smashing Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Witam. Dzisiaj przy odpalonym silniku usłyszałem syczenie pod kierownicą, szum z przodu od strony kierowcy - gdy poruszam kierownicą, syczenie na chwilkę ustaje, ale gdy kierownica jest ustawiona na wprost, dalej syczy. Płyn od wspomagania bardzo mocno się nagrzewa, zauważyłem także ze bardzo gorące jest miejsce gdzie wchodzi drążek do przekładni. Podobno trzeba wymienić maglownicę, ale czy aby na pewno od razu trzeba ją wymieniać ...? Gdzieś wyczytałem że za syczenie odpowiedzialny jest zawór zwrotny na jednym z przewodów hydraulicznych, które są przykrecone do maglonicy, czy ktoś może to potwierdzić ? Dodam iż płynu od wspomagania jest tyle co być powinno , nie spieniony aczkolwiek gorący. Wspomaganie działa prawidłowo. Dziękuję. ---------- Post dopisany 23-10-2013 at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany 22-10-2013 at 23:39 ---------- Widzę że nikt nie wie o co chodzi. W takim razie pozwolę sobie na zadanie innych ważnych pytań w oddzielnym poście. Zastanawiam się w jaki sposób płyn do wspomagania może się rozgrzewać? Jeśli dobrze rozumuje to plyn w maglownicy krąży cały czas, więc może rozgrzewa się na skutek niedostatecznego przeplywu przez jakiś zawór? Wtedy płyn ma utrudniony przeplyw , zwiększa się cisnienie jak i temperatura, reszta cisnienia wydostaje się gdzieś co objawia się syczeniem, to wydaje się logiczne.Mam rację ? Teraz zasadnicze pytanie, gdzie jest ten zawór zwrotny który może utruniać odpływ płynu wspomagania z maglownicy? Proszę o przedstawienie wszystkich koncepcji.Czasu mam coraz mniej.Dziekuje za kazdą odpowiedź. ---------- Post dopisany 28-10-2013 at 19:44 ---------- Poprzedni post napisany 23-10-2013 at 18:18 ---------- Widzę że forumowicze wiedzą nie grzeszą . Po wymianie przewodu hydraulicznego idacego od pompy do maglownicy, problem zniknął. Dziękuję i mam nadzieję że komuś ta wiedza się przyda.
Stiiip Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Dobrz ze kolego sobie poradziles , miałem podobnie w starym land roverze ale tam to wszystko sie psuło. Przewody mogły być juz wyeksponowane , dobrze ze to nic większego Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
andrzej22 Opublikowano 28 Października 2013 Opublikowano 28 Października 2013 Widzę że forumowicze wiedzą nie grzeszą . To zmień forum.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się