Piasek94 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Siema. Mam instalacje Elpigaz na sterowniku Stella Nord 205. Po wyczyszczeniu przepustnicy samochod ani na gazie ani na benzynie nie chcial chodzic. Po skasowaniu bledow i jezdzeniu 2 dni na benie przestal szarpac. Po przelaczeniu na gaz szarpie starsznie ale nie zawsze, problem sie nasila na cieplym silniku. Wszystkie podcisnienia wszystko zalozone prawidlowo, bo gdyby ssal lewe powietrze to by szarpal caly czas a to nie zawsze, ale zazwyczaj po dodaniu gwaltownie gazu. Mogły pasc nagle wtryski(raz kiedys sie przycinaja i szarpie bo na wiecej powietrza)? Moze to byc przyczyna dawki gazu? Bardzo duzo pali na 34l gazu robie 200-220 km a wczesniej mniej niz 260km na 30l nie zrobilem. Jak bede chcial zmienic wtryski nie robi jakie zaloze? Oczywiscie nie wstawie np. BRC tylko jakies inne co maja opor 3 Ω taki jakie sa te teraz? Moze je wymontowac i wrzucic w myjke ultra-dzwiekowa? jak je wyjme mozna rozebrac te cewki nie pozmienia sie skok cewki?
jacek70 Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 A czy przed czyszczeniem przepustnicy jeździł ? Może nie zaadoptowałeś ?
Piasek94 Opublikowano 27 Października 2013 Autor Opublikowano 27 Października 2013 Przed przepustnica bylo okey. Nie da sie zaadoptowac przepustnicy. Probowalem sprzetem "domowym" (laptop + program), KTS Boscha w pracy i jeszcze innym KTS u kolesia co sie tylko podłacza kompem do samochodow. Dzisiaj nie szarpal wcale ani na gazie ani na benzynie wczoraj tylko na gazie, a pogoda jest taka sama czyli wilgotno i pada deszcz przelotny.
edekxp Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Miałem taki sterownik z lpg jak kupiłem auto Totalna porażka. Wymieniłem wtryski na tego samego producenta "Rosso", parownik również Ustawienie prawidłowej mapy wymaga naprawdę cierpliwości. Po ustawieniu w miarę, adaptacja w vagu około 5%, po czasie robi się 10% lub -10% a nawet więcej:facepalm: Wywaliłem to i wstawiłem staga 300 ISA 2 Teraż autem jeżdzi się jak na benzynie, adaptacja -0,5% do 0,8% Może spróbuj odłaczyć wtryski lpg a wężyki zaślepić i pojeździć na Pb Jeżeli bedzie dobrze to wymień listwę. Z czyszczeniem jest różnie, przerabiałem to. Czyszczone potem kalibrowane i nadal źle chodziło auto. Adaptowanie przepustnicy dlaczego nie zrobisz tego vagiem. Moim zdaniem to z przepustnicą wszystko ok wina pewnie w instalacji lpg
Piasek94 Opublikowano 29 Października 2013 Autor Opublikowano 29 Października 2013 Kolego a to wystarczy wymienic sterownik i wtryskiwacze? Ile cie to wyszlo czyli cala instalacja zostaje w samochodzie butla + przelacznik itp. ? Wystarczy wymienic sterownik i wtryski i kalibracja i okey?
edekxp Opublikowano 29 Października 2013 Opublikowano 29 Października 2013 Butla zostaje oczywiście. Sterownik wymieniłem oczywiście z wiązką i wszystkimi czujnikami- wszystko jest w komplecie. Sterownik z wiązką kompletną około 500zł.Listwa wtryskowa to zależy jaką założysz. Z tańszych to Fast Reg może być koszt około 130zł Tapatalk ---------- Post dopisany at 23:25 ---------- Poprzedni post napisany at 23:23 ---------- Dodam że stary sterownik z wiązką sprzedałem ma allegro za 350zł Tapatalk
Piasek94 Opublikowano 30 Października 2013 Autor Opublikowano 30 Października 2013 A nie pomoze narazie tansza operacja czyli wymiana samych stryskow i na kompa na dawke?
edekxp Opublikowano 30 Października 2013 Opublikowano 30 Października 2013 Trzeba spróbować Wtryski to podstawa.Wymień potem ustaw i może bedzie dobrze
Piasek94 Opublikowano 31 Października 2013 Autor Opublikowano 31 Października 2013 to jakie wtryski najlepiej kupic? takie nie drogie? okolo 150 zl i czy to nie robi jakie beda wtryski sa wtryskami?
edekxp Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Fast Reg i bedzie w miare. Miałem takie w A3 1.8 zamontowane i chodził na nich zaje.... Teraz użytkuje je szwagier w Peugeot-cie 307, zamienił się ze mną, dał mi hany:wink:
Piasek94 Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 myslalem ze sie uspokoilo dzis, ale nie szarpie na rozgrzanym silniku ale troche i chwile i przestaje, nie mam pojecia narazie zmienie te wtryski potem kalibracja i zobacze jak spalanie i bledy. Listwa Reg Omvl Fast 4-cyl Dream xxl B/C Wtryskowa (3640585652) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. o tych mowimy tak? tylko zobacze czy wtyczka bedzie pasowac czy to wszystko uniwersalne jest?
edekxp Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Tak to te wtryski wtyczki powinny pasować jeżeli masz jakieś wtryski firmy Elpigaz możesz też u nich kupić np te Koszt około 200zł Mam teraz w A3 takie, podzielone po dwa wtryskiwacze W porównaniu do Fastregów w pracy silnika - nie zauważyłem zmian, Rosso można zamontować po dwa lub każdy oddzielny wtryskiwacz. Fast Reg dużo cichsze
Piasek94 Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 A jak ty tak wymieniales to nie musza miec 3 Ω rezystancji? Czy te Fastregi maja tyle?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się