a4od Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Witam, jestem posiadaczem A4 B6 z 2003. Pierwotnie siedział motor BFB, który został zatarty. Obecnie pod maską ARY. Do tego FMIC oraz turbo hybrydowe i brak kata. Jednak sterownik silnika mam jeszcze od BFB. Trochę nakombinowane w tej A4. Zrobiłem logi 002, 003, 115, 118. Dodam, że przepływka nowa BOSCH, świece 30 tys. Proszę o o ocenę tych logów. Ewentualnie które kanały jeszcze logować. Macie kogoś kto zrobi softa porządnie? Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Daj jeszcze loga z 033 o kasowaniu błedów, bo wychodzi że pompa paliwa prawdopodobnie pada, przyjrzyj się tez dv czy nie dziurawa.
a4od Opublikowano 27 Października 2013 Autor Opublikowano 27 Października 2013 Pompa paliwa właśnie nowa oryginalna VDO. DV również nowy ale 710P. Powiesz coś więcej o doładowaniu?
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Troche długie czasy wtrysków dlatego pasowałoby zmierzyc cisnienie paliwa od obciązeniem, doładowanie ok.
a4od Opublikowano 27 Października 2013 Autor Opublikowano 27 Października 2013 Czy ciśnienie paliwa można zmierzyć VAGiem? czy tylko manometrem? Masz jakieś wskazówki jak to ewentualnie zrobić? ---------- Post dopisany at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany at 09:44 ---------- Filtr paliwa dawno nie był zmieniany więc może tu jest problem z ciśnieniem. Które kanały warto jeszcze logować oprócz tego 033? Jeżeli chodzi o turbinę to eksperyment mojej konstrukcji. Ponieważ prowadzę serwis turbosprężarek postanowiłem złożyć hybrydę. Mianowicie część gorąca+wirnik od 1.8T BFB, zimna tj. koło kompresji+muszla od 3.0 TDI. Jestem ciekaw jakie są możliwości takiego połączenia.
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Możesz zrobić jeszcze 002+033 i 002+020 ciśnienie tylko manometrem, ale jeszcze mam jeden pomysł sprawdz czy na listwie paliwa masz regulator cisnienia bo w ARY jest, a w bfb regulator jest w filtrze paliwa i tu moze byc problem
a4od Opublikowano 27 Października 2013 Autor Opublikowano 27 Października 2013 Dzięki za podpowiedź. Dziś sprawdzę i dam znać czy jest regulator. ---------- Post dopisany at 15:52 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ---------- Sprawdziłem i nie widzę regulatora ciśnienia paliwa. Wygląda to tak jak na zdjęciu poniżej. Zrobiłem również logi grup 002+020 oraz 002+033. Proszę o wypowiedź. Z góry dzięki. Grupy: 002,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Mam nadzieje że logi robiłes na pb? prawie w całym zakresie przy butowaniu brakuje paliwa.
a4od Opublikowano 27 Października 2013 Autor Opublikowano 27 Października 2013 Dokładnie logi robione na Pb. Po czym widać braki w dopływie paliwa jak interpretujesz te wyniki? Jak już wcześniej pisałem f. paliwa bardzo dawno nie wymieniany. ---------- Post dopisany at 16:44 ---------- Poprzedni post napisany at 16:19 ---------- Czy wartości napięcia sondy są prawidłowe? Jakie są normy?
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Widać że czasy wtrysku bardzo długie jak na serie i korekta sondy maksymalna 25% czyli odczytuje uboga mieszanke, masz lpg może też mieszać w korektach, ale jak rozumiem logi robiłeś po kasowaniu błedów? jeszcze napisz co było dokładnie zmieniane sam blok silnika a osprzet masz cały z bfb tak?
a4od Opublikowano 27 Października 2013 Autor Opublikowano 27 Października 2013 Silnik ARY wraz z osprzętem. Tylko sterownik został z BFB. Logi robione na Pb po uprzednim skasowaniu następujących błędów: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Ale cos mi tu nie pasuje to jest na pewno silnik ARY? jest taki ale w a3 ale tam jest w poprzek .
a4od Opublikowano 27 Października 2013 Autor Opublikowano 27 Października 2013 Silnik, który mam obecnie w swojej A4 to ARY pochodzący z TT. Zgadza się, że w TT jest wpoprzek. ---------- Post dopisany at 17:22 ---------- Poprzedni post napisany at 17:08 ---------- Z BFB zostały: miska olejowa, sterownik silnika, sprzęgiełko alternatora o ile dobrze pamiętam. ---------- Post dopisany at 17:25 ---------- Poprzedni post napisany at 17:22 ---------- Masz jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny ubogiej mieszanki?
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Ale jakim sposobem masz cały osprzęt z ary jak turbo masz pewnie ze wzdłuznego listwa wtryskowa chyba z bfb bo w ary jest z regulatorem no i wtryski w ary sa wydajniejsze niz w bfb wiec dziwne że takie długie czasy wtrysków, napisz dokładnie co jest z ary a co z bfb. ---------- Post dopisany at 18:29 ---------- Poprzedni post napisany at 18:25 ---------- Zacznij od sprawdzenia ciśnienia paliwa na listwie manometrem pod obciązeniem tak jak się robi logi.
a4od Opublikowano 27 Października 2013 Autor Opublikowano 27 Października 2013 Turbo jak wspomniałem to hybryda. Część gorąca od BFB to się zgadza, zimna od 3.0 TDI. Listwa też została z BFB. Wtryski z ARY.
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Aha ok, czyli wtryski wydajniejsze, coś ewidentnie się dzieje z ciśnieniem paliwa, na tych wtryskach czasy nie powinny przekraczać 14-15ms przy bucie, a wtryski widać ze większe bo z logów co dales na wolnych troche zalewa i koreka minusowa, tak się dzieje po wymianie wtrysków bez korekty w ecu. ---------- Post dopisany at 18:41 ---------- Poprzedni post napisany at 18:38 ---------- Wymien ten filtr jak nie pomoże to sprawdz cisnienie, i bedzie wiadomo co dalej.
a4od Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Opublikowano 9 Listopada 2013 Dzięki bardzo za pomoc dobry człowieku. Zobaczę jaki efekt da wymiana filtra. ---------- Post dopisany 09-11-2013 at 21:42 ---------- Poprzedni post napisany 27-10-2013 at 17:46 ---------- Zastanawiam się nad wsadzeniem regulatora ciśnienia paliwa np. TOMEI oraz wsadzeniu zwykłego filtra bez regulatora wewnątrz co o tym sądzicie?
gregor10 Opublikowano 9 Listopada 2013 Opublikowano 9 Listopada 2013 sądzę że nie ma to sensu , jesli zależy Ci na seryjnej bezawaryjności to wymień filtr paliwa (jest z wbudowanym regulatorem cisnienia paliwa koszt ok 120zl i nie ma co na tym oszczędzać) potem logi dynamiczne jeszczce raz 002+033 , 004+001 . pewnie wyjdzie co go boli , jesli nadal bedzie plusowa korekta to sprawdzić trzeba bedzie manometrem cisnienie paliwa na listwie podczas jazdy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się