tuszek88 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Po wymianie dwumasy wibracje auta nie ustały oco chodzi? Witam moje autko po zakupie miało objawy kończącego sie koła dwu masowego, tzn wibracje auta po zgaszeniu auta czy metaliczny dźwięk jak by tarcze sie ocierały przy starcie auta. Pojechałem do mechanika dałem nowe kolo dwu masowe, ale bez sprzęgła bo ktoś mi powiedział że nie zawsze trzeba wymieniać sprzęgło jak jest dobre. Mechanik wymienił koło i tylko tarczę sprzęgłową. Auto po odbiorze wydawało się jak by stabilniejsze ( choć przy starcie dalej był ten charakterystyczny dziwek ocierających sie tarcz przy starcie) przy gaszeniu auta bez większych drgań, ale juz po dojechaniu do domu po zgaszeniu, autem zatelepało, przy dalszym użytkowaniu na przemian przy gaszeniu raz cicho raz telepało, Teraz po 2miesiacąch użytkowania auto ma ciągłe wibracje, na 2 czy 3 biegu jak są za niskie obroty auto dziwnie się zachowuje ( coś jak by podskakiwało nie wiem jak to wyjaśnić ) ale to jest sporadyczne. Moje pytanie czy to wina że nie wymienił mi kompletnego sprzęgła tzn docisku itp czy może mechanik coś spieprzył czy może coś innego?
piotrekrkk Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Drgania masz przy ruszaniu z 1 biegu?
tuszek88 Opublikowano 26 Października 2013 Autor Opublikowano 26 Października 2013 raczej nie, drgania są jak wrzucę na większy bieg a obroty sa za niskie i dając gazu nie ciągnie równo tylko tak "podskakuje" przez sekundę.
piotrekrkk Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Poduszki silnika sprawdzałeś? ---------- Post dopisany at 17:48 ---------- Poprzedni post napisany at 17:44 ---------- Sprawdź czy to szarpanie występuje odrazu po uruchomieniu zimnego samochodu czy dopiero po jakimś czasie
tuszek88 Opublikowano 26 Października 2013 Autor Opublikowano 26 Października 2013 na zimnym silniku jest stabilniejszy dopiero po złapaniu temperatury tak jak by luz sie robił i sa wibracje, może na docisku który nie został wymieniony
piotrekrkk Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Dokładnie, jest taka bardzo prawdopodobna mało optymistyczna opcja
mycha1236 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 wymienic dwumas i tarcze a nie wymienic doscisku i lozyska ...
piotrekrkk Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Dwa razy ma wymieniać dwumas???
mycha1236 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Nie zrozumiales, zdziwilem sie ze jak wymienil dwumas to nie wymienil docisku i lozyska
tuszek88 Opublikowano 26 Października 2013 Autor Opublikowano 26 Października 2013 wiem to było głupie, teraz trzeba dać za robociznę a przecież łożysko i docisk kosztują niewiele, niestety tak to jest słuchać innych. No ale czy po wymianie tego na nowe te wszystkie dolegliwości ustaną? tzn drgania auta jak w starej "beczce" no i ten metaliczny dźwięk przy starcie auta? Bo to nie daje mi spokoju i nie mam przyjemności z jazdy autem jak wczesniej
mycha1236 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Niestety , ciezko stwierdzic czy to powoduje docisk ,możesz nagrac i wrzucic tutaj ten dzwiek przy odpalaniu auta , zdarza sie ze nowe dwumasy maja wade fabryczna i albo odrazu dostaja luzu albo po kilku dniach
piotrekrkk Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 No głupie bardzo, no i właśnie w tym sęk, że nie masz pewności. Ja też mam styrany docisk ale będę wymieniał z dwumasem, chociaż znaki na niebie i ziemi nie wskazują na to żeby dwumas był padnięty. Z tym ze mam trochę inne objawy niż Ty.
mycha1236 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Ja u siebie wymienialem zestaw glownym powodem byl juz bardzo wysoko biorace sprzeglo i twardy pedał jedynym objawem dwumasy jakim mialem to dosyc mocne telepanie budy przy ruszaniu , ale wymienilem komplet tj. dwumas tarcza docisk lozysko
piotrekrkk Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 No to mam te same objawy poza twardym sprzęgłem, jak się zagrzeje tarcza to telepie na 1 i buja przy przezucaniu i zrzucaniu z 2ki i dosyć wysoko łapie, zero stukania przy gaszeniu auta i brak uslizgow sprzęgła, gdyby nie było to takie uciążliwe w mieście to do wiosny bym tego nie ruszał a tak to w mieście i pod obciążeniem w górę jakaś masakra.
tuszek88 Opublikowano 27 Października 2013 Autor Opublikowano 27 Października 2013 U mnie na luzie sa małe drgania na drążku czy na kierownicy, sprzęgło także nie bierze idealnie, a przy gaszeniu auta zatelepie cała budą. A przy starcie tzn nie odpaleniu tylko przy wrzuceniu na jedynkę i ruszaniu jest ten dzwiek, a dokładnie jak puszczam sprzęgło, bo jak ruszam i przy trzymam go na sprzęgle tocząc sie nie ma tego dzwieku dopiero jak puszczam sprzeglo. Ale to tylko jak zapalę auto i ruszam, później w korku jak staje ruszam jest normalnie, po zgaszeniu i ruszaniu ponownie jest dźwięk jak by tarcza była "zapieczona" i po starcie sie "odrywa" (nie umiem tego wyjaśnić racjonalnie), tak jak by luz był jakiś na sprzęgle?
lukaszooo Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 kazdy mechanik jak widzi objaw telepania buda to odrazu mówi ze to dwumas, ponieważ wymiana dwumasu jest banalna, nie sprawia zadnych problemów, do tego jest wysoko opłacalna dla mechanika, osobiscie wole wymienić sprzegło niz pieprzyc sie z zawieszeniem a kasa ta sama Co do telepania, to temat rzeka a zadnych konkretów http://a4-klub.pl/1-9-194/problem-odpalaniem-trzesie-286580/ Według mojego doświadczenia najczescie AVF/AWX trzesie sie z przyczyn złego działania vacum pompy, uszczelniania PD i złego sterowania podcisnienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się