michaldroszcz 0 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Witam. Jak zdemontować prędkościomierz w A4 B6 z 2001r. w celu wymiany żarówek w niektórych kontrolkach? A przy okazji czy a Audi jest możliwość zrobienia jakiegoś autotestu licznika tzn. ze wskazówki wędrują w skrajne położenia zapalają się wszystkie kontroli itp. bez użycia jakiegoś zewnętrznego urządzenia? (wcześniej miałem focusa i tam się naciskało przycisk na liczniku i przekręcało kluczyk na zapłon i robił się test). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacek51 2 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Sruby trzymające licznik są na dole 2szt. za plastikiem między przyciskami,trzeba go wyjąc i śruby będa za nim,tak dość głęboko.Najlepiej też zdjąc osłone bezpieczników i ręką od środka sobie pomóc,na górze trzymają jeszcze rzepy.taki test tylko można VAG-iem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Kolego, jakie żarówki. Tam wszystko na diodach smd jest. Zrób test elementów wykonawczycch w vagu/vcds i bedziesz widział która kontrolka działa a która nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 ciekawe po co chcesz ten 'prędkościomierz' wyjmować i co Ci tam nie świeci wszystko na diodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-tarcz-zegarow-tarcze-s4-128214/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaldroszcz 0 Opublikowano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 NO i właśnie po to się zadaje pytania na forum. Jeżeli wszystko jest na diodach to faktycznie nie ma po co demontować a test możne mi zrobią przy okazji wizyty w w warsztacie. Dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkle 2 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Co nie znaczy że te diody są wieczne:naughty: Najlepszy przykład to wyłącznik świateł, jest wątek o naprawie niedziałającego podświetlenia z którego sam już korzystałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cwiara Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Co nie znaczy że te diody są wieczne:naughty:Najlepszy przykład to wyłącznik świateł, jest wątek o naprawie niedziałającego podświetlenia z którego sam już korzystałem. Ale w b6 ja nie pamietam zebym trafil licznik zeby w nim dioda padla. Wszystkie diody ladnie widac na tescie licznika vagiem. Bez potrzeby wyjmowania go. Sent from my iPhone5 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 W liczniku nie padają diody i oby tak było na wieki wieków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaldroszcz 0 Opublikowano 22 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Sprawdzone, wszystko działa, problem z diodą od ESP był związany z błędem, który usunięto. Temat do zamknięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się