robercikt5 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Witam , po wymianie klocków i tarczy przód i tył przez jakiś czas było ok. Wibracje ustały, a dziś znowu chamowanie ze 140 km/h i cała buda drży:-(( , po przejechaniu 30 km wyszedłem z auta i zauważyłem ze tylne koło prawe ma tarcze tak zagotowane że jak tknąć się nie da, lewe tył jest ciepłe ale można dotknąć żeby sprawdzic i się nie oparzyć, przód jest w miarę równo nagrzany choć tez mam wrażenie że prawe delikatniej bardziej gorące. Czy to może mieć wpływ na wibracje które powstają podczas chamowania? Dodam ze całe zawieszenie wymieniłem na nowe. Odpowietrzałem chamulce 2 razy i nic to nie pomogło. Skąd te wibracje???
Tom A4 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 Wyczyściłeś miejsce przylegania tarczy do piasty ? Wibracje mogą być spowodowane już krzywymi albo kiepskiej jakości tarczami. Tylne zaciski masz na 99% zapieczone.
robercikt5 Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Opublikowano 2 Listopada 2013 Jestem po wymianie zaciskow, tym razem kupilem nowe, i po rundzie testowej tarcze juz sie nie nagrzewaja. Nie rozpedzalem sie jeszcze do 160 km /h i nie sprawdzalem czy drzenie ustalo ale dam znac jak juz bede wiedzial. Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się