BzKSrz Opublikowano 16 Października 2013 Opublikowano 16 Października 2013 Mam taki problem na zimnym silniku lub jak dłuższą chwile postoi po ruszeniu na wysokosci ok 2 tys oborotw pojawia sie dziwny dziwiek jakby bulgotanie polaczone z jakims obcieraniem. Jest to rytmiczne obawiam sie ze to cos z turbina ktora z 15 tys temu byla regenerowana. Na kts pokazuje tymczasowy blad przeładowania w ukladzie doladowania bo czasem szarpie i w chodzi w tryb awaryjny. Ale bardzo rzadko. W turbinie nie byla zmieniana gruszka czy to może wydawac takie dziwnie dźwięki jak jest uszkodzone ? Lub jakis inny podzespol z tej strony co turbina bo dokladnie slychac ze to z prawej strony. Dodam że po przejechaniu tych kilkuset metrów turbina normalnie ładuje i auto zapierdziela, nie kopci. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk
zwalowy Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 u mnie turbo zle sie wlaczalo bo dopiero kiedy pedal w podlodze...rozebralem n75(teoretycznie nie rozbieralny) i wyczyscilem od tego momentu auto reguje na kazde dotkniecie pedalu gazu i np na 5tce mozna 2 3 autka lykac pod gore bez redukcji(oczywiscie przy Vmin 100Km/h).....generalnie itak czeka mnie wymiana tego zaworka bo czasami szarpnie.....gruszke z kumplem potraktowalismy sprezarka domowa i 3ma cisnienie dodatkowo mocno sie rozruszala z klapami w turbo.....
BzKSrz Opublikowano 19 Października 2013 Autor Opublikowano 19 Października 2013 Wlasnie w ta stronę myślałem początkowo balem sie ze dopływ oleju jest zburzony i tam cos przyciera ake gość mi powiedział ze wtedy by turbina sie rozsypala b szybko. Masz zdj gdzie ten n75 jest ? To po niedzieli sie za to wezmę. Dzięki za odp. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk
Dev Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 N75 masz obok turbo Wygląda jak trojnik z dwupinowa wtyczką.
BzKSrz Opublikowano 19 Października 2013 Autor Opublikowano 19 Października 2013 Właśnie znalazlem zdj na aukcji jak wyglada i juz wiem gdzie jest. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalk
zwalowy Opublikowano 20 Października 2013 Opublikowano 20 Października 2013 generalnie ten zaworek podlega wymianie lecz jednak da sie go rozebrac rocinajac szlifierka obudowe i wyczyscic(opis w necie).....u mnie w brew moim domyslom byla potezna roznica bo wtedy auto sie obudzilo i naprawde potrafi cuda jak na 180 koni 4X4.....od tego momentu silnik nabral innego zycia bo ledwo wskazowka dotknie 2000 obrotow i juz czuc piekne przyspieszenie lecz czasami da sie wyczuc szarpniecie ale wiadomo ze trzeba ten zaworek wymienic a nie z nim cudowac.....koszt nowego jak sie dowiadywalem to 200-300 zl za jakis durny badziew a nawet mi rzygali 350 zl za co powinno sie szyby powybijac w sklepie.....dzialaj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się