Regeneracja pomp olejowych 2.0 tdi audi vw seat skoda
2 2

    48 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    REGENERACJA POMP OLEJOWYCH 2.0 TDI

     

    Logo_Futurum_small2_1.png?template=generic

    image_4.jpg?template=generic

    Witamy na stronie firmy FUTURUM

    Znajdziecie Państwo tutaj szczegółowe informacje o naszych usługach i oferowanych produktach.

    Celem firmy FUTURUM jest jak najlepsze spełnienie oczekiwań naszych Klientów, wykorzystując do tego zdobytą wiedzę i doświadczenie.

    Świadczymy usługi w zakresie regeneracji pomp olejowych do samochodów wyprodukowanych pomiędzy 2004 r. a 2012 r. marki AUDI, VW, SKODA, SEAT z silnikiem 2.0 TDI 140 KM i 170 KM.

    Nasi Klienci zawsze mogą liczyć na fachową obsługę, prawidłową diagnozę i szybką, solidną naprawę modułu olejowego.

    JESTEŚ POSIADACZEM AUDI A4 2.0 TDI? WEJDŹ NA NASZ STRONĘ ABY NIE BYŁO ZA PÓŹNO

    WWW.FUTURUM.NET.PL

    tel: 501-235-580

    lub

    tel: 509-174-141

    jeśli zapaliła się czerwona kontrolka "oil pressure"-dzwoń-pomożemy!!!!!!

    4 LATA GWARANCJI NA PIŚMIE BEZ LIMITU KILOMETRÓW !!!

    silnik.jpg

    DSCN0084.jpg

    allegro.jpg

    audi przebieg.jpg

    Edytowane przez FUTURUM

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    no i moje audia4 b7 odzyskało smarowanie po wymianie zregenerowanego wałka balansującego -dobra robota :banan:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Vw tiguan CBAB tez ma ta bolączkę ???

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    na 100 %

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na wiosne sie zglosze

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie za wcześnie na Tiguana??mają skromne przebiegi....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam.

    Chciałem zapytać jak jest z pompami w silnikach CAGB (A6C6 09.2009r) ?

    Przebieg puki co 125 000km.

    Jakie są ewentualne koszty, gdyby pompa była jeszcze z wadami ?

    Pozdrawiam,

    Tomek

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Nie za wcześnie na Tiguana??mają skromne przebiegi....

    200 000 na blacie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Polecam firmę :)

    Biore od nich pompy i wałki do 2.0 TDI

    I sam jeżdze na ich wałku od 2 lat i zero problemu :)

    Jeśli ktoś chce mogę też przeprowadzić taka naprawę u siebie w Warsztacie na częściach z tej firmy

    Zapraszam zainteresowanych z Mazowieckiego

    Czas modyfikacji BLB około 8 godzin

    Czas modyfikacji BRE około 5 godzin chodzi o wymianę wałka przerobionego na gruby imbus :)

    Ceny do uzgodznia :)

    501182484

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Też brałem od nich dwa lata temu,ale do służbowego Paska BMR.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dla użytkowników forum 50 zł taniej !!!

    Edytowane przez FUTURUM

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja również polecam firmę Futurum, wiem że można im zaufać i każdemu kto szuka usług związanych z pompami olejowymi - polecam.

    Mój zaprzyjaźniony serwis ASO korzysta z usług Futurum i wiem że jakość jest klasa.

    Pozdrówki

    Marcin

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Chciałbym podziękować firmie FUTURUM za naprawienie pompy olejowej oraz turbosprężarki.W lipcu 2015r. wymieniłem sam imbus w autoryzowanym serwisie(koszty to 20 zł zabierak oraz robocizna 470 plus turbina u innego mechanika). Przejechałem na tym ok 6 tyś.Zapewniali, że problem już się nie pojawi.Wracając z Wrocławia do domu kolejny raz zapaliła się czerwona kontrolka oleju.Nie miałem jak zjechać z autostrady i na awaryjnych powoli doczłapałem się do zjazdu(laweta i do domu za nie małe pieniądze). Resztę to już sobie dokończcie czy byłem zadowolony...Chciałem zaoszczędzić a wyszło inaczej-totalna porażka z tymi samochodami....

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    POLECANE WARSZTATY, ZA KTÓRE RĘCZYMY OSOBIŚCIE, ŻE WYJEDZIESZ ZADOWOLONY I OCZYWIŚCIE Z NAPRAWIONYM SAMOCHODEM:

    -R.S. Autoserwis. Śmietanka R.-Wrocław

    - www.ligeziewicz.pl Auto Service Ligęziewicz- Rabka-Zdrój

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dnia 3.03.2015 o 22:44, FUTURUM napisał:

    Dla użytkowników forum 100zł taniej !!!

    Że ja o tym nie wiedziałem niedawno wysyłałem z Elbląg do was kompletny moduł ze swojej a6 c6 BRF....pech.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Wysłać nam wiadomość z forum,napisać swój nick na kartce, wrzucić do paczki z pompą i po sprawie...Kilku już było podszywających się z forum passata.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Polecam firmę FUTURUM

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czy zajmujecie się także 2.0 TFSI?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    tfsi jest nie do naprawienia-brak możliwości "rozpołwienia"

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja zmieniłem 2.0 TDI 8v z "ołówkiem" na 2.0 TDI BSY - podobno najbliżej mu do naszego BKD, jak tam jest realizowany napęd pompy? Ma 150tys przebiegu realnego, znam auto od nowości ale nie chcę być niemiło zaskoczony. Tam jest koło zębate? Robicie to?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    BSY nie ma koła zębatego-jest to zwykła pompa od 1.9 tdi

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przestroga przed "pseudonaprawiaczami"...

    Warto oszczędzać 50 zł ??

    DSCN2766.JPG

    DSCN8032.JPG

    P7222675.JPG

    P8282731.JPG

    wałek z allegro.JPG

    WP_000640.jpg

    WP_000682.jpg

    WP_000824.jpg

    2 spawany.JPG

    1 spawany.JPG

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jak najbardziej firma godna polecenia szybka i konkretna obsługa, szkoda że nie wiedziałem o rabacie[emoji5]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Kilkaset kilometrów na pompie zregenerowanej przez Futurum już za mną (silnik 2.0 TDI BRD). Bardzo profesjonalne podejście do tematu. Polecam :) 

    Edytowane przez killerx

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Proszę Was o dopilnowanie zapakowania modułu olejowego do wysyłki przez mechanika lub jego pomocnika.

    Jeśli nie macie do niego zaufania w związku z nagłą awarią pompy na trasie to zróbcie to samemu z głową...20180221_124613.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    2 2

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy