DraKio Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 witam kupilem silnik abc z audi b4 cabrio 98r poniewaz moj sie zatarl i dzis zauwazylem ze w tym nowym silniku nie ma wiskozy jest obudowa plastikowa na przodzie silnika pytanie czy da sie jakos przelozyc wisko ze starego silnika? jakos rozkrecilem i nie widze walka zeby ja zamontowac co robic? silnik ABC to chyba sie nie rozni ? wszystko to samo tylko wiska brak;/
OloWrocek Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 w b4 konstrukcja byla troszke inna. miska z b4 do b5 tez nie pasuje
sony_dark Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 a tak z ciekawości to co zrobiłeś, że silnik się zatarł
DraKio Opublikowano 21 Października 2013 Autor Opublikowano 21 Października 2013 nie wiem jechalem i zgasl i tyle bylo ;d
sony_dark Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 acha to wielkie pocieszenie:)
DraKio Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 jechalem ze 100 nagle spadl z obrotów i zgasl dotoczylem sie a spod glowicy z korkiem dym odkrecilem korek a tak wszystko stopione i tyle pojechalem po drugi silnik:D
sony_dark Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 kurde dziwna sprawa, tak jakby coś ucieło smarowanie. Może pompa oleju, albo zatkane kanały olejowe. Bo zakładam, iż olej był
DraKio Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 byl silnik byl dopieszczony i wogole nawet nie katowalem go a co mnie najbardziej boli ze po remoncie glowicy ani razu nie dalem mu do odciny bo mi szkoda bylo a sie zatarl no ;p ale mam drugi sie skompletuje i bedzie git mam nadzieje;)
sony_dark Opublikowano 22 Października 2013 Opublikowano 22 Października 2013 kurde nawet nie strasz ja też jestem po remoncie głowic i tak samo go nie katuje:P a to drugi miałeś silnik w zapasie??
DraKio Opublikowano 22 Października 2013 Autor Opublikowano 22 Października 2013 u mnie bylo tak: jezdzil jezdzil ale tak mi jakos malo mocy jak na 2.6 quattro bylo poczyscilem wszystko kolektory itp itp nowe swiece oleje plyny zrobilem wszystko doslownie i nagle ostatnio zaczal klekotac jak diesel okazalo sie ze walek rozrzadu sie zatarl bo nie bylo smarowania w glowicy od strony kierowcy czyscilem zaworki zamienialem itp nic nie dalo to wymienielem glowice splanowalem uszczelka sruby i smiegal pieknie normalnie bajka zamykal licznik lekko BAJKA:D po 2 tygodniach i jakis 500 km nagle zgasl dym z drugiej glowicy zagladam a tam stopila sie ta plastikowa oslona w glowicy i wszystko potopione takie to nawet nie rozbeiralem tego pojechalem po drugi silnik do kolego z forum audi 80:)n i zobaczymy co dalej bedzie
sony_dark Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 acha to mówisz, że z drugiej głowicy. No to nie fajnie ---------- Post dopisany at 10:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:01 ---------- no ja po remoncie zrobiłem ok 6,5 tyś km, u mnie też zmieniałem głowice tylko nie od razu jedna wiem była zmieniana 2 lata temu jeszcze robił to poprzedni właściciel, wiem bo akurat auto było u znajomego mechanika, i w każdej zatarty wałek na panewce. A druga to przypadkiem przy wymianie rozrządu się okazała. Tylko przy pierwszej auto jak u ciebie zgasł, a druga na szczęście zlokalizowana usterka w ostatniej chwili.
DraKio Opublikowano 23 Października 2013 Autor Opublikowano 23 Października 2013 no niestety przyczyny nie znam ale szkoda mi bardzo bo ani nie katowalem go ani nic ;/ zobaczymy jak ten drugi bedzie chodzil podobno ma byc super piec;d
sony_dark Opublikowano 23 Października 2013 Opublikowano 23 Października 2013 no oby wszystko było w porządku. Powodzenia w montażu:P
DraKio Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Opublikowano 5 Listopada 2013 zaczalem wczoraj rozbierac silnik do wyciagniecia i okazalo sie ze zatarla sie glowica olej w zaworach plastikowa oslona walka stopiona do tego urwane kolo wałka i urwany pasek 2.6 są bezkolizyjne czy kolizyjne w koncu? bo druga strona jest git
darek995 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 ABC są kolizyjne. A powiedz mi jakie masz dekle? bo u mnie też już ktoś wymieniał silnik bo poprzedni się zatarł i z tego co wiem siedzi teraz ABC z C4 z 97r. z czarnymi deklami. Czytałem też gdzieś że w końcówce produkcji czyli w czarnych deklach poprawili kanały smarowania i takie tam inne. Ponoć w tych silnikach z początku produkcji są wadliwe jeszcze smoki olejowe że za małe itp. Ja wiem jak szukałem V6 to patrzyłem taż na jakim oleju jeździ. U mnie Motul 10w40 i po zrobieniu uszczelki pokrywy zaworów nawet oleju nie bierze za dużo od wymiany do wymiany 200-300ml max.
DraKio Opublikowano 5 Listopada 2013 Autor Opublikowano 5 Listopada 2013 ABC są kolizyjne. A powiedz mi jakie masz dekle? bo u mnie też już ktoś wymieniał silnik bo poprzedni się zatarł i z tego co wiem siedzi teraz ABC z C4 z 97r. z czarnymi deklami. Czytałem też gdzieś że w końcówce produkcji czyli w czarnych deklach poprawili kanały smarowania i takie tam inne. Ponoć w tych silnikach z początku produkcji są wadliwe jeszcze smoki olejowe że za małe itp. Ja wiem jak szukałem V6 to patrzyłem taż na jakim oleju jeździ. U mnie Motul 10w40 i po zrobieniu uszczelki pokrywy zaworów nawet oleju nie bierze za dużo od wymiany do wymiany 200-300ml max. mam czarne i w tym co kupilem tez czarne sa:)
darek995 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 hmm.. poprawić poprawili ale widać ideału nie ma
sony_dark Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 ja mam lepiej jedną czarną drugą srebrną ale na dniach zmienią srebrną na czarną (już leży na półce). Tylko miałem problem z kupnem uszczelki pod dekiel. U mnie w sklepie nie ma(tzn. nie ma nawet na hurtowni do tego czarnego dekla, bo do srebrnego jest inna). Ale jakimś cudem była jedna na stanie. ---------- Post dopisany at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany at 20:58 ---------- a pytanko takie to padła Ci ta głowica którą robileś czy tą co nie robileś
darek995 Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Dlatego ja u siebie mowię a6 c4 2.6 Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2
DraKio Opublikowano 8 Listopada 2013 Autor Opublikowano 8 Listopada 2013 padła mi ta której nie robiłem zatarł sie wałek i kolo urwalo:D druga glowica ktorą robilem chyba jest raczej git:) powinna byc bedzie na zapas:D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się