 2013 Opublikowano 14 Października 2013 Najlepiej to wyciągnąć licznik sprawdzic napięcia na zielonej kostce: +12V - pin 2 +12V po zapłonie - pin 3 masa - pin 18 i pin 19 Jeśli bedzie wszystko ok to licznik padł. Tak samo mozna podac napiecie na licznik i sprawdzic czy ruszy.
bates23 Opublikowano 16 Października 2013 Autor Opublikowano 16 Października 2013 Ooo taka odpowiedź jak najbardziej mnie satysfakcjonuje, jak sprawdzę tą metodą to dam znać co mi wyszło. ---------- Post dopisany 16-10-2013 at 19:29 ---------- Poprzedni post napisany 15-10-2013 at 20:41 ---------- Zegary działają, podłączyłem pod te piny 2,3,18,19 no i załączyły. Teraz rodzi się tylko pytanie co zrobić z tym SAFE?
Gość cwiara Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Safe wyswietla bo nie rozpoznalo kluczyka. To normalne jak podlaczasz licznik na stole. To masz odpowiedz. Brak zasilania na kostce zielonej. Sprawdz masy i stale zasilanie w kostce. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
bates23 Opublikowano 20 Października 2013 Autor Opublikowano 20 Października 2013 No to już wszystko jasne, dzięki cwiara, jesteś bogiem! Jutro będę sprawdzał napięcia w kostce w samochodzie bo dziś mi się zbytnio nie chciało... Jak sprawdzę to dam znać jakie były rezultaty ---------- Post dopisany 20-10-2013 at 11:04 ---------- Poprzedni post napisany 16-10-2013 at 19:56 ---------- W czwartek sprawdzałem te kable od zegarów no i na pinie 2 jest ten problem bo podpiąłem się pod ten pin i pod ten sam kabel ale pod siedzeniem kierowcy no i nie ma przejścia tylko pokazuje rezystancje około 360 ohm więc będę szukał usterki na tym odcinku od siedzenia do liczników Kawałek za tą kostką zieloną jest takie połączenie ściskane (jak w każdej b6) no i myślałem że tam tkwi problem bo było dużo śniedzi ale zlutowałem to i nadal przejścia nie ma więc będę szukał głębiej
GreGoriO Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 moja rada na przyszłość....NIE PODŁĄCZAJCIE NIGDY, ALE TO NIGDY!!! pod PROSTOWNIK!!!!!!!!!! Wiele prostowników nie ma ograniczenia prądowego i nie każdy może pracować jako zasilacz. Możemy sobie spalić urządzenia !!!! W najlepszym razie wysadzi nam kondensatory. A co dopiero tak ważne urządzenie jak powyższe zegary, które ponoć są wrażliwe na rozłączanie akumulatora. lepiej zainwestować w jakikolwiek akumulator 12V choćby mały.... 5-7AH. po to tylko, aby uzyskać potrzebne napięcie.
Gość cwiara Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 No dokladnie. Ewentualnie zasilacz stabilizowany. Taki od CB radia w zupelnosci bedzie ok. Sent from my iPhone5 using Tapatalk
bin85 Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Ograniczenie prądowe niema tu nic do rzeczy i dla zegarów tez jest to obojętne czy jest czy go niema, większym problemem jest to że niektóre z prostowników mają nieodfiltrowane napięcie wyjściowe.
edekxp Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 Ograniczenie prądowe niema tu nic do rzeczy i dla zegarów tez jest to obojętne czy jest czy go niema, większym problemem jest to że niektóre z prostowników mają nieodfiltrowane napięcie wyjściowe. Dodatkowo czasem wyższe napięcia niż 15V. Do podłączenia zegarów na stole ja używałem zasilacza z komputera
bates23 Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 Spokojnie chłopaki, na zdjęciu teoretycznie jest prostownik ale w środku jest zasilacz komputerowy że stabilizatorem czy coś, kolega mi to robił. Napięcie wyjściowe mam 12.35 v. Ale faktyczne, prostownika się pod zegary nie podłącza. Znajomy od telewizorów też mi to powiedział.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się