turdzi 45 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Ale masz przynajmniej jeden przycisk który nie działa bo niebylo go w originale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas 2 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 Nav i. Ten guzik nie działa. Żyje mi się jakoś z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2013 I see myślałem że większa rzeźba z ta kierownicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas 2 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 Zdrowe. Chyba. Z 0-100 z 5,3s wskoczyło na 4.6 Sent from out of space No to git, ile masz v-maxa u siebie ? Dopiero teraz zobaczyłem pytanie. Wracałem teraz z Zakopca po świętach i udało mi się strzelić (licznikowo niestety...) ~290km/h. Dalej nie ciągnąłem bo ruch się nasilił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Konkretna S5 ile to wciąga zupy na trasie? Bo sam się przymierzam do S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas 2 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zupy wciąga koło 13-14 jak nie jadę jak pojebany... A to się rzadko zdarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zupy wciąga koło 13-14 jak nie jadę jak pojebany... A to się rzadko zdarza Nawet spoko też bym pewnie nie wytrzymał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas 2 Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 No dobrze, doszło parę pierdół: - wydech od MG ze sterowaniem klapek na pilota. - audio trójdrożne oparte na Hertz Energy + wzmacniacz Alpine + wygłuszenie przednich drzwi - heble od RS5. Najpierw były herbatniki od RS5, ale ostatecznie je pokrzywiłem więc wpadły nowe tarcze z RS6, które po małym przetoczeniu wewnętrznym ranta pasują idealnie - lampy z AFS i zmienionymi soczewkami nie pamiętam co jeszcze, a przynajmniej nie mam zdjęć więc nie wrzucam Małe tuningi pod Orlenem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Zacnie teraz to musi hamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sysek27 4 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Pięknie modzisz :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas 2 Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 A tu jeszcze lampki Hamuje? Noooo, jest różnica między eSowymi a eRSowymi. Może nie tak bardzo przy pierwszym hamowaniu, jak przy każdym kolejnym >200 do 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Jak to świeci :slina: Da się te soczewki do b6 wrzucic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobry1 3 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 no ładnie kolego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 62 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Mader faking S5 bandito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas 2 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Jak to świeci :slina:Da się te soczewki do b6 wrzucic? Soczewki to Intemo. Można było wrzucić większe, ale AFS sporo ogranicza pola manewru wewnątrz obudowy. Pany, najwięcej frajdy sprawia audio Od nowa odkrywam muzykę. Dziękuje Bogu że się wpakowałem się w B&O tylko pocisnąłem dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Pieknie idziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymeniu 3 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Jaka średnica tych tarcz od RS'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas 2 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Zwykłe 365mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymeniu 3 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Zwykłe 365mm. Nie takie zwykłe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas 2 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Widziałem większe zestawy do eSy Ale generalnie... czy jest sens? Podejrzewam że nie. Tak samo zakładanie stabilizatorów od RS. Przy takiej mocy i takim użytkowaniu auta. Kolejny etap to kółko kompresora. Tylko że nie dotykamy się do tego nim nie ogarniemy tematu wsadzenia większej chłodnicy. eSa się koszmarnie grzała na hamowni. W Twojej S6 układ jest pewnie o wiele wydajniejszy. Tu był ciekawy setup Stasis'a, ale obawiałem się dostępności tarcz wiec wolałem coś w miarę seryjnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się