Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak wiskozy w nowym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam kupilem silnik abc z audi b4 cabrio 98r

poniewaz moj sie zatarl :D

i dzis zauwazylem ze w tym nowym silniku nie ma wiskozy jest obudowa plastikowa na przodzie silnika

pytanie czy da sie jakos przelozyc wisko ze starego silnika? jakos rozkrecilem i nie widze walka zeby ja zamontowac :( co robic? silnik ABC to chyba sie nie rozni ?:D wszystko to samo tylko wiska brak;/

Opublikowano

w b4 konstrukcja byla troszke inna. miska z b4 do b5 tez nie pasuje :facepalm:

Opublikowano

a tak z ciekawości to co zrobiłeś, że silnik się zatarł:P

Opublikowano

nie wiem jechalem i zgasl i tyle bylo ;d

Opublikowano

jechalem ze 100 nagle spadl z obrotów i zgasl dotoczylem sie a spod glowicy z korkiem dym

odkrecilem korek a tak wszystko stopione i tyle pojechalem po drugi silnik:D

Opublikowano

kurde dziwna sprawa, tak jakby coś ucieło smarowanie. Może pompa oleju, albo zatkane kanały olejowe. Bo zakładam, iż olej był:)

Opublikowano

byl silnik byl dopieszczony i wogole nawet nie katowalem go a co mnie najbardziej boli ze po remoncie glowicy ani razu nie dalem mu do odciny bo mi szkoda bylo :D a sie zatarl no ;p ale mam drugi sie skompletuje i bedzie git mam nadzieje;)

Opublikowano

kurde nawet nie strasz ja też jestem po remoncie głowic i tak samo go nie katuje:P a to drugi miałeś silnik w zapasie??

Opublikowano

u mnie bylo tak:

jezdzil jezdzil ale tak mi jakos malo mocy jak na 2.6 quattro bylo

poczyscilem wszystko kolektory itp itp

nowe swiece oleje plyny zrobilem wszystko doslownie

i nagle ostatnio zaczal klekotac jak diesel

okazalo sie ze walek rozrzadu sie zatarl bo nie bylo smarowania w glowicy od strony kierowcy czyscilem zaworki zamienialem itp nic nie dalo to wymienielem glowice splanowalem uszczelka sruby i smiegal pieknie normalnie bajka zamykal licznik lekko BAJKA:D

po 2 tygodniach i jakis 500 km nagle zgasl

dym z drugiej glowicy zagladam a tam stopila sie ta plastikowa oslona w glowicy i wszystko potopione takie to nawet nie rozbeiralem tego pojechalem po drugi silnik do kolego z forum audi 80:)n i zobaczymy co dalej bedzie

Opublikowano

acha to mówisz, że z drugiej głowicy. No to nie fajnie

---------- Post dopisany at 10:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:01 ----------

no ja po remoncie zrobiłem ok 6,5 tyś km, u mnie też zmieniałem głowice tylko nie od razu jedna wiem była zmieniana 2 lata temu jeszcze robił to poprzedni właściciel, wiem bo akurat auto było u znajomego mechanika, i w każdej zatarty wałek na panewce. A druga to przypadkiem przy wymianie rozrządu się okazała. Tylko przy pierwszej auto jak u ciebie zgasł, a druga na szczęście zlokalizowana usterka w ostatniej chwili.

Opublikowano

no niestety przyczyny nie znam ale szkoda mi bardzo bo ani nie katowalem go ani nic ;/ zobaczymy jak ten drugi bedzie chodzil podobno ma byc super piec;d

Opublikowano

no oby wszystko było w porządku. Powodzenia w montażu:P

Opublikowano

zaczalem wczoraj rozbierac silnik do wyciagniecia i okazalo sie ze zatarla sie glowica olej w zaworach

plastikowa oslona walka stopiona do tego urwane kolo wałka i urwany pasek :D

2.6 są bezkolizyjne czy kolizyjne w koncu? bo druga strona jest git

Opublikowano

ABC są kolizyjne. A powiedz mi jakie masz dekle? bo u mnie też już ktoś wymieniał silnik bo poprzedni się zatarł :doh: i z tego co wiem siedzi teraz ABC z C4 z 97r. z czarnymi deklami. Czytałem też gdzieś że w końcówce produkcji czyli w czarnych deklach poprawili kanały smarowania i takie tam inne. Ponoć w tych silnikach z początku produkcji są wadliwe jeszcze smoki olejowe że za małe itp.

Ja wiem jak szukałem V6 to patrzyłem taż na jakim oleju jeździ. U mnie Motul 10w40 i po zrobieniu uszczelki pokrywy zaworów nawet oleju nie bierze za dużo od wymiany do wymiany 200-300ml max.

Opublikowano
ABC są kolizyjne. A powiedz mi jakie masz dekle? bo u mnie też już ktoś wymieniał silnik bo poprzedni się zatarł :doh: i z tego co wiem siedzi teraz ABC z C4 z 97r. z czarnymi deklami. Czytałem też gdzieś że w końcówce produkcji czyli w czarnych deklach poprawili kanały smarowania i takie tam inne. Ponoć w tych silnikach z początku produkcji są wadliwe jeszcze smoki olejowe że za małe itp.

Ja wiem jak szukałem V6 to patrzyłem taż na jakim oleju jeździ. U mnie Motul 10w40 i po zrobieniu uszczelki pokrywy zaworów nawet oleju nie bierze za dużo od wymiany do wymiany 200-300ml max.

mam czarne i w tym co kupilem tez czarne sa:)

Opublikowano

hmm.. poprawić poprawili ale widać ideału nie ma :grin:

Opublikowano

ja mam lepiej jedną czarną drugą srebrną :) ale na dniach zmienią srebrną na czarną (już leży na półce). Tylko miałem problem z kupnem uszczelki pod dekiel. U mnie w sklepie nie ma(tzn. nie ma nawet na hurtowni do tego czarnego dekla, bo do srebrnego jest inna). Ale jakimś cudem była jedna na stanie.

---------- Post dopisany at 21:00 ---------- Poprzedni post napisany at 20:58 ----------

a pytanko takie to padła Ci ta głowica którą robileś czy tą co nie robileś

Opublikowano

Dlatego ja u siebie mowię a6 c4 2.6 :)

Wysłane z iJablka 4s za pomocą Tapatalk 2

Opublikowano

padła mi ta której nie robiłem zatarł sie wałek i kolo urwalo:D druga glowica ktorą robilem chyba jest raczej git:) powinna byc bedzie na zapas:D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...