Jump to content

Regeneracja pomp olejowych 2.0 tdi audi vw seat skoda


FUTURUM
 Share

Recommended Posts

REGENERACJA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI

 

Logo_Futurum_small2_1.png?template=generic

image_4.jpg?template=generic

Witamy na stronie firmy FUTURUM

Znajdziecie Państwo tutaj szczegółowe informacje o naszych usługach i oferowanych produktach.

Celem firmy FUTURUM jest jak najlepsze spełnienie oczekiwań naszych Klientów, wykorzystując do tego zdobytą wiedzę i doświadczenie.

Świadczymy usługi w zakresie regeneracji pomp olejowych do samochodów wyprodukowanych pomiędzy 2004 r. a 2012 r. marki AUDI, VW, SKODA, SEAT z silnikiem 2.0 TDI 140 KM i 170 KM.

Nasi Klienci zawsze mogą liczyć na fachową obsługę, prawidłową diagnozę i szybką, solidną naprawę modułu olejowego.

JESTEŚ POSIADACZEM AUDI A4 2.0 TDI? WEJDŹ NA NASZ STRONĘ ABY NIE BYŁO ZA PÓŹNO

WWW.FUTURUM.NET.PL

tel: 501-235-580

lub

tel: 509-174-141

jeśli zapaliła się czerwona kontrolka "oil pressure"-dzwoń-pomożemy!!!!!!

4 LATA GWARANCJI NA PIŚMIE BEZ LIMITU KILOMETRÓW !!!

silnik.jpg

DSCN0084.jpg

allegro.jpg

audi przebieg.jpg

Edited by FUTURUM
Link to comment
Share on other sites

Vw tiguan CBAB tez ma ta bolączkę ???

Link to comment
Share on other sites

na 100 %

Link to comment
Share on other sites

Na wiosne sie zglosze

Link to comment
Share on other sites

Nie za wcześnie na Tiguana??mają skromne przebiegi....

Link to comment
Share on other sites

Witam.

Chciałem zapytać jak jest z pompami w silnikach CAGB (A6C6 09.2009r) ?

Przebieg puki co 125 000km.

Jakie są ewentualne koszty, gdyby pompa była jeszcze z wadami ?

Pozdrawiam,

Tomek

Link to comment
Share on other sites

Nie za wcześnie na Tiguana??mają skromne przebiegi....

200 000 na blacie

Link to comment
Share on other sites

Polecam firmę :)

Biore od nich pompy i wałki do 2.0 TDI

I sam jeżdze na ich wałku od 2 lat i zero problemu :)

Jeśli ktoś chce mogę też przeprowadzić taka naprawę u siebie w Warsztacie na częściach z tej firmy

Zapraszam zainteresowanych z Mazowieckiego

Czas modyfikacji BLB około 8 godzin

Czas modyfikacji BRE około 5 godzin chodzi o wymianę wałka przerobionego na gruby imbus :)

Ceny do uzgodznia :)

501182484

Link to comment
Share on other sites

Też brałem od nich dwa lata temu,ale do służbowego Paska BMR.

Link to comment
Share on other sites

Dla użytkowników forum 50 zł taniej !!!

Edited by FUTURUM
Link to comment
Share on other sites

ja również polecam firmę Futurum, wiem że można im zaufać i każdemu kto szuka usług związanych z pompami olejowymi - polecam.

Mój zaprzyjaźniony serwis ASO korzysta z usług Futurum i wiem że jakość jest klasa.

Pozdrówki

Marcin

Link to comment
Share on other sites

Chciałbym podziękować firmie FUTURUM za naprawienie pompy olejowej oraz turbosprężarki.W lipcu 2015r. wymieniłem sam imbus w autoryzowanym serwisie(koszty to 20 zł zabierak oraz robocizna 470 plus turbina u innego mechanika). Przejechałem na tym ok 6 tyś.Zapewniali, że problem już się nie pojawi.Wracając z Wrocławia do domu kolejny raz zapaliła się czerwona kontrolka oleju.Nie miałem jak zjechać z autostrady i na awaryjnych powoli doczłapałem się do zjazdu(laweta i do domu za nie małe pieniądze). Resztę to już sobie dokończcie czy byłem zadowolony...Chciałem zaoszczędzić a wyszło inaczej-totalna porażka z tymi samochodami....

Link to comment
Share on other sites

POLECANE WARSZTATY, ZA KTÓRE RĘCZYMY OSOBIŚCIE, ŻE WYJEDZIESZ ZADOWOLONY I OCZYWIŚCIE Z NAPRAWIONYM SAMOCHODEM:

-R.S. Autoserwis. Śmietanka R.-Wrocław

- www.ligeziewicz.pl Auto Service Ligęziewicz- Rabka-Zdrój

Link to comment
Share on other sites

Dnia 3.03.2015 o 22:44, FUTURUM napisał:

Dla użytkowników forum 100zł taniej !!!

Że ja o tym nie wiedziałem niedawno wysyłałem z Elbląg do was kompletny moduł ze swojej a6 c6 BRF....pech.

Link to comment
Share on other sites

Wysłać nam wiadomość z forum,napisać swój nick na kartce, wrzucić do paczki z pompą i po sprawie...Kilku już było podszywających się z forum passata.

Link to comment
Share on other sites

Czy zajmujecie się także 2.0 TFSI?

Link to comment
Share on other sites

tfsi jest nie do naprawienia-brak możliwości "rozpołwienia"

Link to comment
Share on other sites

Ja zmieniłem 2.0 TDI 8v z "ołówkiem" na 2.0 TDI BSY - podobno najbliżej mu do naszego BKD, jak tam jest realizowany napęd pompy? Ma 150tys przebiegu realnego, znam auto od nowości ale nie chcę być niemiło zaskoczony. Tam jest koło zębate? Robicie to?

Link to comment
Share on other sites

BSY nie ma koła zębatego-jest to zwykła pompa od 1.9 tdi

Link to comment
Share on other sites

Przestroga przed "pseudonaprawiaczami"...

Warto oszczędzać 50 zł ??

DSCN2766.JPG

DSCN8032.JPG

P7222675.JPG

P8282731.JPG

wałek z allegro.JPG

WP_000640.jpg

WP_000682.jpg

WP_000824.jpg

2 spawany.JPG

1 spawany.JPG

Link to comment
Share on other sites

 

Link to comment
Share on other sites

Jak najbardziej firma godna polecenia szybka i konkretna obsługa, szkoda że nie wiedziałem o rabacie[emoji5]

Link to comment
Share on other sites

Kilkaset kilometrów na pompie zregenerowanej przez Futurum już za mną (silnik 2.0 TDI BRD). Bardzo profesjonalne podejście do tematu. Polecam :) 

Edited by killerx
Link to comment
Share on other sites

Proszę Was o dopilnowanie zapakowania modułu olejowego do wysyłki przez mechanika lub jego pomocnika.

Jeśli nie macie do niego zaufania w związku z nagłą awarią pompy na trasie to zróbcie to samemu z głową...20180221_124613.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...