Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja pomp olejowych 2.0 tdi audi vw seat skoda


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Większość ma swoich zaufanych mechaników-Moduł należy zdemontować(nic nie rozkręcając) przysłać do nas na jeden dzień i wtedy otrzymujemy pełną gwarancję.Jeśli nie masz swojego mechanika pisz na priv

pzdr

Opublikowano

Witam, wczoraj wysłałem do was pompę do naprawy z Wrocławia, czy można liczyć na jakiś rabacik dla forumowicza? :) Pzdr

Opublikowano

Wszystko ok? Poskładany?

Opublikowano

Nazwa warsztatu "przepiękna", ale pojęcia i narzędzi brak.Trąbię wszystkim dookoła, aby nie dotykać koła pośredniego!!
M14, a nie "żabką"-jeśli już jest ktoś uparty i chce je odkręcić.
Jeśli jedziecie do mechanika, upewnijcie się czy ma dobrze wyposażony warsztat...

IMG_20190413_125152.jpg

Opublikowano

Witam

Również skorzystałem z usługi firmy FUTURUM i wysłałem do nich moduł pompy z 2.0 tdi BRD , samochodem jeżdże dopiero od przeszło miesiąca czasu ale przeglądając forum, opinii odnośnie wadliwych pomp w tym modelu zdecydowałem się regeneracje, profesjonalne podejście do klienta nie było problemów z rożnymi zapytaniami do firmy ,robota wykonana profesjonalnie z przysłaniem nagrania na maila , Audi ma przebieg 235 000km wałek był już na wykończeniu wkońcu można pojechać dalej w trase nie martwiąc się o czerwoną kontrolkę ?

Pozdrawiam!

 

Opublikowano

Jeżeli paczka z modułem przyjdzie do Was po naprawie, proszę uprzedzić mechanika, że gwarancja z fv lub paragonem znajdują się pod klapą pudełka(pod listem przewozowym). Na zielono podkreślony jest napis: PROSZĘ W TYM MIEJSCU OTWIERAĆ PRZESYŁKĘ.

Informacja dla osób, które osobiście nie otwierają przesyłki...

IMG_20190605_145318.jpg

Opublikowano

Przestroga przed "wciskiwaczami" na szybko tulejek.

Na allegro pojawiło się wielu regeneratorów z południa Polski, którzy kupują serwisowe zabieraki i wciskają nieprawidłowo tulejki.Obniżona cena prawie o połowę to zachęta do zakupu bijącego wałka.Czy jest sen generować koszty jak uszkodzi się moduł przez taki bubel?

Filmy musiałem skompresować bo za dużo zajmują-ale widać jak bije zabierak na lewo i prawo,napiera na pompę olejową wycierając korpus, którego później już nie uratujemy...

IMG_20190531_133532.jpg

Opublikowano

Witam.

Proszę powiedzieć czy jest czym się przejmować odnosnie napedu pompy w silniku CFGB??

Jest to 2.0 tdi 125 Kw na CR rok 2012.

Pzdr

Opublikowano

Witam

do 500 tyś. jeździć.Później kontrola..

Opublikowano

Dziękuję pzdr 

Opublikowano (edytowane)

Hej,

BPW ma napęd na koła zębate czy łańcuch ? Ponadto mysle nad autem, w którem sprzedajacy mowi, ze "ołówek" został wymieniony... warto ? Oczywiscie po zakupie pompa do regeneracji ale zanim dojadę muszę zrobić 500km :) silnik nakulane 160kkm.  Pozdrówki :hi: 

Edytowane przez Norbas
Opublikowano

Witam,

Dzisiaj wysłałem do Was moduł... niestety karteczka zamiast trafić do paczki została na stoliku? można prosić o forumowy rabacik i jakieś informacje w jakim stanie był zabierak. Pozdrowienia z Jastrzębia-Zdroju ?

Opublikowano
W dniu 19.06.2019 o 22:51, Norbas napisał:

Hej,

BPW ma napęd na koła zębate czy łańcuch ? Ponadto mysle nad autem, w którem sprzedajacy mowi, ze "ołówek" został wymieniony... warto ?

BPW ma koła zębate. A wymiana samego ołówka w sytuacji gdy gniazdo ma luz to tykająca bomba:hi:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Witam

Dzisiaj po konsultacji telefonicznej mój mechanik wysłał pocztą do was moduł z Łapanowa. silnik CBAB przebieg 120 000 km ,na piątek  powinna dojść, mile widziany rabacik.

pozdrawiam 

Kris 

Edytowane przez krzychu
Opublikowano

WItam,

moja pompa niestety doszła dziś uszkodzona ze środy śl., jak poprzednicy proszę o rabacik.

Opublikowano

Witam

Moduł pompy po regeneracji w firmie futurum założony ,autko odebrane od mechaniora i już hula. 

Jesli chodzi o firme Futurum to pełna profeska .Komunikacja, doradztwo i profesjonalizm na najwyższym poziomie. Polecam

Opublikowano

Witam po krótkim urlopie..

Taka mała podpowiedź jeśli chcecie kupić sobie 2.0 tdi..czy to audi czy to vw czy może skodę lub seata.

Coraz więcej pojawia się problemów po zakupie samochodu z nieszczęsnym modułem olejowym.Auta ściągane z zachodniej granicy(lub stojące w naszych komisach) posiadają przytarte silniki(obrócony jest zabierak na drugą stronę aby nie świeciła się kontrolka oleju). Sprzedający opuszczają dość sporo aby pozbyć się problemu.Polak jak to Polak jest zadowolony że zaoszczędził 1000zł.

Przy kupnie sprawdzajcie czy była ściągana miska olejowa(będzie widoczna wyciśnięta masa uszczelniająca między blokiem a misą)..No i zadajcie sprzedającemu pytanie-dlaczego była ściągana?...

 

Opublikowano (edytowane)

Witam.Wpadła nakrętka od regulacji pompowtrysków do kanału olejowego.Czy jest możliwe żeby dostała się do modułu wałków?

Edytowane przez ztomko
Opublikowano (edytowane)

Okazało się możliwe.Była  w module wałków a nie w misce olejowej.Silnik nie został odpalony i nic się nie stało.A mogło.

Edytowane przez ztomko
Opublikowano (edytowane)

Witam.Dla forumowiczów to jest ostrzeżenie.Nie wszystko wpada do miski.Może FUTURUM wypowie się o możliwych skutkach takich przypadków.Proszę o ocenę stanu modułu.Imbus wymieniony przy 200000km  w w stanie agonalnym nowy założony i stan 243000 km.Nie wygląda najgorzej ale bez demontażu nie potrafię ocenić stanu gniazda wałka.Jutro wysyłam moduł.Pozdrowienia.

Edytowane przez ztomko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...